Файл ZavdClass.cpp
#include " StdAfx.h" #include " ZavdClass.h" #include " Math.h" using namespace std; // Обчислення функції b[x, y, z] void ZavdClass:: Fn_b(double x, double y, double z) { double b1=x*x+tan(pow(y+z, 2)); double b2=0.345*y+pow(sin(x*x), 2); double b3=exp(-(x+y)/z); b=y*(b1/b2+b3); } // Обчислення функції a[x, y, z, b] void ZavdClass:: Fn_a(double x, double y, double z) { double a1=pow(x+y, 2); double a2=(x+y*y)*pow(b*b+z, 0.3); double a3=x/Faktr(2)+exp(z-2)+y*y/Faktr(3); a=a1*a2/a3; } // Обчислення факторіалу double ZavdClass:: Faktr(int n) { double f=1; if(n > 1) for(int i=2; i< =n; i++) f*=i; return f; } Файл ZavdClass.h #pragma once ref class ZavdClass { double a, b; public: ZavdClass() {a=1; b=1; } // Параметризований конструктор void Fn_b(double x, double y, double z); // Обчислення функції b[x, y, z] void Fn_a(double x, double y, double z); // Обчислення функції a[x, y, z, b] double Faktr(int n); // Обчислення факторіалу double geta() {return a; } double getb() {return b; } }; Маючи необхідний клас тепер ми можемо запрограмувати подію кнопки Обчислити. Для цього двічі клацнемо по кнопці на формі і в дужки функції, код якої зявиться, додамо наступний код: double x = System:: Convert:: ToDouble(xx-> Text); double y = System:: Convert:: ToDouble(yy-> Text); double z = System:: Convert:: ToDouble(zz-> Text); ZavdClass Zavd; Zavd.Fn_b(x, y, z); Zavd.Fn_a(x, y, z); aa-> Text = System:: Convert:: ToString(Zavd.geta()); bb-> Text = System:: Convert:: ToString(Zavd.getb()); Не забудьте включити директиву класу до форми. Тепер можна скомпілювати проект використовуючи клавішу F5 або Debug-> Start Debugging. Рис. 7. Діаграма класів 1.5. Індивідуальні завдання
|