Студопедия — Кондак 6. Завеса ветхозаветной скинии закрываше во Святая Святых ковчег, манну и скрижали
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Кондак 6. Завеса ветхозаветной скинии закрываше во Святая Святых ковчег, манну и скрижали






З авеса ветхозаветной скинии закрываше во Святая Святых ковчег, манну и скрижали. И храм твой, святителю Спиридоне, имеет раку твою, яко ковчег, святыя мощи твоя, яко манну, сердце твое, яко скрижали Божественныя благодати, на нихже зрим начертанную песнь: А ллилуиа.

Икос 6

Н арод Кипра некогда за умножение беззаконий наказа Господь безплодием земли, егда же прииде к святому Спиридону знаемый земледелец, прося помощи, даде ему святый злато; минувшу же бедствию, земледелец оный возврати паки злато и, о чудесе, злато змий бысть. Прославляюще Бога, дивнаго во святых Своих, вопием:

Р адуйся, яко Моисею, чудесно преложившему жезл в змия, подражал еси.

Радуйся, человеколюбивый пастырю, избавляяй от бед словесныя овцы стада своего.

Радуйся, обильно всех всеми благами обогащаяй.

Радуйся, яко Илиа, бедных питавый.

Радуйся, немилосердых к милосердию обращаяй.

Радуйся, достоподражаемый пример любве для человеков, в мире живущих.

Радуйся, верных и неверных в бедах утешение.

Радуйся, древо сеннолиственное, град и страну осеняющее.

Радуйся, славо и похвало керкирян.

Радуйся, над влагою и сушею, зноем и хладом благодатию Божиею владычествуяй.

Радуйся, уставы земли молитвою пременяяй.

Радуйся, будущая, яко настоящая, провидевый.

Р адуйся, Спиридоне, предивный чудотворче.

Кондак 7

Х одатай пред Господем за всех явился еси, святителю Спиридоне. Сего ради и мы прибегаем под кров твой, ищуще спасения, вси бо помощника тебе имамы во всех нуждах, во время глада, смертоносныя язвы и во вся годины бед и искушений. Сего ради благодарственно вопием Богу: А ллилуиа.

Икос 7

Н овое чудо видим боголепное: егда ты, отче, шествовал избавити неповинно осужденнаго на смерть, бурный поток прегради путь тебе; ты же именем Всемогущаго Бога повелел ему стати и прешел еси со спутники чрез реку, яко по суху. Слава о сем чудеси распространися всюду, и вси прославиша Бога, вопиюще к тебе:

Р адуйся, яко иногда Иисус Навин чрез Иордан реку по суху прешедый.

Радуйся, речная устремления гласом своим укротивый.

Радуйся, яко трудный путь предпринял еси, движимый милосердием.

Радуйся, яко клевету разрушил еси и неповиннаго от уз темницы и напрасныя смерти избавил еси.

Радуйся, жизни по Бозе благий поспешниче.

Радуйся, неповинно угнетенных защитителю.

Радуйся, уставов естества воднаго пременителю.

Радуйся, яко судию вразумил еси и от убийства спасл еси.

Радуйся, истинное исправление душ.

Радуйся, дивная сило, потоки удержавающая.

Радуйся, услаждающий сердца человеков, к тебе притекающих.

Радуйся, человеколюбию Авраама подражателю.

Р адуйся, Спиридоне, предивный чудотворче.

Кондак 8

С транник и пришлец был еси на земли, якоже и прочии человецы. Обаче из чрева матере Всеведущий великаго угодника и чудотворца показа тя, святителю Спиридоне: бесы бо изгоняеши, всякую болезнь и язву исцеляеши, помышления людей зриши, темже и дивен во святых показался еси. Мы же, возсылающе молитву ко Благодателю всех Богу, вопием Ему: А ллилуиа.

Икос 8

В есь мир ужасом многим содрогнуся, егда услыша, яко смерть, по гласу твоему, возвращает из гробов мертвецы своя, и возопи:

Р адуйся, умершую дщерь свою, да явит врученное ей сокровище, к жизни воззвавый.

Радуйся, скорбную вдовицу, на сохранение злато вдавшую, утешивый.

Радуйся, умершее отроча из мертвых воскресивый.

Радуйся, яко матерь его, внезапно от радости умершую, ожививый.

Радуйся, яко уподобился еси Илии, молитвами сыну Сарептския жены жизнь возвратившему.

Радуйся, яко и Елисею, возбудившему от смерти отроча подражал еси.

Радуйся, пастырю, преискренне любящий человеки.

Радуйся, жене блуднице, слезами нозе твои омывшей, грехи именем Бога отпустивый.

Радуйся, святую ревность верховнаго апостола стяжавый.

Радуйся, яко нераскаянная грешница, по глаголу твоему, в тяжких болезнех умре.

Радуйся, земли плодоносие молитвами твоими испросивый.

Радуйся, непреложное воскресения человеков уверение.

Р адуйся, Спиридоне, предивный чудотворче.







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 396. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМОВОСПИТАНИЕ И САМООБРАЗОВАНИЕ ПЕДАГОГА Воспитывать сегодня подрастающее поколение на со­временном уровне требований общества нельзя без по­стоянного обновления и обогащения своего профессио­нального педагогического потенциала...

Эффективность управления. Общие понятия о сущности и критериях эффективности. Эффективность управления – это экономическая категория, отражающая вклад управленческой деятельности в конечный результат работы организации...

Мотивационная сфера личности, ее структура. Потребности и мотивы. Потребности и мотивы, их роль в организации деятельности...

Тема 5. Анализ количественного и качественного состава персонала Персонал является одним из важнейших факторов в организации. Его состояние и эффективное использование прямо влияет на конечные результаты хозяйственной деятельности организации.

Билет №7 (1 вопрос) Язык как средство общения и форма существования национальной культуры. Русский литературный язык как нормированная и обработанная форма общенародного языка Важнейшая функция языка - коммуникативная функция, т.е. функция общения Язык представлен в двух своих разновидностях...

Патристика и схоластика как этап в средневековой философии Основной задачей теологии является толкование Священного писания, доказательство существования Бога и формулировка догматов Церкви...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия