ВВЕДЕНИЕ. Виберіть в рядку меню головного вікна команду File à New
Виберіть в рядку меню головного вікна команду File à New... В результаті відкриється діалогове вікно New. На вкладці Files: § виберіть тип файлу (в даному випадку: C++ Source File); § у текстовому полі File Name введіть потрібне ім'я файлу (в даному випадку: first.cpp); § прапорець Add to project повинен бути включений; § клацніть на кнопці ОК. Після зроблених кроків можна спостерігати наступні результати: 1) з'явиться вікно Editor; 2) у вікні ProjectWorkspace папка Source Files списку файлів проекту розкриється, і в неї буде поміщений файл first.cpp; Тепер у вікні редактора введіть, наприклад, такий текст:
#include <iostream.h> int main() { cout << " Hello, C++!"; return 0; } b). Додавання існуючого файлу. В цьому випадку файл з початковим кодом (хай це буде файл first.cpp) ви вже підготували раніше в якомусь текстовому редакторові, викачали по мережі або принесли від друга на дискеті. Далі: § Створіть новий проект Second. § Скопіюйте початковий файл (first.cpp) в папку робочої області проекту (в даному випадку – Second). Для цього: поверніться до списку Secondfiles у вікні Project Workspace вашого проекту і клацніть правою кнопкою миші на папці Source Files. § У контекстному меню, що з'явилося, клацанням миші виберіть команду додавання файлів Add Files to Folder.... § У діалоговому вікні Insert Files into Project, що відкрилося виберіть потрібний файл (first.cpp) і клацніть на кнопці ОК. III. Компіляція, компоновка і виконання проекту. Ці операції можуть бути виконані або через меню Build головного вікна, або за допомогою кнопок панелі інструментів. Опишемо стисло основні команди меню Build: § Compile - компіляція вибраного файлу. Результати компіляції виводяться у вікно Output. § Build - компоновка проекту. Компілюються всі файли, в яких відбулися зміни з моменту останньої компоновки. Після компіляції відбувається збірка (link) всіх об'єктних модулів, включаючи бібліотечні, в результуючий виконуваний файл. Повідомлення про помилки компоновки виводяться у вікно Output. Якщо обидві фази компоновки завершилися без помилок, то створений виконуваний файл з розширенням.ехе може бути запущений на виконання. § Rebuild All - те ж, що і Build, але компілюються всі файли проекту незалежно від того, чи були в них проведені зміни. § Execute - виконання виконуваного файлу, створеного в результаті компоновки проекту. Операції Compile, Build і Execute зручніше виконувати через відповідні кнопки панелі інструментів BuildMiniBar. Відкомпілюйте (точніше кажучи, скомпонуйте) програму і запустіть її на виконання. IV. Закінчення роботи над проектом. Можна вибрати меню File, пункт Close Workspace. А можна просто закрити додаток Visual C++. V. Відкриття проекту, над яким ви працювали раніше. § Запустите на виконання Visual C++. § Виберіть меню File, пункт Open Workspace... § У діалоговому вікні, що відкрилося, знайдіть папку з вашим проектом, а в ній - файл ProjectName.dsw. § Відкрийте цей файл, клацнувши по ньому мишею. Московский государственный технический университет Им. Н.Э. Баумана
Кафедра «Инженерная графика»
ЛАБОРАТОРНАЯ РАБОТА ЭТАПЫ СОЗДАНИЯ СБОРОЧНОГО ЧЕРЕЖА В ПАКЕТЕ INVENTOR 2012 ПО КУРСУ «ИНЖЕНЕРНАЯ ГРАФИКА»
Для студентов 2 курса ГУИМЦ МГТУ им. Н.Э. Баумана
Автор: Федорова Е.С.
Москва МГТУ им. Н.Э. Баумана 2013 г. ВВЕДЕНИЕ . Одним из конечных результатов любого проектирования является создание чертежей изделия с последующей сборкой. Пакет решает задачи твердотельного моделирования деталей, сборок, выпуска конструкторской документации и обеспечивает полный цикл конструирования. Данная лабораторная работа предназначена научить студента выполнять сборочные чертежи изделий на базе готовых моделей в пакете INVENTOR. Работа ориентирована на тех студентов, которые уже имеют определенные навыкии знания в пакете INVENTOR. В работе разобраны среды создания файлов: сборки, схемы и презентации, чертежа. При создании модели сборочной единицы открываются файлы деталей, участвующих в сборке и с помощью сборочных зависимостей вставляются друг в друга. Среда схем и презентаций показывает саму схему сборки изделия и видеоролик, поясняющий эти процессы. После создания модели сборочной единицы для нее выполняется либо чертеж общего вида, либо сборочный чертеж. Это производится в среде создания чертежа. Используя соответствующие команды строиться чертеж сборочной единицы. Возможны случаи, когда при выполнении чертежа не удается получить изображение в соответствии с требованиями ЕСКД. В таких случаях элементы изображения, выполненные не соответствующем образом редактируются или скрываются с помощью КТМ. В некоторых случаях требуются упрощения в чертежах, выполнения местных разрезов, нанесения штриховки, то используем возможность создания эскизного вида и вручную дочертить необходимые элементы. Некоторые варианты рассмотрены в работе. После оформления изображения чертежа детали наносятся осевые линии, размеры, номера позиций, заполняется основная надпись и спецификация.
Сокращения:
1. СТИ – стандартная панель инструментов 2. ИП – инструментальная палитра 3. ДО – диалоговое окно 4. КТМ – контекстное меню (вызывается правой кнопкой мыши на рабочем поле).
|