|
Рис. 6.6. Вигляд екранної форми для виконання завдання
з прикладу 6.3
|
Створити форму Вибір функції, виконавши послідовно операції, перелічені в табл.6.3.
Таблиця 6.3
Послідовність операцій для створення форми Вибір функції
Операція
| Властивість об'єкта
| Значення властивості
| |
1. Дати ім'я електронній формі
| Caption
| Вибір функції
| |
2. Створити лінійку прокручування для вибору значень змінної x (інструмент HScrollBar)
| Name
| LX
| |
3. Створити рамку для групи перемикачів (інструмент Frame)
| Caption
| Виберіть функцію
| |
Закінчення табл. 6.3
| |
4. Створити перемикач для вибору функції 1 (інструмент OptionButton)
| Name
| F1
| |
5. Створити перемикач для вибору функції 2 (інструмент OptionButton)
| Name
| F2
| |
6. Створити перемикач для вибору функції 3 (інструмент OptionButton)
| Name
| F3
| |
7. Створити для ілюстрації розрахункову формулу у= х / 6(інструмент OLE)
| Name
| OLE1
|
8. Аналогічно п.7 створити дві інші формули
| Name
| OLE2
|
9. Створити етикетку для ідентифікації поля зі значенням змінної х (інструмент Label)
| Name
| Label1
|
10. Створити поле для перегляду значення змінної х (інструмент Text)
| Name
| X
|
11. Створити етикетку для ідентифікації поля результату розрахунків змінної у(інструмент Label)
| Name
| Label2
| |
12. Створити поле для перегляду значення змінної у(інструмент Text)
| Name
| У
| |
13. Створити командну кнопку для виконання розрахунку за вибраної формулою (інструмент CommandButton)
| Name
| Raschet
| |
Caption
| Розрахунок
| |
14. Створити командну кнопку для очищення полів, що містять значення змінних хі у(інструмент CommandButton)
| Name
| Och
| |
Caption
| Очищення
| |
15. Створити командну кнопку длявиходу з програми (інструмент CommandButton)
| Name
| Vuxid
| |
Caption
| Вихід
| |
У верхній частині форми посередині помістити емблему Національного гірничого університету. Растрове зображення емблеми вставляється у вікно, що створюється інструментом
PictureBox.
3. Створити програмний код, виконуючи такі операції:
● Подвійним клацанням лівою кнопки миші у місці лінійки прокручування у формі проекту відкрити вікно Code.
Для об'єкта LX вибрати подію Change і дописати процедуру, яку треба виконати в разі здійснення події – переміщення бігунка на лінійці, а саме: