НЕГІЗІГІ ТҰЖЫРЫМДАР
| ӨКІЛДЕРІ
|
Адам – кіші ғарыш
| Көне үнді, қытай, грек филоосфиясы
|
Адам – мәнгі, абсолютті рух
| Йога, Веданта, Гегель, Блаватская
|
Адам – саяси жануар
| Аристотель
|
Адам – құдайға ұқсас бейне
| Христиан теологиясы, философиясы
|
Адам – ойлаушы тіршілк иесі
| Декарт
|
Адам жанды машина
| Ж. Ламетри
|
Адам екі әлемге жататын, табиғи қажеттіліктер мен адамгершілік таңдауға ие тіршілік иесі
| И. Кант
|
Адам ақыл мен құштарлықтардың соғысын бастан кешетін, қарама-қайшылықтардың жиынтығы
| Б. Паскаль
|
Адам қару жасайтын жануар
| Б. Франклин
|
Адам таңдау жасай алатын тіршілік иесі
| С. Кьеркегор
|
АДАМ МӘНІН АЙҚЫНДАУДАҒЫ НЕГІЗІГ ЫҢҒАЙЛАР
БИОЛОГИЯЛЫҚ (НАТУРАЛИСТІК) ЫҢҒАЙ
Адмның мәні – биологиялық тәнінде
Чарвака мектебі, Ламетри, Гоьббс, Фейрбах
| ӘЛЕУМЕТТІК ЫҢҒАЙ
Адамның мәні – әлеуметтік қатынасында
Маркс және оның ізбасарлары
| ТЕОЛОГИЯЛЫҚ ЫҢҒАЙ
Адамның мәні – жанында, жан рухани бастаудың бейнесі
Христиандық философия, индуистік, ислам философиясы
| ӘЛЕУМЕТТІК-ҒАРЫШТЫҚ ЫҢҒАЙ
Адамның мәні – үш аспектіні қамтиды, олар: ғарыштық, әлеуметтік, биологиялық
Теософия, Тірі Этика лімі
|
ПЛАТОН БОЙЫНША АДАМНЫҢ АНТРОПОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ
| Ноус
| Рух
|
| Логистикон
| Ақылды жан
|
| Алогон
| Ақылысыз (жануарлық) жан
|
| Дене
| Дене
|
АРИСТОТЕЛЬ БОЙЫНША АДАМНЫҢ АНТРОПОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ
| Ақылды жан
|
| Ақылысыз (жануарлық) жан
|
| Өсімтал жан
|
| Дене
|