Студопедия Главная Случайная страница Задать вопрос

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

III ЕТАП.




Затверджений керівником ескіз стає основою подальшої роботи. Далі ведеться пошук текстур деревини. Вирішується тональна структура всієї композиції в цілому, ведеться пошук характеру текстур та виявлення художнього образу декоративного натюрморту за допомогою різноманітних особливостей шпону деревини.

Визначаються композиційні домінанти й додаткові елементи. Вирішуються основні співвідношення між елементами набору шпону, обирається тональне рішення, ведеться пошук виразності.

Етап завершується затвердженням викладачем обраного рішення декоративної композиції із набором шпону та виконанням «рубашки» натюрморту. На цьому етапі виконується комплекс дій, в процесі яких формується остаточний образ композиції, уточнюються обрані текстури, що заплановано застосувати в декоративній композиції. Остаточний варіант завдання затверджується керівником для виконання його начисто.

IV ЕТАП.

На останньому етапі відбувається виконання: запресовки декоративної композиції ; шліфування, нанесення на поверхню композиції оздоблювальних прозорих покриттів (лаку, бджолиного воску або мастикі для паркету). Студентам необхідно також підготувати рамку або багет для оформлення завдання (рис. 5 -11 ).

 

7. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ДЕКОРАТИВНОЇ КОМПОЗИЦІЇ.

Композиція виконується на ДСП розміром приблизно 40х38 см (розмір композиції затверджується викладачем). Обов`язково підібрати рамку для оформлення виконаної роботи та затвердити її якість та колір з викладачем. Після оформлення роботи звернуть увагу на цвяхи, з якими працювали. Навести колір, якій відповідає кольору обраної рамки та зафарбувати цвяхи. Примітка: в кожної конкретної пропозиції всі вимоги до оформлення роботи визначити з керівником.

 

8. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Войникова Е.С., Лямин И.В. Художественные работы по дереву. -

М.: Высшая школа, 1972.- 96с.

2. Гликин М.С. Декоративные работы по дереву. – М.: “Лесн. пр-сть”,

1987.- 104с.

3. Матвеева Т.А. Мозаика и резьба по дереву. – М.: Высшая школа,

1981.- 112с.

4. Мухин Б.И. Изготовление деревянной мозаики. – Л.: Стройиздат,

1989.- 103с.

5. Черепахина А.И. История художественной обработки изделий из

древесины. /3-е изд. – М.: Высшая школа, 1993.- 108с.

6. Черепахина А.И. История художественной обработки изделий из древесины: учебник серед. проф.-тех. училищ. – М.: Высшая школа, 1982.-115с.

7. Черепахина А.И. Естетика современной мебели.– М.: “Лесн. пр-сть”, 1978.- 256 с.

8. Хворостов А.С. Деревянные узры. – М.: Советская Россия, 1986.

9. Художественная резьба и мозайка по дереву./ автор-сост. Дымковский И.П. – Минск, Элайда,1998.- 203с.

Допоміжна

1. Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. / Рудольф Арнхейм ; [пер. с англ. В.Н.Самохина]. - М. : Прогресс, 1974. - 392с.

2. Баннова І.М. Композиція як засіб відтворення гармонії / І.М. Баннова,

М.І.Мазур // Вісник Технологічного університету Поділля. Технічні

науки, 2003. – №5. – Ч.1. – С. 196-198.

3. Баннова І.М., Мазур М.І., Параска Г.Б. Системний підхід до художнього

проектування творів дизайну / І.М. Баннова, М.І. Мазур, Г.Б. Параска //

Збірник наукових праць КНУТД. Доповіді другої Кримської науково –

практичної конференції «Геометричне та комп’ютерне моделювання,

екологія, дизайн.» SED-05, м.Сімферополь, 2005. – С.310-314.

4. Божко Ю.Г. Архитектоника и комбинаторика формообразования. – 2-е изд. / Ю.Г.Божко. - Київ.: Вища школа, 1991. – 245с.

5. Бойчук А.В., Даниленко В.Я. Харьковская школа дизайна

[Методические материалы. Дизайн-образование]. – М.: ВНИИТЭ, 1990.

6. Бхаскаран Л. Дизайн и время. Стили и направления в современном

искусстве и архитектуре. – М.: Арт-Родник, 2006. – 257 с.: ил.

7. Генисаретский О.И., Щедровицкий Г.П. Методологическая картина

дизайна. Программа научн. иссл. лаб. общетеор. иссл. отдела теории и

методов худ. констр. ВНИИТЭ. Архив ВНИИТЭ. М., 1965 //

Теоретические и методологические исследования в дизайне. Избранные

материалы. Ч. I. Труды ВНИИТЭ. Техн. эстетика. Вып. 61. М., 1990.

8. Глазычев В.Л. Функция-конструкция-форма. // Декоративное искусство

СССР,1965. - №4.

9. Даниленко В.Я. Основи дизайну: [навч. посібник] / В.Я. Даниленко. –

Київ.: ІЗМН, 1996. – 92с.

10. Михайлов С.М., Михайлова А.С. История дизайна.: Учебн. для вузов. –

2-е изд. исправ. и доп. -М.: Союз дизайнеров России. – т.1 – 2002. –

270с., – т.2 - 2003. - 270 с., ил.

11. Проблемы формализации средств художественной выразительности.

Стиль,фирменный стиль, стайлинг, мода. [Матер. Конф.]. – М.:

ВНИИТЭ, 1980.

12. Трегуб Н.Е. Цвет и форма: Комбинаторный експеримент. / Н.Е. Трегуб.

// Техн. Эстетика.- 1988. - № 11.

 

Інформаційні ресурси

1. Журнали і периодичні видання, каталоги, буклети.

2. Пошукові служби: GOOGLE (http://www.google.ru), Яндекс(www.yandex.ru).

3. Інформативні дизайнерські сайти:

А) http://art-design.tyumen.ru/www.icsid.orgwww.icograda.orgwww.design-union.ru
Б) www.archcenter.org

В) www.designforum.fiwww.designmuseum.fiwww.kunstindustrimuseet.dk


 

 







Дата добавления: 2015-10-15; просмотров: 77. Нарушение авторских прав

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2017 год . (0.022 сек.) русская версия | украинская версия