Література. 1. Голобородько Я. “Патетична соната” України: Художні версії Миколи Куліша // Вітчизна
1. Голобородько Я. “Патетична соната” України: Художні версії Миколи Куліша // Вітчизна. – 1998. - № 1-2. – С.143- 148. 2. Голобородько Я. Архітектонічна культура комедії М.Куліша "Мина Мазайло" // Дивослово. – 2002. - № 4. – С. 2-5. 3. Голобородько Я. Духовний подіум М.Куліша // Дивослово. – 2002. - № 12. – С.10-13. 4. Голобородько Я. Художньо-інтелектуальна аура Миколи Куліша // Українська література в загальноосвітній школі. – 2003. - № 1. – С. 50-64. 5. Голобородько Я. Микола Куліш: людина, аналітик, митець, особистість // Слово і час. – 2002. - № 5. – С. 184-193. 6. Гречанюк С. Сучасник поколінь прийдешніх // Українська мова і література в школі. - 1989.- № 2.- С.2-16. 7. Гусєва С. "Любов ніжна і пристрасна" (М. Куліш і театр "Березіль") // Українська мова і література в школі. – 1993. – № 7. – С.21-23. 8. Жила С. Вивчення комедії М.Куліша "Мина Мазайло" у школі // Дивослово. – 1998. – № 1. – С. 21-26. 9. Зубрицька М. Новаторський характер драматургії Миколи Куліша // Сучасність. – 1992. - № 12. – С.148. 10. Ковалів Ю. Ренесанс української прози і драматургії 20-х років ХХ століття // Бібліотечка «Дивослова». – 2007. - № 3. – С.16-37. 11. Когут О. Концепція новочасного месії у драмі М.Куліша "Народний Малахій" // Дивослово. – 2002. - №1. – С.6-8. 12. Кореневич М. Експресіонізм у М.Куліш – джерела? // Слово і час. – 1998. - № 11. – С.77-79. 13. Красильникова О. Драматургічні образи М.Куліша. Сценографічна інтерпретація // Слово і час. – 1993. - № 12. – С.63-67. 14. Кудрявцев М. Вивчення творчості Миколи Куліша в школі: Посібник для вчителя. – Тернопіль, 2000. – 64 с. 15. Кузякіна М. П’єси Миколи Куліша.-К.,1970. 16. Шерех Ю. Шоста симфонія Миколи Куліша // М.Куліш. Твори: У 2 Т.- К.,1990 – Т.2.
|