Болмыс деген сөзді кең мағынасында қалай түсінуге болады?
1. табиғат, қоғам және ойлау 2. математикалық есептер 3. +Күллі болып тұрған нәрселер, тіршілік ету туралы жалпы ұғым 4. болмай тұрған, дүниеде жоқ нәрсе 5. бiлiмдердiң жүйесi 33. Қайшылықты дамитын болмыстың жалпыға бірдей түрі: 1. Айырмашылық 2. үйлесiмдiлiк 3. Сәйкестiк 4. +Қарама қарсылық 5. Салыстырмалылық Аристотель адамды қалай атаған болатын? 1. "ақыл-ойы бар жаратылыс" 2. "нысандарды жасап шығаратын жаратылыс" 3. +Саяси жануар 4. "ойнайтын жаратылыс" 5. "өндiретiн жаратылыс" 35. Экзистенциализм философияның бел ортасына.........қояды: 1. қоғамдық болмысты 2. +адам болмысын 3. табиғат болмысын 4. заттар болмысын 5. Рухани болмысын 36. Қандай философиялық бағыт философияның бас проблемасы ретіндегі ұғынуды, түсінікті береді: 1. Неотомизм 2. +Герменевтика 3. Феноменология 4. Логикалық позитивизм 5. Экзистенциализм Мәдениетті символдар, белгілердің жүйесі деп қарастыратын ағым 1. +семиотика 2. функционализм 3. структурализм 4. гуманизм 5. социология Білімнің 3 түрін: 1. Білім, ойлаудың негізгісі, 2. Жадылық білім, 3. Интуиция, деп кім бөлді? 1. +Беркли 2. Юм 3. Спиноза 4. Фихте 5. Ньютон И.Кант танымның қандай екі деңгейін көрсетті? 1. Сезiмдiк және иррационалдық 2. +Сезімдік және рационалдық 3. Аксиологиялық және эмпиристiк 4. Логикалық және тәжiрибелiк 5. рационалдық және иррационалдық Позитивизмнің эмпириокритицизм деген түрінің басты өкілдері кімдер? 1. Кун мен Фейерабенд 2. Рассел мен Витгенштейн 3. Шлик пен Карнап 4. Конт пен Спенсер 5. +Мах пен Авенариус Мір философиясының Дильтей бойынша философия мен ғылымның арақатынасы қалай? 1. Ғылым философияға бағынады 2. Ғылым философияға қарсы 3. Ғылым философияның бiр бөлiгi 4. +Философия ғылымдардың ғылымы 5. Ғылым мен философия тең 42. Диалектикалық – материалистік философия тұрғысындағы қоғам анықтамасы: 1. Қоғамдық қатынастар адамдардың арасындағы табиғи байланыстардың жалғасы 2. Қоғам адамдардың жиынтығы 3. +Қоғам жеке адамдардың жиынтығы емес, олардың бір – бірімен әлеуметтік байланыстары қатынастарының жиынтығын білдіреді 4. Барлық қоғамдық қатынастардың маңызы бiрдей 5. Қоғам дегенiмiз - фикция(ойдан шығарылған сөз ол мүлдем жоқ нәрсе) Ай философияда мәдениет алғаш рет философиялық зерттеудің пәні болып қалыптасқан? 1. Антикалық философияда 2. Қайта өрлеу дәуiрi философиясында 3. +Ағартушылық, тарих философиясы 4. Фейербах философиясында 5. Кант философиясында 44. Игілікке қарсы бағытталған, оны бұзатын қасиеттерді сипаттайтын этикалық категорияны көрсет: 1. жақсылық 2. бақытсыздық 3. әдiлетсiздiк 4. жеккөрушiлiк 5. +зұлымдық Демокрит атомдарының бір – бірінен өзгешелігі неде? 1. салмағында 2. түр-түсiнде 3. +Қаттылығында 4. жылуында 5. формасында 46. Ежелгі үнді философиясы бастау алған әдеби ескерткіш: 1. Құран 2. Материяның құрылымын талдайтын ғылыми шығарма 3. Авеста 4. Iнжiл 5. +Ведалар 47. «Айығу кітабы» және «Білім кітабының» авторы: 1. Әл-Фараби 2. Әл-Ғазали 3. Әл-Кинди 4. Ибн-Рушд 5. +Ибн-Сина 48. «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары» трактатының авторы: 1. +Әл-Фараби 2. Әл-Ғазали 3. Әл-Кинди 4. Ибн-Рушд 5. Ибн-Сина 49. Ортағасырлық исламдағы діни – мистикалық ілім: 1. схоластика 2. софизм 3. +суфизм 4. дуализм 5. пантеизм 50. Кімді Шығыста Аристотельден кейінгі «екінші ұстаз» деп атады: 1. +Әл-Фараби 2. Әл-Ғазали 3. Әл-Кинди 4. Ибн-Рушд 5. Ибн-Сина 51. Шығыс аристотелизмнің ірі өкілі: 1. Абай 2. +Әл-Фараби 3. Әл Ғазали 4. Ы.Алтынсарин 5. Ибн-Сина 52. Ұлы мұсылман философы және теологы, суфизмнің өкілі: 1. Абай 2. Әл-Фараби 3. Шәкәрім 4. +Әл-Ғазали 5. Алтынсарин 53. Араб – мұсылман философы, шығыс перипатетизмінің өкілі: 1. +Ибн-Рушд 2. Аристотель 3. Ш.Уәлиханов. 4. Абай 5. Ы.Алтынсарин 54. «Қара сөздер» трактатының авторы: 1. +Абай 2. Әл-Фараби 3. Әл-Кинди 4. Ы.Алтынсрин 5. Ибн-Сина 55. «Дәрігерлік ғылымдар канондарының» авторы: 1. Абай 2. Аристотель 3. Ш.Уәлиханов 4. Ы.Алтынсарин 5. +Ибн-Сина 56. Ұжымдық бейсаналылық концепциясының авторы: 1. +К.Юнг 2. З.Фрейд 3. Адлер 4. Райх 5. Хайдеггер 57. Қазақ ағартушылығының атақты қайраткері, педагог – новатор, жазушы: 1. +Ы.Алтынсарин 2. Ш.Уәлиханов 3. Абай 4. М.Әуезов 5. Шәкәрiм 58. «Үш анық» шығармасының авторы: 1. Ы.Алтынсарин 2. Ш.Уәлиханов 3. Абай 4. М.Әуезов 5. +Шәкәрiм 59. Бұл ойшылдың философиясы өзімен бірге спекулятивті теологияны көрсетеді: 1. Ы.Алтынсарин 2. Ш.Уәлиханов 3. Абай 4. М.Әуезов 5. +Шәкәрiм 60. Неміс классикалық философиясындағы материалистік бағыттың өкілі: 1. И.Кант 2. Г.Гегель 3. Ф.Шеллинг 4. И.Фихте 5. +Л.Фейербах 61. Таным теориясында Л. Фейербах: 1. агностик 2. +сенсуалист 3. диалектик 4. рационалист 5. эмпирик
|