Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Профиль рынка. Екзаменаційні білети





 

Екзаменаційні білети

з дисципліни «Історія графічного дизайну»

 

 

для студентів напряму знань 6.020205 «Дизайн»

 

Галузь знань 0202 Мистецтво

 

 

 

Кривий Ріг, 2013

 

Дисципліна – Історія графічного дизайну

Питання підготовки до екзамену

 

1. Характеристика основних розділів графічного дизайну

2. Український графічний дизайн 1910-х – 1920-х рок

3. Продукція графічного дизайну. Складові фірмового стилю

4. Функції і призначення графічного дизайн

5. Французький плакат епохи Ар-нуво (модерн)

6. Американський рекламний плакат доби Ар-нуво

7. Австрійський та німецький плакат часів сецессіону (югендстилю)

8. Російський плакат «срібного віку»

9. Складові фірмового стилю. Його становлення та розвиток у ХХ столітті

10. Стилістика Ар-деко в графічному дизайні

11. Конструктивізм в радянському плакаті 1920-х

12. Реалізм в американському та радянському плакаті міжвоєнної доби

13. Формування естетики глянцевих журналів Ар-деко

14. Вищі навчальні заклади 1920-х як центри формування графічного дизайну (Баухаус, ВХУТЕМАС)

15. Політичний плакат часів Другої світової війни

16. Стилі і напрямки мистецтва модернізму (1910-1930) як фактори формування стилістики графічного дизайну

17. «Хороший дизайн» реалістичного спрямування післявоєнних років

18. Основні напрямки в мистецтві «Космічної ери» (1960-і) та їх впливи на зміни в графічному дизайні

19. Загальні риси зарубіжного графічного дизайну 1960-х

20. Елітарний (виставки, театральні вистави) та масовий комерційний дизайн 1960-х

21. Стиль «пін-ап» в в американській продукції графічного дизайну

22. Провідні тенденції графічного дизайну 1970-х – 1980-х років

23. Кіноплакат другої половини 20 століття

24. Стилістичні прийоми графічного дизайну 1990-х

25. Ідеї позиціонування в графічному дизайні 1980-х років

26. Види плакатної продукції кінця ХХ століття

27. Вплив новітніх інформаційних технологій на стилістику графічного дизайну кінця ХХ – початку ХХІ ст..

28. Нове розуміння професії графічного дизайну в США як лідері повоєнного періоду в галузі (1845-1960)

 

Питання для підготовки до тестового опитування

 

1.Становлення плакатного мистецтва Новітного часу в Європі припадає на:
2.Розквіт плакатного мистецтва в Європі розпочинається зі зміни співвідношення між
3.Розквіту плакатного мистецтва в Європі ХІХ ст. сприяла
4.Славу французькій рекламі другої половини ХІХ ст. принесли майстри
5.Лаконізм зображення та кольору у плакатах Ж..Шере дослідники пояснюють
6.Головне для успіху будь-якого плакатного зображення
7.Постер – це:
8.Римська протогазета уявляла собою:
9.В комбінованих товарних знаках обов’язковими елементами мають бути
10.Умовна типологія дизайну, що утвердилась у фаховій теорії та практиці:
11.Перші імпульси корпоративного дизайну та фірмового стилю пішли від:
12.Перше осучаснення традиційних українських сільських візуальних форм (орнаменти, мальовки) було здійснено:
13. Засновником рекламної афіші Ар-нуво був:
14. Яка фірма виготовляла рекламні постери універмагу Mele на початку ХХ ст.:
15. Автор афіш театру С.Бернар «Ренесанс»:
16. Використання трафаретів для плакатів «Окон РОСТА» пояснювалось
17. А.Страхов на початку 1920-х створив серію плакатів
18. Видатними плакатистами радянського конструктивізму були:
19. Основні функції сучасного товарного знаку
20. Хто вважається засновником українського графічного дизайну ХХ ст.:
21. Часопис, що презентував фахове кредо графічного дизайну модернізму 1920-х років, близький до «Баухаузу»:
22. Французький ілюстратор вітчизняних та американських журналів мод 1920-х:
23. Шрифт Гельветика був розроблений:
24. Автор логотипу компанії Shell:
25. В піктографічних зображеннях виключаються:
26. Хто створював рекламні постери для парфумів фірми Кристіана Діора в 1940-х – 1970-х роках:
27. Роки розповсюдження стилю Ар-деко:
28. Провідним майстром плакату Ар-деко вважається:
29. Автором рекламного образу «Arrow Collar Man» був:
30. Флореальний варіант Ар-нуво мав наступні ознаки:

 

 

Екзаменаційні білети.

