Студопедия — Основна. 1.Андреева Е. Постмодернизм
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Основна. 1.Андреева Е. Постмодернизм






1. Андреева Е. Постмодернизм. Икусство второй половины ХХ – начала ХХІ века.- Санкт-Петербург, 2007.

2. Арнольд Д. История искусства. Очень краткое введение.- М., 2008.

3. Барраль –и-Арте К. История исусства.- М.:Астрель, 2009.

4. Бартенев И.А., Батажкова В.П. Очерки истории архитектурных стилей.- М., 1980.

5. Волков И.Ф. Творческие методы и художественные системы. Изд. Втор., испр. и доп.- М., 1989. Даниель С. Европейский класицизм. Эпоха Пуссена. Эпоха Давида.- С.Пб., 2003

6. Даниель С. Рококо. От Ватто до Фрагонара.- С.Пб., 2007.

7. Герман М. Модернизм. Искусство первуй половины ХХ века.- С.Пб., 2008

8. Сидоренко К.И. История стиля в искусстве и костюме.- Ростов на Дону, 2004.

Допоміжна

1. Бірюльов Ю. Мистецтво Львівської сецесії.- Львів, 2005.

2. Борев Ю.Б. Художественные направления в искусстве ХХ века. Борьба реализма и модернизма.- К., 1986.

3. Ванцлов В.В. Эстетика, искусство, искусствознание: Вопросы теории и истории.- М., 1983.

4. Даниленко В. Дизайн України у світовому контексті художньо-проектної культури.- Харків, 2005.

5. Дизайн та образотворче мистецтво: Словник.-Луцьк, 2000.

6. Искусство в системе культуры. Сост. и редактор М.С.Каган.- Ленинград, 1987.

7. Ігнатенко М.А. Генезис сучасного художнього мислення.- К., 1986.

8. Лаврентьев А.Н. История дизайна.- М., 2007.

9. Легенький Ю. Філософія моди.- К., 2003

10. Мебельные стили.- М., 2008

11. Морран Анри, де. История декоративно-прикладного искусства от древнейших времен до наших дней.- М., 1982.

12. Моррис У. Искусство и жизнь.- М., 1973.

13. Нога Олесь. Проект пам’ятника Івану Левинському.- Львів, 1997.

14. Плаксина Е.История костюма. Стили и направления.- М., 2010.

15. Прерафаєлизм. Иллюстрированная єнциклопедия. Санкт-петербург-Москва, 2006.

16. Райли Н. Байер П. Элементы дизайна. Развитие дизайна и элементов

17. стиля от Ренессанса до постмодернизма.- М., 2004.

18. Сарабьянов Д.В. Стиль модерн. Истоки, история, проблемы.- М., 1989.

19. Сарабьянов Д.В. Модерн. История стиля.- М., 2001.

20. Стівен А. Путеводитель по стилю «Движение искусств и ремесел».- М., 1997

21. Ханко В. Лекції з історії мистецтва. 4. Історія українського мистецтва.- К., 2006.

22. Хиллер Б. Стиль ХХ века.- М., 2004.

23. Шмагало Р. Мистецька освіта в Україні середини ХІХ – серед. ХХ ст.. Структурування, методології, художні позиції.- Львів. 2005.

24. Якимович А. Новое время. Искусство и культура XVII-XVIII веков.-Санкт-Петербург, 2004

 

 

Основні теми курсу висвітлені в посібниках: Удріс Ірина, Школяр Андрій Нариси з історії зарубіжного дизайну. Новий та Новітній час. Навч. Посібник.- Кривий Ріг, 2008.- 251с.

Антонович Є., Удріс І., Українське мистецтвознавство кінця ХІХ – початку ХХ століття.- К., 2007.

Електронні ресурси:

http://www.twirpx.com/file/204305/

http://www.protoart.ru/ru/main/encyclopaedia/architecture_style/m/manery/

http://www.indianart.ru/art/Sovetskoe_dekorativnoe_iskusstvo/p2_articleid/13

http://cyberleninka.ru/article/n/iskusstvovedcheskie-diskussii-na-zanyatiyah-m

 

Інформаційні ресурси

Бібліотека КІПУ, міська бібліотека мистецтв, інформативна база факультету мистецтв КІПУ.

9.1-2. Теми для самостійної реферативної роботи та перелік творчих (науково-дослідницьких) завдань

Теми рефератів та індивідуальних навчально-дослідницьких завдань згідно тематичного плану дисципліни.

Реферати є основним видом науково-творчих завдань з історії мистецтва, історії художніх стилів, історії дизайну та інших теоретичних дисциплін фахового блоку. Незалежно від характеру і теми реферату, суть роботи над ним полягає в тому, щоб різнобічно вивчити те чи інше мистецьке явище, проаналізувати його висвітлення у фаховій літературі. Зробити висновки про його художнє значення. Критерії якості реферату складаються з таких показників як: цілісність (змістово-тематична, стильова, мовна), логічність, структурна упорядкованість, завершеність. В центрі уваги – візуальні «тексти», тобто художні твори або їх репродукції. Аналітично-синтетична обробка і узагальнення фактологічного матеріалу проводиться на основі культурно-історичного методу та порівняльного аналізу.

