A) мемлекеттік биліктің халықтың қалауы бойынша қалыптасуы және көпшіліктің еркіне бағынуы
Мемлекеттік басқару түрлерін монархия, республика, диспотия деп бөлген француз ағартушысы: E) Ш.Монтескье М.Вебер бойынша харизматикалық үстемдіктің негізінде жататын қағида: D) Тұлға құдіреттілігі Мемлекеттік билік мынадай тармақтарға бөлінеді: C) заңшығарушы, атқарушы, сот Мұрагерлік жолымен қалыптасатын биліктің басқарудың түрі: A) монархия Мемлекеттік құрылымды жіктей отырып, оның басты белгілерін этикалық нормаларға, жоғарғы биліктің кімге тиесілі екендігіне қарай мемлекетті «дұрыс» және «бұрыс» деп екіге бөлген грек ойшылы: B) Аристотель ОООӨӨӨ Орталық Азия елдерінің қатарына жатпайтын мемлекетті көрсетіңіз: E) Монғолия Ортамерзімді саяси болжамның жоспарлану мерзімі: D) 5 жылға дейін Өз өлеңдерінде халықтың сауатсыздығын пайдаланған молдалар мен ишандардың діни фанатизмдігін, екіжүзділігін, пайдакүнемдігін сынаған ұлы ақын, ағартушы: C) А.Құнанбаев Өмір сүріп отырған әлеуметтік құрылымның негіздерін сақтай отырып, қоғамдық өмірдің кейбір салаларын өзгертіп, қайта құру процесі: B) реформа Өмірде жоқ, жүзеге асыру мүмкін емес қоғмның әлеуметтік-саяси жобасы: A) утопия Өмірде жоқ, жүзеге асыру мүмкін емес қоғмның әлеуметтік-саяси жобасы: A) утопия ПППП Президенттік республика негізгі белгісінің бірі: A) Үкімет президент алдында жауап береді және оны тағайындау соның қолында болады. Платонның пікірі бойынша мемлекет түрлерінің ауысу басты себебі: C) Адамдар пейілінің бұзылуы Патша өкіметінің қазақ даласын отарлау саясатына, қазақ даласының шұрайлы, шүйгін жерлерін тартып алу жөніндегі заң жобасына 1880 жылы «Оренбургский листок» газетінде өз қарсылығын білдірген қазақ ағартушысы: C) Ы.Алтынсарин Президенттің заңды бұзуға барғандығы жөніндегі ісін Парламентте қарау арқылы саяси шешімнің түрі: E) импичмент Партиялардың саяси жүедегі ресми санымен емес, олардың қаншалықты дәрежеде саяси биліктің қызмет етуі және құрылуы тетігіндегі шынайы атқаратын рөлін және олардың өзара әрекеттестігін көрсетеді: A) партиялық жүйе Партиялық жүйенің анықтамасы: A) Саяси жүйедегі барлық өмір сүріп түрған және әрекет етуші партиялар жиынтығы. Партияның ішіндегі өзіндік пікірі және құрылымы бар құрылыс: B) Фракция. Партисипаторлық демократия теориясының негізгі мазмұны: B) Азаматтардың саясаттан алшақтатуын жену. Платон бойынша мемлекетті басқарудың «идеалды» түріне жатады: B) аристократия Платонның пікірінше «идеалды» мемлекетті басқару керек: E) философтар РРРР Революциялық позицияның нәтижесі - ол: A) Қоғамдық өмірді сапалы түрде өзгерту. Ру-тайпалық, кландық және т.б. құрылымдарға тән мәдени-тұрмыстық, табынушылық, қоғамдық-саяси шектеулерді қолдау: D) Трайбализм СССС Саясаттың институцияналды субъектісі: C) мемлекет Саяси болжамдау дегеніміз: D) саяси құбылыстардың даму болашағын анықтау мақсатында саяси үрдістерге ғылыми талдау жасу Саясатты – «мемлекетті басқару өнері» деген мағынада түсіндірген ойшыл: B) Аристотель. Саяси ілімдер тарихында билікті үш тармаққа бөлу идеясын ұсынған ойшыл: A) Ш.Л.Монтескье Саяси ғылым тарихында Ж.Ж.Руссоның танымал идеясы: C) Халық егемендігі Салыстырмалы саясаттану пәнінің ерекше субстанция ретінде пайда болу кезеңі: B) ХХ ғ. 50 жылдары Саясаттың алғашқы негізгі субъектісі: B) адам Саясаттану жеке академиялық ғылым ретінде қалыптасады: A) 1857 жылы АҚШ-та Саяси жүйенің негізгі жүйешіктерінің қатарына жатпайды: D) материалдық жүйешік Саясаттанудың болжау қызметі D) Саяси процестердің альтернативтік жолдарын қарастыру, алдын ала табу. Саяси партияны мемлекетте жұмыс істейтін ұйымның спецификалық түрі деп белгілеген ғалым: D) М.Дюверже. Саяси ілімнің мақсаты ізгілікті немесе қайырымды басқаруды ұйымдастыру мен сақтау әдістерін зерттеу деп түсінген Шығыс ғұламасы: A) Әл Фараби Саны жағынан аз, саяси-әлеуметтік ахуалы төмен халықтың өзінен саны жағынан басым халықтың әлеуметтік, саяси, мәдени, экономикалық ықпалы нәтижесінде сол халықтың құрамына бірітіндеп сіңіп кету құбылысы: D) ассимиляция Саяси жүйенің негізгі жүйешіктерінің қатарына жатпайды: D) әскери жүйешік Сопылық ілімнің негізін қалаушы, қазақ даласындағы қоңамдық-саяси ойларының дамуына үлес қосқан, «Диуани хикмет» еңбегінің авторы: D) Қ.А.Иассауи Саяси мәдениеттің интеграциялық қызметі:
|