№
| Тапсырма тақырыптары
| Тапсырма тақырыптарының
Мазмұны
| Сабақ түрі
| Бақылау түрі
| Әдебиеттер
| Тапсыру мерзімі
| |
|
| Гомердің «Одиссея» дастанының көркемдік ерекшеліктері
| Гомер туралы деректер. «Одиссея» дастанындағы авторлық позиция. Дастандағы образдар ерекшелігі.
| СӨЖ, СОӨЖ
| Конспект
Баяндау-талдау
| 1;(3-14 бб.),5:(8-17бб.),8: (4-12бб.), 12:(4-23бб.),15: (6-31бб).
| 1-апта
| |
| Гесиодтың «Жұмыстар мен күндер» шығармасындағы еңбек тақырыбы
| Гесиод - өмірі мен шығармашылығының негізгі кезеңдері. «Жұмыстар мен күндер» дастанының шындық өмірге қатынасы. Дастандағы автордың негізгі мұраты
| СӨЖ, СОӨЖ
| Конспект
Баяндау-талдау
| 1;(15-21 бб), 2;(10-21 бб), 4;(5-18 бб), 5;(18-25 бб)
| 2-апта
| |
| Ежелгі грек поэзиясындағы эпиталама жырының даму ерекшеліктері
| Сапфоның эпиталама жанрын дамытудағы орны. Эпиталамалардың қазақ халық ауыз әдебиетіндегі жанрларға ұқсастығы
| СӨЖ, СОӨЖ
| Баяндау-талдау
| 1;(23-28 бб.), 3;(3-12 бб.), 6;(23-30бб.),8;(27-34 бб.),;(24-31бб),
| 3-апта
| |
| Алғашқы драманың пайда болуы жайлы айтылған ой-пікірлер
| Драманың пайда болу тегі, негізгі түрлері туралы мәліметтер. Аристотельдің драманың шығу тегі, дамуы туралы ойлары. Дифирамб және оларды орындаушылар. Драмалық сайыстар.
| СӨЖ, СОӨЖ
| Конспект
Баяндау-талдау
| 1;(30-42бб.),5;(28-37бб.), 7;(3-11 бб.),
| 4-апта
| |
| Ежелгі грек театрының даму жағдайы
| Ежелгі гректеатрының ерекшеліктері. Афина театры. Хор және актерлар. Ежелгі драманың құрылымы
| СӨЖ, СОӨЖ
| Баяндау, талдау
| 1;(43-50 бб.),5;(40-45 бб.), 7;(12-19 бб.),
| 5-апта
| |
| Эсхил трагедияларындағы «тағдыр» мәселесіне көзқарас
| Эсхил – трагедия атасы. Трагедияларындағы тарихи тақырып. Эсхил образдарының көркемдік сипаты. Эсхил драмаларындағы хор, оның тілі мен стилі. Трагедияларындағы «тағдыр» мәселесі
| СӨЖ, СОӨЖ
| Реферат
Баяндау-талдау
| 2;(22-31 бб),4;(19-28 бб),5;(45-50 бб),
| 6-апта
| |
| Еврипидтің трагедия жанрына енгізген жаңалықтары
| Евипидтің мифлогияға көзқарасы. Трагедияларындағы әйелдер бейнесі. трагедияларындағы еврипидтік «тұрмыстандыру», хор мәселесі. Интрига кейінгі трагедияларындағы қайғылы қақтығыстардың жоғалу себептері
| СӨЖ, СОӨЖ
| Конспект
Баяндау-талдау
| 1;(54-61 бб),5;(50-59 бб),8;(67-74 бб),
| 7-апта
| |
| Аристофанның «Бақалар» комедиясы
| Ежелгі аттикалық комедия және оның фольклорлық негізі.аристофан шығармаларын кезеңдерге бөлу мәселесі. Соғыс және бейбітшілік тақырыбы. Әлеуметтік қайта құру және тұңғыш утопия. «Бақалар» комедиясының маңызы
| СӨЖ, СОӨЖ
| Конспект. баяндау, талдау, сұрақ-жауап.
| 1;(61-75 бб),5;(65-78 бб),6;(47-60 бб),
| 8-апта
| |
| Лопе де Вега драмалары
| Лопе де Веганың реалистік эстетикасының ерекшеліктері. Пьсаларының жанрлық классификациясы. Тарихи драмаларындағы халық пен билеушілер бейнесі.
| СӨЖ, СОӨЖ
| Конспект
Баяндау-талдау
| 1;(75-80 бб),4;(31-36 бб),6;(61-68 бб),
| 9-10 апта
| |
| Жан Расин трагедиялары
| Расиннің «Андромаха» трагедиясындағы Пирр бейнесі. Расин трагедияларындағы адамгершілік мәселелері. Расин театрындағы драмалық қақтығыстар
| СӨЖ, СОӨЖ
| Конспект
Баяндау-талдау
| 6;(75-86 бб),9;(15-23 бб),10;(45-53бб),
| 11-12 апта
| |
| Вергилийдің «Энеида» дастаны
| Вергилий шығармашылығының негізгі кезеңдері. Вергилийдің «Энеида» атты батырлық эпосы мен Гомердің «Одиссея» дастанындағы ерекшеліктер
| СӨЖ, СОӨЖ
| реферат
Баяндау, талдау
| 2;(47-56 бб),3;(45-57 бб),11;(88-95 бб),
| 13-14 апта
| |
| Горацийдің одалары
| Гораций Квинт Флокк - өмірі мен шығармашылығының негізгі кезеңдері. «Одалар» жанр дәстүрі және оның римдік шындыққа қатынасы. Латын тіліндегі жазба әдебиет және оның ерте замандық орта ғасыр мәдениетіндегі орны.
| СӨЖ, СОӨЖ
| Конспект
Баяндау-талдау
| 1;(89-95 бб),5;(88-96 бб),6;(95-100бб),8;(100-108),
| 15-апта
| |