Дисципліна – Історія графічного дизайну

 

Білет № 1

1. Характеристика основних розділів графічного дизайну

2. Тести

 

Білет № 2

1. Український графічний дизайн 1910-х – 1920-х років

2. Тести

 

Білет № 3

1. Продукція графічного дизайну. Складові фірмового стилю

2. Тести

 

Білет № 4

1. Функції і призначення графічного дизайну

2. Тести

 

Білет № 5

1. Французький плакат епохи Ар-нуво (модерну)

2. Тести

 

Білет № 6

1. Американський рекламний плакат доби Ар-нуво

2. Тести

 

Білет № 7

1. Австрійський та німецький плакат часів сецессіону (югендстилю)

2. Тести

 

Білет № 8

1. Російський плакат «срібного віку»

2. Тести

 

Білет № 9

1. Складові фірмового стилю. Його становлення та розвиток у ХХ столітті

2. Тести

 

Білет № 10

1. Стилістика Ар-деко в графічному дизайні

2. Тести

 

Білет № 11

1. Конструктивізм в радянському плакаті 1920-х

2. Тести

 

Білет № 13

1. Реалізм в американському та радянському плакаті міжвоєнної доби

2. Тести

 

Білет № 14

1. Формування естетики глянцевих журналів Ар-деко

2. Тести

 

Білет № 15

1. Вищі навчальні заклади 1920-х як центри формування графічного дизайну (Баухаус, ВХУТЕМАС)

2. Тести

 

Білет № 16

1. Політичний плакат часів Другої світової війни

2. Тести

 

Білет № 17

1. Стилі і напрямки мистецтва модернізму (1910-1930) як фактори формування стилістики графічного дизайну

2. Тести

 

Білет № 18

1. «Хороший дизайн» реалістичного спрямування післявоєнних років (1945-1960)

2. Тести

 

Білет № 19

1. Нове розуміння професії графічного дизайну в США як лідері повоєнного періоду в галузі

2. Тести

 

Білет № 20

1. Основні напрямки в мистецтві «Космічної ери» (1960-і) та їх впливи на зміни в графічному дизайні

2. Тести

 

Білет № 21

1. Загальні риси зарубіжного графічного дизайну 1960-х

2. Тести

 

Білет № 22

1. Елітарний (виставки, театральні вистави) та масовий комерційний дизайн 1960-х

2. Тести

 

Білет № 23

1. Стиль «пін-ап» в в американській продукції графічного дизайну

2. Тести

 

Білет № 24

1. Провідні тенденції графічного дизайну 1970-х – 1980-х років

2. Тести

 

Білет №26

1. Кіноплакат другої половини 20 століття

2. Тести

 

Білет № 27

1. Стилістичні прийоми графічного дизайну 1990-х

2. Тести

 

Білет № 28

1. Ідеї позиціонування в графічному дизайні 1980-х років

2. Тести

 

Білет № 29

1. Види плакатної продукції кінця ХХ століття

2. Тести

 

Білет № 30

1. Вплив новітніх інформаційних технологій на стилістику графічного дизайну кінця ХХ – початку ХХІ ст..

2. Тести

 

Екзаменаційні тести

З дисципліни «Історія графічного дизайну»

2 курс, ІІІ семестр

 

ПІБ__________________________________________________

 

 

