Студопедия — Масштабування зображення
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Масштабування зображення






 

Команда S n змінює розмір зображення, збільшуючи чи зменшуючи його в залежності від значення параметра n. Вкажемо, що зображення масштабується в n/4 разів, тому команда “S12” збільшує лінійний розмір зображення в три рази, команда " S2"; зменшує зображення вдвічі.

Аргумент n може мати значення від 1 до 225, за умовчанням він дорівнює 4 (даючи співвідношення 1:1, тобто без масштабування).

 

Колір в операторі DRAW

Колір зображення може бути визначений за допомогою команди С n. Аргумент n повинен мати значення, актуальне для встановленого графічного режиму.

Приклад: DRAW “C2”

Команда Р в операторі DRAW зафарбовує замкнуту область. Її формат трохи складніший, ніж формат команди, що розглянута вище:

Р колір, контур

де колір — код кольору, що використовується для зафарбовування;

контур — код кольору контуру.

На перший погляд, дана команда схожа на оператор PAINT, однак у даному випадку процес зафарбовування починається з ТОВ (на відміну від оператору PAINT, для якого початкову точку необхідно задавати). Таким чином, перш ніж зафарбувати деяку область, необхідно змінити ТОВ, помістивши її усередину контуру,який необхідно зафарбувати. Приклад цього приведено в програмі 11.

Текстові змінні в операторі DRAW

 

Оскільки значення параметрів оператору DRAW є текстовими, їх можна присвоювати змінній текстового типу. А ім'я цієї змінної може бути використане замість аргументу оператора DRAW. Приклад такого використання змінних:

REM Програма11.Використання змінних в операторі DRAW

SCREEN 1

CLS

' Визначення всіх параметрів

SIZE$ = "S10";

' Визначення "Q";

Q.STRING1$ = "BM100,100F10R10E3F4E4H4E3U30H10L10G10D30";

Q.STRING2$ = "BM+10,+0 R10 U30 L10 D30";

'Визначення "B";

B.STRING1$ = "BM+30,+10 R20 E10 U10 H5 E5 U10 H10 L20 D50";

B.STRING2$ = "R10 U10 L10 D10";

'Зміна розміру

DRAW SIZE$

'Зміна кольору букви "Q";

DRAW "C 1";

'Малювання букви "Q";

DRAW Q.STRING1$

DRAW Q.STRING2$

'Зміна кольору букви "B";

DRAW "C 2";

'Малювання букви "B";

DRAW B.STRING1$

DRAW "BM+10,-10" + B.STRING2$

DRAW "BM+0,-20" + B.STRING2$

'Розфарбовування букв

DRAW "BM 102, 100 P 1, 1";

DRAW "BR 45 P 2, 2";

END

Завдання. Написати програму, що дозволить побудувати малюнок рожевої рибки з бірюзовим хвостом.

REM Лабораторна робота № 17

REM Графічні засоби QBASIC

CONST PI = 3.14159

CLS

SCREEN 9

CIRCLE (190, 100), 100, 1,,,.3 ' Тіло

CIRCLE (265, 92), 5, 1,,,.7 ' Очі

PAINT (190, 100), 2, 1 ' Фарбування тіла

LINE (40, 120)-STEP(0, -40), 2 ' Хвіст

LINE -STEP(60, 20), 2

LINE -STEP(-60, 20), 2

PAINT (50, 100), 6, 2 ' Фарбування хвоста

CIRCLE (250, 100), 30, 0, PI - 3/4, PI - 5/4, 1.5 ' Зябра

FOR Y = 90 TO 110 STEP 4

LINE (40, Y)-(52, Y), 0 ' Оперення хвоста

NEXT Y

END

 
 

Контрольні питання

  1. Призначення оператора LINE. Його загальна форма запису.
  2. Оператор CIRCLE.
  3. Який оператор використовується для малювання дуги, еліпса, сектора?
  4. Колір у текстовому режимі.
  5. Колір у графічному режимі.
  6. За допомогою якого оператора здійснюється зафарбовування областей?
  7. Які можливості для створення графіки надає оператор DRAW?

Варіанти завдань

Написати програму, що дозволить побудувати фігури зображені на поданих нижче малюнках з використанням кольору. Фігуру, її розмір, колірне оформлення вибрати довільно.

 

 

 
 

 

 

 
 

 

 







Дата добавления: 2015-09-07; просмотров: 359. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Шрифт зодчего Шрифт зодчего состоит из прописных (заглавных), строчных букв и цифр...

Картограммы и картодиаграммы Картограммы и картодиаграммы применяются для изображения географической характеристики изучаемых явлений...

Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...

Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ ДЛЯ ИНЪЕКЦИЙ К лекарственным формам для инъекций относятся водные, спиртовые и масляные растворы, суспензии, эмульсии, ново­галеновые препараты, жидкие органопрепараты и жидкие экс­тракты, а также порошки и таблетки для имплантации...

Тема 5. Организационная структура управления гостиницей 1. Виды организационно – управленческих структур. 2. Организационно – управленческая структура современного ТГК...

Методы прогнозирования национальной экономики, их особенности, классификация В настоящее время по оценке специалистов насчитывается свыше 150 различных методов прогнозирования, но на практике, в качестве основных используется около 20 методов...

ОСНОВНЫЕ ТИПЫ МОЗГА ПОЗВОНОЧНЫХ Ихтиопсидный тип мозга характерен для низших позвоночных - рыб и амфибий...

Принципы, критерии и методы оценки и аттестации персонала   Аттестация персонала является одной их важнейших функций управления персоналом...

Пункты решения командира взвода на организацию боя. уяснение полученной задачи; оценка обстановки; принятие решения; проведение рекогносцировки; отдача боевого приказа; организация взаимодействия...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия