Студопедия — Індивідуальна робота
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Індивідуальна робота






Вивчення віршів напам’ять: зарахування залікового блоку № 1. 10 балів

 

 

Модульний контроль: 38 балів

Здійснюється на підставі результатів навчальних занять й індивідуальної роботи за рейтинговою системою.

 

 

2.2. Модуль ІІ. Сучасна українська проза.

 

2.2.1. Зміст теми.

Студенти усвідомлюють:

· поняття галицька школа прози, засвоюють особливості творчості письменників, вчаться їх добачати у творах;

· поняття києвсько-полтавсько-житомирська школа прози, засвоюють особливості творчості письменників, вчаться їх добачати у творах;

· зміст і особливості сучасної української белетристики;

· зміст і особливості сучасної української молодіжної літератури;

· ознайомлюються з художніми творами.

 

2.2.2. Види навчальної діяльності студентів.

 

Лекції

Таблиця 7 А.

  №   Тематика і зміст лекцій   К-ть год   Література (основна, додаткова)   Обладнання, ресурси   К-ть балів
5. Лекція № 6. Житомирська школа сучасної української прози. 1. Метафізичний апокаліп-сис у романістиці Є. Паш-ковського. 2. Мова, час і людина як естетична ідея творчості В. Медведя (Медведєва).   1. Шевчук В. Чи ж буде вороття додому? (Про творчість українського прозаїка Є.Пашковського // Дніпро. – 1989. – № 9. 2. Зборовська Н. Романи Є. Пашковського // Слово і час. – 1993. – № 7. 3. Говлаха Л. «Щоденний жезл»: постмодернізм як норма // Ї: Незалежн. культуролог. часопис. – 2002. – № 26.– С.141–154. 4.Логвиненко О. «І мовби й нас і не має…» Діалог із Євгеном Пашковським // Логвиненко О. Дзвін тиші. – К., 2003. – С. 178–186. 5. Андрусяк І. В’ячеслав Медвідь: «Українська людина для української літератури є все ще не-розгаданою матерією» // Книжник-revier. – 2003. – № 6. – С. 3–5. 6. Квіт С. В’ячеслав Мед-відь та його роман «Кров по соломі» // Літературна Україна. – 2002. – 24 січн. 7. Бондар-Терещенко І. Впроти ночі до вітру. Про жанровий деморфізм В. Медведя // Кур’єр Кривбасу. – 2001. – № 3. – С.172–175. Тексти: Пашковський Є.Свято // Дніпро. – 1989. – № 9. Пашковський Є.Вовча зоря. – К., 1990.Пашковський Є.Безодня // Сучас-ність. – 1992. – № 5, № 6. Пашковський Є.Осінь для ангела // Кур’єр Кривбасу. – 1994. – № 13 (уривок «Страх»). Пашковський Є.Щоденний жезл. – К., 1999. Пашковський Є.Свято. – Л., 2005. Медвідь В.Льох. – К., 1993. Медвідь В.Кров по соломі. – Л., 2001 (2002). Медвідь В.Лови: Вибрані твори. – Л., 2005. Медвідь В.Без гніву і пристрасті.: есеї, мемуари, щоденники. – К., 2009.  
6.   С. О. Лекція №7. Сучасна українська белетристика. 1. Постмодерна проза Во-лодимира Яворівського. 2. Василь Шкляр – майстер українського бестселера.   - 1.Колісниченко А. Воістину українець//Пам'ять століть. – 2002. – № 5. – С.61–68. 2.Яворівський В. Що ж ми за народ такий?//Дзвін. – 2001. – № 8. – С. 104–119; № 11–12. – С. 114–122. 3. Замниборщ О. «Елемен-тальний» Шкляр // Дзерка-ло тижня. – 2002. – № 46. – С. 20–22. 4.Шкляр В. «Мене завжди дратувало наше самови-хваляння…» // Сучасність. – 2003. – № 9. – С.118–123. 5. Задорожна О. “Воля Ук-раїни або смерть”: полтав-ські читачі аплодують Ва-силеві Шкляру // Рідний край. – 2010. – № 1 (22). – С. 257–261. Тексти: Яворівський В. І засурмив янгол… В 3 т. – К., 1993. Яворівський В.Вовча ферма. – К., 2000. Шкляр В.Ключ. – К., 1998. Шкляр В.Елемен-тал. _ К., 2001. Шкляр В.Кров кажана. – К., 2003. Шкляр В.Декаме-рон. – К., 2006. Шкляр В.Репети-ція сатани. – К., 2006. Шкляр В. Чорний ворон (Залишенець). – К., 2009. -
7. Лекція № 8. Галицька школа української прози. 1. «Риторичний апокаліп-сис» у романах Юрія Ізд-рика. 2.Вірші – проза й драматур-гія: творча еволюція Олек-сандра Ірванця. Проблема-тика і образність творів.   Іздрик Ю. 1.Павлишин М. «Воццек» Іздрика //Сучасність. – 1998. – № 9. – С.101–113. 2. Бук С. Форми на рації в романі Іздрика «Подвій-ний Леон» // Слово і час. – 2006. – № 2. 3.Голобородько Я. Ізд-рик-ґейм. Реінкарнація образів // Артеґраунд. Ук-раїнський літературний істеблішмент: Зб. ст. – К., 2006. – С. 133–139. Ірванець О. 1.Олександр Ірванець: Письменник повинен би-тися об землю, щоб роз-крутити себе…» // Книж-ник-review. – 2002. – № 7. – С.15. 2.Холодна О. О.Ірванець: «Мої твори про жах – це намагання протягнути руку допомоги…» // Кни-жковий огляд. – 2003. – № 7–8. – С. 68–80. 3. Балдинюк В. «П'ять п’єс» О.Ірванця: маленькі історії на тлі великих пе-ретворень // Література. Театр. Суспільство: Зб. наук. праць. – Херсон, 2005. – С. 8–14. 4. Крикун А.Олександр Ірванець: мовлення в пря-мому ефірі // Українська мова та література. – 2007. – № 2–4. – С. 40–44. 5.Голобородько Я. Прозо-ра не проза Олександра Ірванця// Артеґраунд. Ук-раїнський літературний істеблішмент: Зб. ст. – К., 2006 – С. 93–100. Тексти: Іздрик Ю.Воццек. – Ів.-Фр., 1998. Іздрик Ю.Острів КРК та інші історії. – Ів.-Фр., 1998. Іздрик Ю.Подвійний Леон: Isторія хвороби. – Ів.-Фр., 2000. Іздрик Ю.АМ™. Новели. – Л., 2004. Іздрик Ю.Таке. – Х., 2010. Ірванець О.Рівне/ Ровно (Стіна)// Кур’єр Кривбасу. – 2001. – № 137. – С. 3–76; № 138. – С. 38–78. Ірванець О.Львів-ська брама // Кур’єр Кривбасу. – 2003. – № 158. – С. 3–17. Ірванець О.Оча-мимря. – К., 2004. Ірванець О.Лус-кунчик–2004. – К., 2005. Ірванець О. Хвороба Лібенкрафта. – Х., 2010.    