Зміст тесту Відпо- відь
1. Становлення плакатного мистецтва Новітного часу в Європі припадає на: б
а) першу половину ХІХ ст.
б) другу половину ХІХ ст.
в) першу половину ХХ ст.
г) другу половину ХХ ст.
2. Розквіт плакатного мистецтва в Європі розпочинається зі зміни співвідношення між: в
а) комерційною та технологічною компонентами виробництва
б) авторською та рукописною концепціями
в) між вербальною та образотворчою компонентами композиції
г) комерційною та мануфактурною технологією
3. Розквіту плакатного мистецтва в Європі ХІХ ст. сприяла а
а) літографська техніка
б) філігранна техніка
в) фрескова техніка
г) техніка глибокого друку
4. Славу французькій рекламі другої половини ХІХ ст. принесли майстри в
а) кінематографії
б) оперного мистецтва
в) багатокольорового художнього плакату
г) інженерно-будівельної індустрії
5. Лаконізм зображення та кольору у плакатах Ж..Шере дослідники пояснюють б
а) нестачею електроенергії
б) економією фарб
в) відсутністю вентиляції
г) наявністю значної інформації
6. Головне для успіху будь-якого плакатного зображення г
а) деталізоване вербальне повідомлення про будь-яку подію
б) штучне покриття
в) безпосереднє освітлення
г) сприйняття «на льоту» людиною, що спішить у справах
7. Постер – це: а
а) Художній твір з цікавою для широкого споживача інформацією, виразним візуальним образом та стислим вербальним супроводом
б) деталізоване вербальне повідомлення про будь-яку подію, що розповсюджувалося «від рук до рук»
в) настінний фресковий образотворчий твір зі стислим вербальним супроводом
г) деталізоване вербальне повідомлення про будь-яку подію, що наклеювалося на стіну
  Римська протогазета уявляла собою: б
а). тексти, друковані фарбою на білому папері
б) тексти, написані фарбою на білій стіні будинку
в) тексти, написані тушшю на цегляній табличці
г)) тексти, написані фарбою на вовняній тканині
  В комбінованих товарних знаках обов’язковими елементами мають бути: в
а) стилізовані зображення предметного оточення у комбінації з кольором
б) результати соціологічних досліджень
в) наявність елементів образотворчості і певних слів та літер
г) техніко-економічні показники допроектного дослідження
10. Умовна типологія дизайну, що утвердилась у фаховій теорії та практиці: б
а) промисловий дизайн, дизайн нігтів та зачісок, уфологічний дизайн, графічний дизайн
б) промисловий дизайн, дизайн середовища, графічний дизайн, арт-дизайн.
в) науковий дизайн, промисловий дизайн, міфологічний дизайн, арт-дизайн
в) науковий дизайн, промисловий дизайн, міфологічний дизайн, арт-дизайн
  Перші імпульси корпоративного дизайну та фірмового стилю пішли від: в
а)Д.Херста
б) Ч.Р.Макінтоша
в) П.Беренса
д) К.Дрессера
  Перше осучаснення традиційних українських сільських візуальних форм (орнаменти, мальовки) було здійснено: в
а) на початку ХІХ ст..
б) в середині ХІХ ст..
в) на початку ХХ століття
г) в середині ХХ століття
  Засновником рекламної афіші Ар-нуво був: а
а) Жуль Шере
б) Гаррісон Фішер
в) М.Врубель
г) Е.Годвін
  Яка фірма виготовляла рекламні постери універмагу Mele на початку ХХ ст.: в
а) Ліберті
б) Тіффані
в) Рікорді
г) Оліветті
  Автор афіш театру С.Бернар «Ренесанс»: б
а) А.Тулуз-Лотрек
б) Альфонс Муха
в) Пьєр Боннар
г) Теофіль Стейнлен
  Використання трафаретів для плакатів «Окон РОСТА» пояснювалось а
а) відсутністю друкарської техніки
б) примхами автора
в) художньо-стильовою доцільністю
г) вимогами замовника
  А.Страхов на початку 1920-х створив серію плакатів а
а) «Азбука революции»
б) «Азбука кулинарии»
в) «Азбука сексуальности»
г) «Азбука финансов»
  Видатними плакатистами радянського конструктивізму були: а
а) О.Родченко, брати Стенберги
б) К.Малевич, Д.Бурлюк
в) О.Дейнека, В.Кончаловський
г) В.Татлін, О.Богомазов
  Основні функції сучасного товарного знаку б
а) стресостійкість, статичність
б) ідентифікація товару, юридичний захист
в) монументальність, стрункість
г) непохитність, ритмічність
  Хто вважається засновником українського графічного дизайну ХХ ст.: а
а) Георгій Нарбут
б) Олександр Мурашко
в) Федір Кричевський
г) Олександра Екстер
  Часопис, що презентував фахове кредо графічного дизайну модернізму 1920-х років, близький до «Баухаузу»: б
а) Jugend
б) De Stijl
в) Studia
г) Vogueг
  Французький ілюстратор вітчизняних та американських журналів мод 1920-х: г
а) Касандр
б) Леопольдо Метликович
в) Р.Грюо
г) Ж.Лепап
  Шрифт Гельветика був розроблений: в
а) в 1920-х
б) в 1940-х
в) в 1950-х
г) в 1970-х
  Автор логотипу компанії Shell: г
а) Герріт Рітвелд
б) Енді Уорхол
в) Дітер Рамс
г) Раймонд Лоуі
  В піктографічних зображеннях виключаються: б
а) техніко-економічні показники
б) будь-які літери і слова
в) габаритні розміри
г) смугасті риски
  Хто створював рекламні постери для парфумів фірми Кристіана Діора в 1940-х – 1970-х роках: г
А) Карл Еріксон
Б) Кобі Уітмор
В) Ліла де Нобілі
Г) Рене Грюо
  Роки розповсюдження стилю Ар-деко: в
а) в 1880-1900
б) в 1900 - 1920
в) в 1920- 1940
Г) в 1940-1960
  Провідним майстром плакату Ар-деко вважається: а
а) А. Касандр
б) Р.Грюо
в) Ж.Барб’є
г) А.Муха
  Автором рекламного образу «Arrow Collar Man» був: б
а) Е.Пенфілд
б) Дж.К.Леєндекер
в) Е.Беніто
г) Л.Метлікович
  Флореальний варіант Ар-нуво мав наступні ознаки: г
а)Зображення екзотичних рослин і тварин за допомогою геометричного орнаменту;
б) Стилізація зображень під античність;
в) Натуралістичні зображення навколишнього середовища;
г) Вигнуті стилізовані силуети біонічних форм (екзотичних рослин і тварин), стихій вогню, води і т.ін.

