Практичне заняття № 12
Підсумкова модульна робота (аудиторна) Повторити питання, що виносяться на підсумкову модульну роботу: 1. Гуманістичне спрямування роману Даніеля Дефо „Життя й незвичайні дивовижні пригоди Робінзона Крузо з Йорка, моряка”. 2. Полемічний роман Джонатана Свіфта „пригоди в деякі віддалені країни світу Лемюеля Гуллівера, спочатку хірурга, а потім капітана кількох кораблів” як уїдлива сатира на тогочасну Англію. 3. Чарівний світ літературної казки в дилогії Льюїса Керролла про Алісу („Аліса в країні Чудес” та „У Задзеркаллі. Що там побачила Аліса”). 4. Жанрово-тематична неповторність прози Оскара Уайльда для дітей („Щасливий Принц”, „Соловей і троянда”, „День народження інфанти”, „Хлопчик-зірка”, „Велетень-егоїст”, „Відданий друг” тощо). 5. Сюжетно-тематичне розмаїття казок народів світу. 6. Світові міфи, притчі й легенди в дитячому читанні („Вавилонська вежа”, „Притчі царя Соломона”, „Каїн і Авель”, „Чому людина не знає, доки живе”, „Легенда про Дедала та Ікара”, цикл про Геракла тощо). 7. Контраст між піднесеним світом поезії і брутальною реальністю в казках Ернста-Теодор-Амадея Гофмана („Лускунчик і мишачий король”, „Золотий горщик”, „Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер”). 8. Суворий світ казок Вільгельма Гауфа („Маленький Мук”, „Каліф-Лелека”, „Холодне серце”, „Карлик Ніс”). 9. Тематична своєрідність поезії Роберта Бернса для дітей („Чесна бідність”, „Стара дружба”, „У горах моє серце”, „Шотландська слава”, „Робін”, „Джон Ячмінне Зерно” тощо). 10. Внесок Чарльза Діккенса в розвиток англійської літературної казки („Історія дядька торговельного агента”, „Принц бик”). 11. Незвичайний підручник-казка „Чудесна подорож Нільса Хольгерссона по Швеції” Сельми-Оттілії-Лувіси Лагерльоф. 12. Роберт-Льюїс Стівенсон – неперевершений майстер пригодницької прози (повість „Острів скарбів”). Поезія Стівенсона для дітей (зб. „Дитячий квітник віршів”). 13. Гімн дитинству в повісті-казці Джеймса Баррі „Пітер Пен і Венді”. 14. Артур Конан Дойл як один із засновників детективного жанру в літературі (зб. „Нотатки про Шерлока Холмса”, „Повернення Шерлока Холмса”, „Собака Баскервілей” тощо). 15. Новаторство Герберта Веллса в жанрі науково-фантастичної казки („людина, яка могла творити чудеса”, „Чудовий подарунок”, „Містер Скелмерсдейл у країні фей”, „Чарівна лавка”). 16. Розвиток пригодницького жанру в набутку Едгара-Аллана По („Золотий жук”, „викрадений лист”, „Окуляри”). 17. Жанрово-тематичне розмаїття малої прози О’Генрі („Дари волхвів”, „Палаючий світильник”, „Останній лист”, „Вождь червоношкірих”, „Споріднені душі” тощо). 18. Анімалістична тема в повісті Джека Лондона „Біле ікло”; уславлення людської мужності в оповіданні „Любов до життя”. 19. Чарівний світ повісті-казки Гобіт, або Мандрівка За Імлисті Гори Джона-Рональда-Руела Толкіна. 20. Неповторний світ природи в казках Дональда Біссета („Блекі і Реджі”, „малюк Пінгвін на ім’я Принц”, „Про чайку Олівію і черепаху Розалінду”, „Про тигреня Бінкі, в якого щезли смужки”, пов. „Мандрівка дядечка Тік-так” та ін.) 21. Анімалістичне спрямування казок Джозефа-Редьярда Кіплінга „Ріккі-Тіккі-Таві”, „Мауглі”, зб. „Такі собі казки”. 22. Химерне поєднання реальності й фантастики в повісті-казці Алана-Александра Мілна „Вінні-Пух і всі-всі-всі”. 23. Поєднання казкового й реалістичного в казці Ептона-Білла Сінклера „Гномобіль”. 24. Ідейно-тематична своєрідність трилогії Астрід-Анни-Емілії Ліндгрен про Карлсона. 25. Роль Карло Коллоді в розвитку жанру казки (повість-казка „Пригоди Піноккіо”). 26. Специфіка синтезу дійсності та фантазії в повісті-казці Джанні Родарі „Пригоди Цибуліно”. 27. Значення творчості Ганса-Хрістіана Андерсена для розвитку літературної казки („Снігова королева”, „Гидке каченя”, „Дюймовочка”, „Дикі лебеді”, „Русалонька”, „Нове вбрання короля” тощо). 28. Шарль Перро – реформатор літературної казки („Попелюшка”, „Кіт у чоботях”, „Спляча красуня”, „Ріке з чубчиком”, „Червона Шапочка”). 29. Глибока народність казок братів Грімм („Пані Метелиця”, „Хоробрий кравчик”, „Гензель і Гретель”, „Снігуронька”, „Золотий гусак”, „Зачарована красуня” тощо).
зразок оформлення титульної сторінки реферату
|