№
з/п
| Назва теми
| Кількість
годин
|
| ВІДСУТНІ
|
|
8. Самостійна робота
№
з/п
| Назва теми
| Кількість
годин
|
| Тема 1. Невимушеність культурних асоціацій, звернення до екзотичних традицій, захоплення інтенсивними кольорами фк ознака Постмодернізму. Іронія, поєднання традиційного і авангардного в творчості митців трансавангарду, неоавангарду, гіперреалізму. Реді-мейд, ленд-арт та кінетичне мистецтво – сплав видів суто образотворчості і предметного освоєння світу.
|
|
| Тема 2. Транснаціональний характер творчості дизайнерів доби постмодерну – Л.Вентурі, А.Мендіні, Е.Сотсаса, Р.Арада, Ф.Старка, Б.Сіпека. Письмовий аналіз твору одного з провідних дизайнерів постмодернізму з виявом характерних художніх тенденцій (інтерпретація).
|
|
| Тема 3. Ідеї позиціонування в графічному дизайні 1980-х років. Стилістичні прийоми графічного дизайну 1990-х. Види плакатної продукції кінця ХХ століття. Кіноплакат другої половини 20 століття. Театральний, соціальний, екологічний та комерційний види плакатів. Інфографіка доби. Рисована фешн-ілюстрація як засіб формування сучасного модного образу. Характеристика типового твору сучасного плакатного мистецтва.
|
|
| Нові підходи до формування фірмового стилю. Різні види товарних знаків, логотипів, слоганів та інших складових фірмового стилю. Приклади принципу одного візуального зображення на різних носіях як ознака ГД доби: інтернет банер, вуличний щит, плакат тощо. Сучасний плакат як засіб інтернаціональних і міжкультурних комунікацій в міському середовищі. Комунікація як мета веб-дизайну. Схема комплексного формування образу замовника (компанії, фірми, закладу
|
|
| Вияви естетики постмодерну в сучасному дизайні одягу. Паризький синдикат Високої моди: доми мод Живанші, Шанель, Ж.П.Готьє; Валентино і Юдашкін. Італійська та англійська чоловіча мода. Концептуалізм в сучасному дизайні одягу. Концептуальні колекції Х.Чалояна, Ю.Ватанабе, Р.Кавакубо. Костюм як арт-об’єкт модної індустрії. Еко мода С.Маккартні. «Зелена» мода Д.Вествуд, Д.Ліндквіст. Короткий опис однієї з концептуальних чи екологічних колекцій.
|
|
| Провідні дизайнерські осередки України доби незалежності: Харків, Львів, Київ. Формування локальних дизайнерських осередків дизайну середовища, ландшафтного дизайну, графічного дизайну тощо у значних промислово-культурних центрах країни. Опора на національні традиції в дизайнерській діяльності фахівців (етнічні мотиви в дизайні одягу, меблів тощо). Утилітарність та мистецька складова графічного дизайну в творчості провідних митців: В.Шості, О.Векленка, М.Яковлєва, А.Будника та інших. Фестивалі, виставки і форуми Дизайну в країні.
|
|
| Стимуляція творчих здібностей і практична направленість навчання провідних світових освітніх осередків дизайну. Лондонський інститут мистецтв та дизайну, Королівський коледж мистецтв. Європейський інститут дизайну в Італії – мережа коледжів. Підготовка докторів мистецтв з дизайну в провідних університетах США як вияв рівня освіти. Акцент на підготовці індустріальних дизайнерів та модельєрів. ХДАДМ, ЛАМ та НАОМА як провідні ВНЗ з дизайну. Локальні освітні осередки дизайну: врахування регіональних потреб.
|
|
| Разом
|
|
9. Індивідуальні завдання
1. Особливості розвитку мистецтва в умовах постіндустріального суспільства.
2. Художні ідеї минулого як цінності художньої культури постмодернізму
3. Сутність і функції сучасної друкованої реклами
4. Провідні галузі графічного дизайну кінця ХХ - початку ХХІ ст..
5. Специфіка формування українського дизайну останніх десятиліть (за спеціалізацією).
6. Будинки мод: місце і роль в сучасній модній індустрії.
7. Аналіз провідних ознак предметного дизайну постмодернізму
8.Порівняльний аналіз художніх засобів виразності в кіноплакаті повоєнного модернізму та постмодерну.
9. Сучасні технології в графічному дизайні
10. Рівні і форми трансформації стилів минулого в предметному дизайні постмодерну.
11. Хай тек в сучасному дизайні ітер’єру
12. Особливості соціального плаката кінця ХХ – початку ХХІ століття
13. Національні та глобалізаційні фактори формування сучасного дизайну.
14. Фешн-ілюстрація як технологія формування сучасного модного образу
15. Різновиди сучасного плаката.
16. Інфографіка в добу інтерактивних технологій
17. Специфічні ознаки сучасного садибного дизайну
18. Проблеми співвідношення утилітарної та художньої функцій в костюмі постмодернізму
19. Екологічні напрямки в сучасному дизайні (зелена мода, екоплакат тощо).
20. Фірмовий стиль сучасних корпорацій.
21. Творчість Рона Арада в контексті дизайну постмодернізму.
22. Організація діяльності сучасних комплексних дизайнерських бюро.
23. Творчість Роберто Вентурі.
24. Український графічний дизайн останніх десятиліть.
25. Використання традицій минулого в сучасному ландшафтного дизайну.
26.Формування естетики глянцевих журналів.
27. Діяльність осередків італійського авангарду в дизайні 1970-х-1980-х
28 Творчість Е.Сотсаса
29. Графітізм як елемент оформлення сучасного міського середовища
30. Творчість М.Грейвза