 

Милтон Глейзер – автор логотипа «Я люблю Нью-Йорк»

Касандр - логотип дома Ив Сен-Лоран 1968

Товарный знак – составляющая системы корпоративной идентификации

Фанарт – непрофессиональные сетевые иллюстрации

Танадори Йоко – мастер 1970-х

Профиль рынка.

Профиль рынка – это не технический индикатор в обычном понимании трейдера. Он не дает прямых рекомендаций к покупке или продаже, он скорее будет идеальным дополнением к Вашей торговой системе. Профиль рынка позволяет упорядочить данные таким образом, чтобы Вы могли понять, кто контролирует рынок, что понимается под справедливой стоимостью, а также что именно скрывается за движением цен.

Понятие Профиля Рынка происходит от идеи, что у рынков есть форма организации, определенная временем, ценой и объемом. Каждый день рынок развивает определенный диапазон и в его пределах - value area (область стоимости), которая представляет зону некого равновесия, где есть равное число покупателей и продавцов. В этой области цены постоянно изменяются, и Профиль рынка фиксирует эти движения, предоставляя возможность трейдерам правильно интерпретировать эту информацию как в настоящем, так и по окончании торговой сессии.

 

Профиль рынка основан на кривой нормального распределения, где приблизительно 70% стоимости находится в пределах одного стандартного отклонения среднего числа.

Профиль рынка основан на колоколообразной кривой нормального распределения ценовых изменений.

Кривая нормального распределения показывает нам, что изменения цен на рынке происходит в виде колоколообразной кривой. Расположение цены в настоящий момент относительно колоколообразной кривой несет в себе важную, и в то же время не-доступную для многих, информацию. Совокупный анализ ценового распределения в течение определенного промежутка времени дает понимание, какие уровни считают справедливыми, а какие нет.

 

Существуют две широких категории участников рынка:

- day-timeframe trader (трейдер, торгующий на отрезке дня)

- other-timeframe trader (трейдер, торгующий на всех остальных отрезках времени).

 

Трейдер торгующие внутри дня будем рассматривать как day-timeframe trader, а все остальные участники как other-timeframe traders. Последний тип трейдера обеспечивает ценовое движение рынка к новым уровням, тогда как первый участвует в торговле большими объемами в несколько тиков.

