Новi вимоги щодо оформлення списку лiтератури
Примітки: 1. Бібліографічний опис оформлюється згідно з ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 "Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання". 2. Опис складається з елементів, які поділяються на обов'язкові та факультативні. У бібліографічному описі можуть бути тільки обов'язкові чи обов'язкові та факультативні елементи. Обов'язкові елементи містять бібліографічні відомості, які забезпечують ідентифікацію документа. їх наводять у будь-якому описі. Проміжки між знаками та елементами опису є обов'язковими і використовуються для розрізнення знаків граматичної і приписаної пунктуації. 3. У списку опублікованих праць здобувача, який наводять в авторефераті, необхідно вказати прізвища та ініціали всіх його співавторів незалежно від виду публікації.__
ПРОЦЕДУРА ПІДГОТОВКИ ДО ПУБЛІЧНОГО ЗАХИСТУ БАКАЛАВРСЬКОЇ РОБОТИ Весь процес виготовлення та виконання кваліфікаційної роботи відбувається в тісному зв’язку з учбовими програмами. Не можливим є повне виготовлення роботи без відома керівника та консультантів. Відповідно до графіку про виконання роботи студент подає розділи на перевірку консультантам та керівникові, й звітує на кафедрі (кафедральні перегляди) про стан та етапи виготовлення колекції. Після закінчення написання та оформлення пояснювальної записки робота огортається жорсткою палітуркою у спеціальній майстерні. До захисту робота подається з електронним диском формату CD-RW, на який записана вся текстова і графічна частина роботи. До захисту допускається лише підписана робота керівником проекту, завідувачем кафедри та власне автором. Разом з пояснювальною запискою необхідно представити графічну презентацію та виконані моделі одягу. Термін подачі готової роботи на кафедру має бути не пізнішим як за 10 днів до публічного захисту. Публічний захист бакалаврської роботи відбувається в назначений термін в присутності державної екзаменаційної комісії. До складу комісії входять представники випускаючої кафедри, а також представники інших навчальних закладів України. Також на захист можуть бути запрошені й інші бажаючі. Відповідно до регламенту проведення захисту студенту надається 10 хв. для презентації власного проекту. Мова доповіді в державному університеті українська, з дозволу голови комісії − російська. Орієнтовний план доповіді: – привітання голови та членів державної екзаменаційної комісії; – озвучення теми роботи її актуальності, мети, завдання, об’єкту, предмету дослідження; – надання загального розуміння теми та короткий аналіз джерельної бази (матеріал базується на першому розділі пояснювальної записки та ілюстративному матеріалі); – короткий опис стратегії створення колекції (матеріал другого розділу) – конструктивна, конфекційна, технологічна особливість виготовлення колекції з демонстрацією моделей одягу; – підведення висновків; – подяка за увагу. Після доповіді члени комісії задають фахові питання, які фіксуються в протоколі. Студент має чітко та впевнено надати відповідь. При доповіді та відповіді на питання варто використовувати зображувальний матеріал який подається на презентацію. Підготовка до презентації зображувального матеріалу На презентацію виноситься: Графічний Проект − презентації дипломного проекту формату А1 (при необхідності розмір може бути збільшено до А1х2) 1 портфоліо готової колекції – формат А5 (тираж 5 шт. – подається на розгляд комісії)
Після закінчення процедури захисту, після засідання державної екзаменаційної комісії оголошується результат та оцінка яку отримав студент. В результаті позитивного захисту студенту присвоюється кваліфікація бакалавр «Дизайну» зі спеціальності «дизайнер одягу».
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ БАКАЛАВРСЬКОЇ РОБОТИ Комплексна оцінка бакалаврської роботи складається з структурних одиниць і оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Система оцінювання бакалаврського проекту спирається на такі параметри: · стиль, мова, орфографія, логіка викладення матеріалу в пояснювальній записці та при доповіді; · відповідність до вимог оформлення пояснювальної записки; · актуальність теми дослідження; · глибина аналізу першоджерел; · художньо-естетична якість графічних, композиційних рішень, модельного ряду; · професійна розробка колекції моделей одягу; · креативність, оригінальність дизайнерського рішення моделей одягу; · відповідність сучасним тенденціям моди; · перспективність використання результатів дослідження при проектуванні сучасного одягу; · конструкторські, технологічні, матеріалознавчі складові проекту – відповідні до вимог та ГОСТів; · впевнена та повна доповідь на захисті бакалаврського роботи. За результатами підготовки та захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною шкалою за накопичувальною системою,яка розраховується як сума оцінок за структурні складові роботи і захист роботи.
Умови допуску студента до захисту бакалаврської роботи: - представлення бакалаврської роботи на кафедру у встановлений термін; - оформлення роботи згідно до вимог; - позитивний відгук наукового керівника на роботу. Трансформація рейтингової оцінки Сума набраних рейтингових балів за підготовку та захист бакалаврської роботи переводиться в оцінки системи оцінювання ECTS. Система передбачає семибальну шкалу (A, B, C, D, E, FX, F) та подвійне (описове та статистичне) визначення цих оцінок.
Літературу редагувати відповідно до вимог ЛІТЕРАТУРА
1. Бердник Т. О. Дизайн костюма / Т.О. Бердник, Т. П. Неклюдова. – Ростов–н/Д.: Феникс, 2000. 2. Гардабхадзе И. А. Исследование в методике анализа моделей аналогов при проектировании модной базовой формы системы «коллекция» / И. А. Гардабхадзе. – К: Вiсник КНУТД. – 2006. - № 4. 3. Гардабхадзе І. А. Комплексна оцінка ефективності процесу проектування одягу на основі багатокомпонентної моделі / И. А. Гардабхадзе. – К: Вісник КНУКІМ, серія «Мистецтвознавство». - 2009. - № 20. 4. Ермилова В. В. Моделирование и художественное оформление одежды: учеб. пособие / В. В. Ермилова. – М: Академия, 2004. 5. Кибалова Л. П. Иллюстрированная энциклопедия моды / Л. П. Кибалова и др. – М., 1986. 6. Козлова Т. В. Художественное проектирование костюма / Т. В. Козлова. – М: Легкая и пищевая промышленность, 1982. 7. Козлова Т. В. Основы теории проектирования костюма / Т. В. Козлова. – М.: Легпромбытиздат, 1988. 8. Козлова Т. В. Основы моделирования и художественного оформления одежды / Т. В. Козлова, Л. Б. Рытвинская, З. Н. Тимешова. – М: Легкая индустрия, 1992. 9. Лабораторный практикум по конструированию. – М.: Легкая индустрия. 1979. 10. Лин Жак. Техника кроя / Жак Лин. – М., 1989. 11. Лин Жак. Азбука кроя / Жак Лин. – М.: РИПОЛ классик; Престиж книга, 2005. 12. Ніколаєва Т. В. Основи теорії формоутворення костюма: навч. посібник / Т. В. Ніколаєва. – К: КНУТД, 2004. 13. Орлова Л. В. Азбука моды / Л. В. Орлова. – М., 1988. 14. Петушкова Г. И. Проектирование костюма: учебник для высших учебных заведений / Г. И. Петушкова – М: Издательский центр «Академия», 2004. 15. Рыбкина Е. А. Мода и промышленность / Е. А. Рыбкина. – М.: РИО МТИ, 1988. 16. Сафина Л. А. Дизайн костюма: учебное пособие для студентов ВУЗов, обуч. по специальности «Дизайн» / Л. А. Сафина. – Ростов–н/Д.: Феникс, 2008. 17. Черемных А. И. Основы художественного конструирования женской одежды / А. И. Черемных. – М.: Легкая и пищевая промышленность, 1983. 18. Янчевская Е. А. Конструирование одежды / Е. А. Янчевская. – М.: РИО МТИ, 2005.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
Література до Розділу 3:
· Бузов Б.А.,Алыменкова Н.Д. Материаловедение в производстве изделий легкой промышленности (швейное производство): Учебник для ВУЗов. - М.: Издательский центр «Академия», 2004. – 448 с. Раздел: «Основные виды текстильных материалов»; 2. Делль Р.А., Афанасьева Р.Ф. и др. Гигиена одежды.-М.: Легпромбытиздат, 1991.-208 с. 3. Чайковська А.Є., Ткачова Т.М. Матеріалознавство в дизайні одягу: Навчальний посібник.- К.: Науковий світ, 2004.- 191 с. 4. Супрун Н.П., Орленко Л.В. Конфекціювання матеріалів для одягу: Навчальний посібник.- К.: Знання, 2005.- 159 с. 5. Орленко Л.В., Гаврилова Н.И. Конфекционирование материалов для одежды: Учебное пособие для ВУЗов.- М.: Форум: Инфра-М, 2006.-288 с. 6. Савостицкий Н.А. Материаловедение швейного производства.-М.: Фенікс, 2002.- 288 с. 7. ДСТУ 2122-93. Матеріали для одягу. Символи та умови догляду. 8. Міжнародні професійні журнали: - International Textiles (Текстильні тренди) – Англія; - Textilwirtschaft (Текстильні тренди) – Німеччина; - Trends Collezioni (Текстильні тренди) – Італія; - Modin (Текстильні тренди) – Фінляндія; - Текстильная промышленость – Росія; - Швейная промышленность – Росія; - Индустрия моды – Росія; - Vogue Knitting Internationale (Трикотажні вироби) – США; - Vogue (прет-а-порте; прет-а-порте де люкс) – Англія; - Vogue Bambini (Дитячий одяг) – Італія; - Officiel de la Couture et de la Mode de Paris (Мода від кутюр) – Франція; - Modes et Travoux (прет-а-порте; прет-а-порте де люкс) – Франція; - Diana (Жіноча мода) – Чехія; - Collezioni Donna (Колекція жіночого одягу) – Італія; - Homo Collezioni (Колекція чоловічого одягу) – Італія; - Accessori Collezioni (Колекція аксесуарів) – Італія; - Linia Intima (Білизна) – Італія; - Modellina (Моделювання одягу) – Італія; - 20 GO (Чоловічий одяг) – США; - Rundschau fur Internationale Herrenmode (Чоловічий одяг) – Німеччина; - Elegantissima (прет-а-порте; прет-а-порте де люкс) – Італія;
|