Студопедия — Використання кольору
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Використання кольору






 

Комп’ютер має у своєму розпорядженні достатню кількість різнихкольорів, щоб виконувати художні іграфічні роботи.Ви можете замість мольберта і пензликів скористатися різними операторами, що допоможуть створити образ, додати йому тінь, змінити колірфону, розфарбувати певну його частину і вивести барвистий заголовок.

 

Кольори малюнку і фону

 

При створенні будь-якого зображення програмісти оперують двома поняттями foreground — колір малюнка (чи переднього плану) і background — колір фону. У графічному режимі ці поняття можуть бути дуже відносні: якщо одна половина екрана чорна, а інша біла, дуже важко сказати, яка з них є малюнком, а яка — фоном. Кольором малюнку вважається колір кожної точки зображеного об'єкта. Кольором фону вважається колір всіх інших точок.У текстовому режимі ці дві характеристики також мають місце. Кожен символ на екрані намальований у прямокутному осередку і може бути охарактеризований двома колірними атрибутами — кольором переднього плану і кольором фону. Природно, у текстовому режимі колір переднього плану — це колір символу (рис. 17.2.).

 
 

Колір у текстовому режимі (оператор COLOR)

 

У загальній формі цейоператор виглядає в такий спосіб:

COLOR символ, фон, контур

де символ — ціле значення від 0 до 31, що визначає колір символу;

фон — ціле значення від 0 до 15, що визначає колір фону;

контур — ціле значення від 0 до 15, що визначає колір контуру (для деяких видів адаптерів, наприклад для EGA, цей параметр змінювати не рекомендується).

Таблиця 17.1 містить список 16 кольорів і відповідних їм кодів. Дані коди кольорів справедливі для текстового і графічного режимів усіх відеосистем, що забезпечують 16 різних кольорів.

Якщо комп’ютер має кольоровий монітор, текстовий режим дозволить вам використовувати 16 кольорів. Значення 0-15 визначають 16 різних кольорів символів, а коди з 16-31 визначають ті ж кольори з ефектом мерехтіння Щоб отримати ефект мерехтіння певного кольору, досить просто збільшити його код на 16.


Таблиця 17.1.

 

Код Колір
  Чорний
  Синій
  Зелений
  Блакитний
  Червоний
  Пурпурний
  Коричневий
  Ясно-сірий
  Темно-сірий
  Ясно-синій
  Ясно-зелений
  Світло-блакитний
  Ясно-червоний
  Світло-пурпурний
  Жовтий
  Білий

 

Колір у графіці (оператор COLOR)

 

Для зображення кольорової графіки використовуються наступні оператори:

· LINE (Xstart, Ystart) – (Xend, Yend), Color

· PSET (X, Y), Color

· PRESET (X, Y), Color

· CIRCLE (Xcenter, Ycenter), Radius, Color,

де Color — код кольору з визначеного набору (палітри).

Різні графічні режими дозволяють використовувати різні набори кольорів. Кожен режим має свій набір кольорів, що називаються палітрою:

режим 0 — одна палітра з 16 кольорів;

режим 1 — дві палітри по 4 кольори в кожній;

режим 2 — одна палітра з 2 кольорів.

У табл. 17. 2 подано набір кольорів, що використовується за умовчанням. Ця палітра має номер нуль.

Таблиця 17.2.

 

Номер кольору Колір
  Чорний (фон)
  Блакитний
  Пурпурний
  Білий

Вибір значення для параметра фон

 

Здатність вашого монітора відтворювати 16 кольорів дозволяє вибрати колір фону в палітрі для даного режиму роботи екрана. Ці зміни можуть бути виконані за допомогою оператора COLOR. Даний оператор у графічному режимі відрізняється від аналогічного в текстовому.

 

COLOR фон, номер_палітри

 

де фон код кольору для фон від 0 до 15;

номер_палітри — номер палітри(0 чи 1)

 

Обидва параметри необов'язкові, і команда може бути використана без параметрів. Це не викличе помилки, а просто буде означати, що параметри не змінюються. QBASIC використовує чорний колір для фону за умовчанням. Однак ви можете, наприклад, вставити в програму оператор COLOR 4, при виконанні якої колір фону відразу зміниться на червоний.







Дата добавления: 2015-09-07; просмотров: 389. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...

Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Общая и профессиональная культура педагога: сущность, специфика, взаимосвязь Педагогическая культура- часть общечеловеческих культуры, в которой запечатлил духовные и материальные ценности образования и воспитания, осуществляя образовательно-воспитательный процесс...

Устройство рабочих органов мясорубки Независимо от марки мясорубки и её технических характеристик, все они имеют принципиально одинаковые устройства...

Ведение учета результатов боевой подготовки в роте и во взводе Содержание журнала учета боевой подготовки во взводе. Учет результатов боевой подготовки - есть отражение количественных и качественных показателей выполнения планов подготовки соединений...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит...

Кран машиниста усл. № 394 – назначение и устройство Кран машиниста условный номер 394 предназначен для управления тормозами поезда...

Приложение Г: Особенности заполнение справки формы ву-45   После выполнения полного опробования тормозов, а так же после сокращенного, если предварительно на станции было произведено полное опробование тормозов состава от стационарной установки с автоматической регистрацией параметров или без...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.008 сек.) русская версия | украинская версия