 

Змістовий модуль 1.

Теми рефератів та індивідуальних навчально-творчих завдань.

1. Історико - регіональні стилі Криму

2. Стиль доби в пластичних мистецтвах першої половини ХІХ століття.

3. Національний стиль в російському мистецтві другої половини ХІХ століття.

4. Індивідуальний стиль (творча манера) митця (за вибором).

5. Теорія стилів А.Ригля як інструментарій дослідження декоративного мистецтва.

Література: 2, 3, 7, 8, 14, 19

2.Теми рефератів та індивідуальних навчально-творчих завдань.

1. Художній канон в давньоєгипетській скульптурі

2. Синтез мистецтв в ансамблі Афінського Акрополя

3. Антропоцентричні мотиви давньогрецького вазопису.

4. Чотири стилі помпейського живопису

5. Візантійська мозаїка: засоби створення художнього образу.

6. Стилістичні ознаки готики в костюмі бургундських мод.

Література: 3, 8, 21, 28, 34,

3.Теми рефератів та індивідуальних навчально-дослідних завдань.

  1. Індивідуальний характер (стиль) втілення художнього ідеалу доби в творчості Леонардо, Рафаеля, Мікельанжело та Тиціана.
  2. Художні проблеми країн Північного Відродження
  3. Л.Берніні як майстер бароко в архітектурі та скульптурі
  4. Н.Пуссен як творець живопису французького класицизму
  5. Позастильова лінія в голландському живописі 17 століття
  6. Синтез мистецтв в ансамблі Версалю
  7. А.Ватто, Ф.Буше, О.Фрагонар – етапи еволюції рококо.

Література:11,12, 29, 33,

4.Теми рефератів та навчально-дослідницьких завдань:

1. Ідеї Просвітництва як каталізатор формування Неокласицизму.

2. Класицизм 17 століття та Неокласицизм 18 – спроба порівняльного аналізу

3. Неокласицизм і ампір – схожість та відмінності

4. Романтизм в Європейському мистецтві 19 століття

5. Бідермеєр – стиль європейських бюргерів

6. Класицизм і романтизм в українському мистецтві першої половини 19 століття

Література: 2, 3, 8, 10, 11.

Змістовий модуль 2.

1.Теми рефератів та навчально-дослідницьких завдань.

  1. Історизм середини 19 століття: підведення підсумків мистецтва Нового часу
  2. Готика середньовіччя та готика Історизму – особливості інтерпретації.
  3. Академізм та Критичний реалізм середини 19 століття.
  4. Натуралізм в європейському живопис 19 століття
  5. Братство Прерафаелітів – пошуки нових засобів виразності
  6. Творчість У.Морріса

Література: 2, 7, 8, 10, 11. 13. 18

2.Теми рефератів та індивідуальних навчально-дослідницьких завдань.

  1. Проблема світла в творчості імпресіоністів
  2. Простір і час в живописі постімпресіоністів.
  3. Відродження монументалізму в живописі Пюві де Шаванна
  4. Мода стилю Ар-нуво
  5. Антоніо Гауді
  6. Чарльз Рені Макінтош і школа Глазго.

Література: 2, 8, 10, 13, 18, 25.

 

9. Теми рефератів та індивідуальних навчально-дослідницьких завдань.

1. Російський живопис першої третини 20 століття – від символізму і авангарду до соцреалізму.

2. Російські художники в європейському мистецтві раннього модернізму

3. Еволюція стильових напрямків у творчості П.Пікассо.

4. Ар-деко в міжнародному дизайні міжвоєнного періоду

5. Соціальні засади творчості Ле Корбюзьє

6. Український Авангард

Література: 7, 10, 13, 18, 25, 27.

4. Теми рефератів та індивідуальних навчально-дослідницьких завдань.

1. Мода «Космічної ери» та Поп-арт.

2. Скульптура Г.Мура.

3. Кераміка Постмодернізму: анти функціоналізм і фантазія.

4. Етнічні традиції в сучасному живописі України.

5. Соцреалізм і Андеграунд

Література:1, 36, 3, 18, 31

 

 







Дата добавления: 2015-09-18; просмотров: 449. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Различие эмпиризма и рационализма Родоначальником эмпиризма стал английский философ Ф. Бэкон. Основной тезис эмпиризма гласит: в разуме нет ничего такого...

Индекс гингивита (PMA) (Schour, Massler, 1948) Для оценки тяжести гингивита (а в последующем и ре­гистрации динамики процесса) используют папиллярно-маргинально-альвеолярный индекс (РМА)...

Методика исследования периферических лимфатических узлов. Исследование периферических лимфатических узлов производится с помощью осмотра и пальпации...

Условия, необходимые для появления жизни История жизни и история Земли неотделимы друг от друга, так как именно в процессах развития нашей планеты как космического тела закладывались определенные физические и химические условия, необходимые для появления и развития жизни...

Метод архитекторов Этот метод является наиболее часто используемым и может применяться в трех модификациях: способ с двумя точками схода, способ с одной точкой схода, способ вертикальной плоскости и опущенного плана...

Примеры задач для самостоятельного решения. 1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P   1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия