Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Практична робота № 8 “Зафарбування об’єктів”.





  1. Запустіть CorelDRAW і створіть новий документ. Ви маєте на­малювати такий годинник, як на рис.. Роботу розпочи­найте з побудови основи малюнка. Щоб створити зображені на рис.а примітиви, скористайтесь інструментами Эллипс (Еліпс), Эллипс через 3 точки (Еліпс через 3 точки) та Безье (Безьє).
  2. Оскільки вам до корпуса годинника потрібно приєднати його ніжки, відкрийте вікно настройки Формирование (Формуван­ня) — для цього, нагадаємо, слід виконати команду Окно ► Ок-на настройки ► Формирование (Вікно ► Вікна настройки ► Форму­вання). Пересвідчіться у тому, що прапорці Исходньїе обьектьі (Початкові об'єкти) та Конечньїе обьектьі (Цільові обчьекти) не встановлено. Виділіть зображення ніжки, у вікні настройки виберіть із списку пункт Обьединить (Поєднати), клацніть кноп­ку Обьединить (Поєднати), після чого перемістіть вказівник миші (він має набути вигляду жирної стрілки) до контуру го­динника та клацніть. У такий самий спосіб приєднайте другу ніжку і створіть об'єднане зображення кнопки (рис. б). Вікно Формирование (Формування) не закривайте.
  3. Тепер малюнок можна зафарбувати. Виберіть інструмент Указатель (Вибір), виділіть за його допомогою зображення кнопки годинника, клацніть інструмент Заливка (Заливка) та виберіть пункт Заливка текстурой (Заливка текстурою). В однойменному вікні, що відкриється, виберіть зі списку бібліотек текстур пункт Примерьі (Приклади), а зі списку текстур — Слоистьій мрамор (Шаруватий мармур). Клацніть кнопку ОК. Зафарбуй­те з використанням мармурової текстури також і внутрішнє коло годинника (рис. в).

  1. Активізуйте інструмент Указатель (Вибір), виділіть за його допомогою зовнішнє коло і ніжки годинника. Клацніть інст­румент Заливка (Заливка) та на панелі властивостей виберіть пункт Фонтанная заливка (Фонтанна заливка). У вікні, що від­криється, зі списку типів виберіть Прямьіе (Прямі), встановіть перемикач Двухцветньїй (Двохкольоровий) і задайте кольори переходу — чорний та білий; значення центра переходу за­лиште рівним 50.

  1. Виберіть інструмент Указатель (Вибір) і виділіть за допомогою рамки весь малюнок. Виконайте команду Упорядочить ► Сгруп-пировать (Впорядкувати ► Згрупувати), щоб отримати єдиний об'єкт. Перетворіть цей об'єкт на тло за допомогою команди Упорядочить ► Порядок ► На задний план страницьі (Впорядкува­ти ► Порядок ► На задній план сторінки).
  2. Використовуючи інструменти Прямоугольник (Прямокутник) і Многоу гольник (Багатокутник), намалюйте у вільному місці ро­бочої області хвилинну стрілку (для створення трикутника на панелі властивостей введіть у поле кількості кутів значення 3). Об'єднайте складові стрілки в єдине зображення (рис. а) за допомогою вікна Формирование (Формування).
  3. Годинну стрілку можна створити на основі хвилинної. Для цього виберіть інструмент Указатель (Вибір) і, виділивши зоб­раження хвилинної стрілки, виконайте команди копіювання і вставки. Перемістіть отримане зображення в інше місце та зменшіть його розміри.
  4. Підведіть вказівник до годинної стрілки й двічі клацніть її зображення, щоб отримати навколо нього маркери обертання. Розташуйте вказівник миші на кутовому маркері обертання й, утримуючи ліву кнопку миші, перемістіть його (тобто вка­зівник) так, щоб зображення стрілки було повернуто на пев­ний кут (рис. б).
  5. Виберіть інструмент Эллипс (Еліпс) і, утримуючи натиснутою клавішу Ctrl, намалюйте коло, після чого перемістіть його до годинної стрілки, як показано на рис. б. Об'єднайте ці зображення в один об'єкт за допомогою вікна Формирование (Формування).
  6. Перемістіть зображення годинної стрілки до зображення стрілки, що показує на хвилини (рис. в). Виділіть зображення годинної стрілки та у вікні Формирование (Фор мування) виберіть пункт Исключить (Виключити) і встано­віть прапорець Исходньїе обьектьі (Вихідні об'єкти). Переміс­тіть вказівник (він набув іншого вигляду) до зображення хвилинної стрілки й клацніть лівою кнопкою миші.

  1. Розфарбуйте стрілки. Щоб згадати, як це робиться, пере­читайте пункт 4 вправи.
  2. Виділіть зображення стрілок та перемістіть його в центр годинника. За бажанням ви можете, обертаючи стрілки, встановити на годиннику інший час
  3. Скориставшись інструментом Текст (Текст), нанесіть на ство­рений малюнок цифри, що позначатимуть години.

 







Дата добавления: 2015-09-19; просмотров: 450. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...


Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...


Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...


ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Метод архитекторов Этот метод является наиболее часто используемым и может применяться в трех модификациях: способ с двумя точками схода, способ с одной точкой схода, способ вертикальной плоскости и опущенного плана...

Примеры задач для самостоятельного решения. 1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P   1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P...

Дизартрии у детей Выделение клинических форм дизартрии у детей является в большой степени условным, так как у них крайне редко бывают локальные поражения мозга, с которыми связаны четко определенные синдромы двигательных нарушений...

Объект, субъект, предмет, цели и задачи управления персоналом Социальная система организации делится на две основные подсистемы: управляющую и управляемую...

Законы Генри, Дальтона, Сеченова. Применение этих законов при лечении кессонной болезни, лечении в барокамере и исследовании электролитного состава крови Закон Генри: Количество газа, растворенного при данной температуре в определенном объеме жидкости, при равновесии прямо пропорциональны давлению газа...

Ганглиоблокаторы. Классификация. Механизм действия. Фармакодинамика. Применение.Побочные эфффекты Никотинчувствительные холинорецепторы (н-холинорецепторы) в основном локализованы на постсинаптических мембранах в синапсах скелетной мускулатуры...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2025 год . (0.008 сек.) русская версия | украинская версия