Як Г. Ібсен тлумачить проблему “покликання”?
8. Мальцев Ю. Иван Бунин.1870-1953. – Франкфурт-на Майне – Москва: Посев, 1994. – 432с. (бібліотека імені О.Гончара)
Семінарське заняття 3. Драма Генріка Ібсена “Ляльковий дім»: жанрово-стильова специфіка «нової драми» 1. Сутність конфлікту драми Г.Ібсена «Ляльковий дім».Зовнішній і внутрішній конфлікт, їх роль у розкритті авторського замислу. 2. Розвиток інтриги. Особливості ретроспективної композиції. Дія зовнішня і внутрішня. 3. Розвиток конфлікту: етапи еволюції свідомості Нори, їх відображення у монологах, авторських ремарках, конструкції фрази героїні. 4. Символічні та алегоричні образи. Парадоксальне в п’єсі. Нора і Крогстад. Біблійні мотиви і алюзії в творі Г.Ібсена. 7. Відкритий фінал драми. Г.Ібсен про роль незавершених фіналів.
Завдання: Порівняйте життєвий шлях фру Лінне з долею Нори. В чому різниця між двома жіночими персонажами? Засоби створення образів і авторське ставлення. Охарактеризуйте внутрішній стан Нори під час репетицій тарантели і самого танцю. Яке місце сцени тарантели у сюжетно-композіційній структурі твору? Як Г. Ібсен тлумачить проблему “покликання”?
|