Команди оператора DRAW
Параметр текст може складатися з одного чи декількох текстових виразів, кожен з яких є командою. У свою чергу, кожна команда визначається однією чи двома буквами, що задають конкретну дію. Таблиця 17.3 містить команди оператора DRAW, необхідні для малювання (k, l, x, y — цілі числа, що вказують величину параметра). Таблиця 17.3.
Продовження табл. 17.3.
На рис. 17.2. приведено наглядне зображення команд переміщення оператора DRAW.
Наприклад, оператор DRAW "M +25,-40"малює лінію від точки ТОВ і до точки, що знаходиться від ТОВ на 25 точок правіше і на 40 точок вище. Результат роботи програми 9 представлено на рис. 17.3.
REM Програма 9 REM Використання команди М SCREEN 1 ' малювання ключа за допомогою команди М DRAW "М+25,+25 М+25,-25 М-25,-25 М -25,+25 М -60,+0" DRAW "M+0,+20 M+10,-10 M+10 M- 0,- 20" END
Відносний рух
Команди відносного руху дозволяють вам переміщатися в будь-якому з восьми напрямків. Кожна з цих команд супроводжується цілочисловим аргументом, що вказує довжину лінії в точках. Наприклад, DRAW "R16" DRAW "E2"
Наступні команди також відносяться до команд відносного руху. В — переміщення без малювання; N — переміщення без зміни значення ТОВ Наприклад: DRAW "NM8, 29"
REM Програма 10 REM Використання команд відносного руху SCREEN 1 CLS ' Малювання букви "Q" COLOR 1, 3 DRAW "BM 100,100 F10 R10 E10 U30 H10 L10 G 10 D30" DRAW "BM+10,+0R10 U30 L10 D30" DRAW "BM+10,+0 NM125,112 N M135,110 BM125,112 M 135,110" ' Малювання букви "B" DRAW "BM+10,+0 R20 E10 U10 H5 E5 U10 H10 L20 D50" DRAW "BM+10,-10 R10 U10 L10 D10" DRAW "BM+0,-20 R10 U10 L10 D10" END Команди можуть бути записані як заголовними, так і прописними буквами. Як роздільник окремих команд можна використовувати пробіл чи крапку з комою. Їх можна і не розділяти.
|