8. Лекція № 9–10. Сучасна українська «жіноча проза». 1.Проблема жанру. 2.Екзистенційно-міфологічна проза Галини Пагутяк. 3.Проблема жіночої самот-ності в прозі Євгенії Коно-ненко. 4.Авантюрна проза Ірен Роз-добудько. 5.Гра і провокація у творах Марини Гримич (Люби Кли-менко), Лариси Денисенко, Світлани Пиркало, Ірени Карпи, Тані Малярчук.   1.Герасимчук В. Амазон-ки: водевіль для дорослих // Вітчизна. – 2004. – № 11–12. – С. 40–69. 2. Крупка М.Художні версії любовних драм у сучасному прозовому ди-скурсі (романи О. Забуж-ко, І. Карпи, С. Пиркало) // Слово і час. – 2007. – № 7. – С. 73–79. 3.Філоненко С.Новий тип героїні української жіно-чої прози 90-х років ХХ століття: Проблема само-реалізації жінки через творчість // Сучасний по-гляд на літературу: Зб. наук. праць. – Вип. 10. – К., 2006. – С. 239–250. 4.Улюра Г.Проблема феміністського тексту і письменницького іміджу жінки-авторки в сучасних українській та російській літературах // Сучасність. – 2005. – № 7–8. – С. 115–127. 5. Таран Л.«Бути самій собі ціллю» // Сучасність. – 2006. – № 3. – С.139–155. Тексти: Пагутяк Г. Діти. – К.,1982. Господар. – К., 1986. Потрапити в сад. – К., 1989. Гірчичне зерно. – К., 1990. Записки Білого Пташка. – К., 1999. Захід сонця в Урожі Л., 2003. Писар Східних Воріт Притулку. – Л., 2003. Королівство. – Тернопіль, 2005. Слуга з Добромиля. – К., 2006.   Кононенко Є. Сестра // Березіль. – 1996. – №11–12. Колосальний сюжет. – К., 1998 Імітація. – Л., 2001. Зрада. ZRADA made in Ukraine. – Л., 2002 Зустріч у Сан-Фран-циско. – К., 2006. Жертва забутого майстра. – К., 2007.   Роздобудько І. Пастка для жар-птиці. – Х., 2000. Він: Ранковий прибиральник. Вона: Шості двері. – К., 2005. Ґудзик. – Х., 2005. Дванадцять, або Виховання жінки в умовах, не придат-них до життя. – Х., 2006. Зів'ялі квіти викидають. – К.,, 2006. Останній діамант міледі. – Х., 2006. Амулет Паскаля. –Х., 2007, 2009. Оленіум. – Х., 2007 Ескорт у смерть. – Л.–Х., 2007. Переформулювання. – К., 2007. Дві хвилини правди. – К., 2008. Все, що я хотіла сьогодні... – Х., 2008. Гра в пацьорки. – К., 2009. Перейти темряву. – Х., 2010.  
  С. О. Лекція № 11. Сучасна українська еротична новелістика. 1.Гумористично-еротична проза Ю. Винничука. 2.Творчість Ю. Покальчука «постмодерного» періоду: романтична еротика.     - 1.Стусенко О.Де лежить слава світу цього?// Київ. – 2007. – № 10. – С.174–176. 2. Голобородько Я. Юрко Покальчук, лібідо і сексу-альна ойкумена // Арте-ґраунд. Український літе-ратурний істеблішмент: Зб. ст. – К., 2006. – С. 79–92. 3. Голобородько Я. Інтер-текстуальність й ультра- сексуальність. Синекура Юрія Винничука // Арте-ґраунд. Український літе-ратурний істеблішмент: Зб. ст. – К., 2006 – С.101–118. Тексти: Винничук Ю. Мальва Ланда. – Л., 2003. Винничук Ю.Весняні ігри в осінніх садах. – Л., 2005. Покальчук Ю. Те, що на споді. – К., 1998. Покальчук Ю. Озерний вітер. – Х. 2000. Покальчук Ю.Ритм. – Ів.-Фр., 2004. Покальчук Ю.Окружна дорога. – Х., 2005. Покальчук Ю.Заборонені ігри. – Х., 2006. Покальчук Ю.Камасутра. – Х., 2007. Покальчук Ю. Не наступайте на любов… – Х., 2007 -
  Лекція №12. Сучасна молодіжна література. 1.М.Бриних – письменник, критик, журналіст. Роман-тична й іронічна тональ-ність творчості. 2.А.Дністровий (Астаф’єв): маргінально-молодіжна те-ма творів. 3. С.Жадан, академік Бу-Ба-Бу. Багатогранність і про-дуктивність творчості. Риси стилю. 4. «Літературний вундер-кінд» Л.Дереш.   Дністровий А. 1. А. Дністровий: «Наш тернопільський банди-тизм був національно сві-домим». Інтерв’ю Р. Сем-ківа //Друг читача. – 2006. – № 2. – С. 4–5. 2.Матвієнко С. Двері, які, напевно, є // Art Line. – 1999. – № 6–7. – С.16–18. 3.Голобородько Я. А.Дні-стровий – романний тріал як діґґер-клаб // Артеґра-унд. Український літера-турний істеблішмент: Зб. ст. – К., 2006 – С.119–132. Жадан С. 1.С. Жадан: «Життя вби-ває. Педагогіка тут не до-поможе». Інтерв’ю С.Уш-калова // Друг читача. – 2006. – № 13. – С.4–5. 2. С. Жадан: «Література не є чимось більшим за спорт чи прогноз погоди» // Книжник-Review. – 2003. – № 23. Бриних М. 1.Білик Г. Паралітератур-не і постмодерне в ху-дожньому тексті Михай-ла Бриниха // Рідний край. – 2011. – № 1 (24). Тексти: Жадан С.Біг Мак. – К., 2003. Жадан С.Депеш Мод. – Х., 2004. Жадан С.Гімн де-мократичної молоді. – Х., 2006. Жадан С.Anarchy in the Ukr.– Х., 2005. Жадан С.Капітал. – Х., 2007. Жадан С.Ворошиловград. –Х., 2010. Дністровий А.Місто уповільненої дії. – К., 2003. Дністровий А. Пацики. – К., 2005. Дністровий А.Патетичний блуд.– Х., 2005. Бриних М.Реальна ніжність вирваного серця // Кур’єр Кривбасу. – 2001. – №№ 134, 135, 136. Бриних М.Електронний пластилін. – К., 2007. Бриних М.Шахмати для дибілів. – К., 2008. Дереш Л.Культ. – Л., 2003. Дереш Л.Покло-ніння ящірці. – Л., 2004. Дереш Л.Архе. – Л., 2005. Дереш Л.Намір. – Л., 2006. Дереш Л.Трохи пітьми. – Л., 2007.  