 

 

Initial balance (первоначальный баланс) - диапазон цен рынка в течение первого часа торговой сессии. На рисунке 2 он обозначен буквами А и B. 7 сентября 1999 года первоначальный баланс для декабрьских контрактов кофе был сформирован в диапазоне между уровнями 91.00$ и 91.90$. Широкий первоначальный баланс предполагает, что цены с высокой долей вероятности останутся в пределах диапазона. Напротив, узкий первоначальный баланс дает возможность ценам уйти за его пределы. Различать ширину нетипичного баланса от нормального Вы сможете по истечении некоторого времени. На самом деле, ведь каждому инструменту на рынке присущ свой уровень волатильности. Если в результате снижения цены вышли за пределы диапазона, установленного первоначальным балансом, то есть вероятность того, что на рынок вышел other-timeframe trader.

Профиль рынка основан на TPOs (временно-ценовых возможностях), которые включают в себя заглавные буквы алфавита английского языка. При этом каждая буква представляет собой полчаса торговой сессии.

 

Абсолютная высота всего Профиля рынка - это range (диапазон). В этом примере диапазон находится в пределах от 90.20 $ до 91.90 $. Обратите внимание, что здесь диапазон несколько шире первоначального баланса. Такое движение цены по отношению к первоначальному баланса называется range extension (расширение диапазона). В нашем примере присутствует расширение в обе стороны, однако более значимое движение было организовано вниз трейдерами "other-timeframe".

Диапазон цен, который включает в себя 70 % торговой активности, является областью (зоной) стоимости обозначают ее как VA. В нашем примере это область между 90.80 $ и 91.55 $. Арифметический расчет этой области более подробно мы рассмотрим позже.

Point of control (точка контроля) - самая длинная линия TPOs, которая в то же время наиболее близка к центру диапазона. На рисунке 2 она расположена на уровне 91.25 $. По сути это то место, где зафиксирована наибольшая активность трейдеров. Период J является closing range (диапазоном закрытия) и располагается вблизи закрытия торговой сессии - уровня 90.40 $.

Ряд одиночных букв на экстремумах диапазона называется buying/selling tail (хвостом или эксцессами покупки/продажи). Наличие подобных хвостов указывает на резкую активность трейдеров "other-timeframe". В нашем примере присутствуют хвосты и покупок, и продаж. Незначительная длина хвостов говорит нам об особой агрессивности трейдеров "other-timeframe" как со стороны покупателей, так и со стороны продавцов.

После открытия торговой сессии особенно важно определить, кто именно контролирует рынок - покупатель или продавец. Некоторые опытные трейдеры вне площадки предпочитают понаблюдать за рынок в течение первых полутора часов перед тем, как приступить к торговле. Потому что именно в этот промежуток времени формируется value area (область стоимости), и, возможно, расширение цен за пределы первоначального баланса (initial balance), что может послужить незаменимыми подсказками для того, какой именно тип торгового дня впоследствии будет реализован.

 

 







Дата добавления: 2015-09-15; просмотров: 898. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...


ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...


Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...


Логические цифровые микросхемы Более сложные элементы цифровой схемотехники (триггеры, мультиплексоры, декодеры и т.д.) не имеют...

Типовые примеры и методы их решения. Пример 2.5.1. На вклад начисляются сложные проценты: а) ежегодно; б) ежеквартально; в) ежемесячно Пример 2.5.1. На вклад начисляются сложные проценты: а) ежегодно; б) ежеквартально; в) ежемесячно. Какова должна быть годовая номинальная процентная ставка...

Выработка навыка зеркального письма (динамический стереотип) Цель работы: Проследить особенности образования любого навыка (динамического стереотипа) на примере выработки навыка зеркального письма...

Словарная работа в детском саду Словарная работа в детском саду — это планомерное расширение активного словаря детей за счет незнакомых или трудных слов, которое идет одновременно с ознакомлением с окружающей действительностью, воспитанием правильного отношения к окружающему...

РЕВМАТИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ Ревматические болезни(или диффузные болезни соединительно ткани(ДБСТ))— это группа заболеваний, характеризующихся первичным системным поражением соединительной ткани в связи с нарушением иммунного гомеостаза...

Решение Постоянные издержки (FC) не зависят от изменения объёма производства, существуют постоянно...

ТРАНСПОРТНАЯ ИММОБИЛИЗАЦИЯ   Под транспортной иммобилизацией понимают мероприятия, направленные на обеспечение покоя в поврежденном участке тела и близлежащих к нему суставах на период перевозки пострадавшего в лечебное учреждение...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.008 сек.) русская версия | украинская версия