Дата добавления: 2015-09-04; просмотров: 330. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Разновидности сальников для насосов и правильный уход за ними   Сальники, используемые в насосном оборудовании, служат для герметизации пространства образованного кожухом и рабочим валом, выходящим через корпус наружу...

Дренирование желчных протоков Показаниями к дренированию желчных протоков являются декомпрессия на фоне внутрипротоковой гипертензии, интраоперационная холангиография, контроль за динамикой восстановления пассажа желчи в 12-перстную кишку...

Деятельность сестер милосердия общин Красного Креста ярко проявилась в период Тритоны – интервалы, в которых содержится три тона. К тритонам относятся увеличенная кварта (ув.4) и уменьшенная квинта (ум.5). Их можно построить на ступенях натурального и гармонического мажора и минора.  ...

Типология суицида. Феномен суицида (самоубийство или попытка самоубийства) чаще всего связывается с представлением о психологическом кризисе личности...

ОСНОВНЫЕ ТИПЫ МОЗГА ПОЗВОНОЧНЫХ Ихтиопсидный тип мозга характерен для низших позвоночных - рыб и амфибий...

Принципы, критерии и методы оценки и аттестации персонала   Аттестация персонала является одной их важнейших функций управления персоналом...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.01 сек.) русская версия | украинская версия