Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Перелік питань для підсумкового контролю студентів.





1. Постмодернізм як універсальна духовно-культурна тенденція другої половини ХХ – початку ХХІ ст., його філософсько-естетична база.

2. Наукове осмислення проблеми постмодернізму (статті І. Гавана, І. Гава, Ж.-Ф. Ліотара, Ж. Бодріяра, українських учених).

3. Принципи поетики постмодернізму.

4. Ідейно-тематична і жанрова система літератури постмодернізму.

5. Новації та експерименти в постмодерному письменстві. Феномен гри.

6. Генезис українського постмодерного художнього мислення.

7. Асоціація українських письменників (АУП) як постмодерне мистецьке утворення.

8. Періодика і видавництва України – пропагандисти постмодерної естетики («Сучасність», «Кур’єр Кривбасу», «Четвер», «Критика», «Кальварія», «Фоліо», «Основи» та ін.).

9. Літературні покоління і течії в українському постмодерні.

10. Школи новітньої української прози.

11. Стильові напрямки в сучасній українській поезії.

12. Літературна група «ЛуГоСад»: концепція, мотиви, художні особливості творчості.

13. Літгурт «Бу-Ба-Бу»: мистецьке самоусвідомлення і творче самовираження поетів. Роль у літературному процесі України.

14. Бурлеск як виклик інертності у творчості групи «Пропала грамота». Проблема естетичної цінності віршів.

15. Творчість групи «Нова дегенерація»: перехід від іронізму до філології.

16. Новітня українська драматургія: твори В. Шевчука, О. Ірванця, Л. Подерев’янського, В. Діброви, Неди Нежданої та ін.

17. Є. Пашковський – письменник, критик, лауреат Шевченківської премії. Екзистенціальний зміст і лабіринтна поетика романів «Свято», «Вовча зоря», «Безодня», «Щоденний жезл».

18. В. Медвідь – прозаїк, есеїст, перекладач, лауреат Шевченківської премії. Філософія людського буття в романістиці («Таємне сватання», «Збирачі каміння», «Льох», «Кров по соломі»).

19. Творчість Марії Матіос: інтроспекція української історії і душі як шукання дороги в майбутнє («Солодка Даруся», «Нація», «Майже ніколи не навпаки», ін.).

20. Проза В. Яворівського останнього десятиліття: новелістика, повісті, романи. Еволюція стилю письменника.

21. Феміністична тема в постмодерній прозі В. Шевчука («Місяцева зозулька з Ластів’ячого гнізда», «Горбунка Зоя», «Жінка-змія», «Декоративна жінка», ін.). Особливості потрактування образу жінки.

22. Історично-психологічна проза В. Шевчука («У пащу дракона», «Початок жаху», «Книга історій. Інтелектуальний роман», ін.), її химерність і бароковість.

23. Ю. Андрухович – поет, прозаїк, перекладач, есеїст, літературознавець. Етапи творчого розвитку, риси ідіостилю. Критика про письменника.

24. «Що ж перетворюється у «Рекреаціях» Ю. Андруховича?»: ідейно-художній зміст твору.

25. Сатиричний та ігровий компоненти в романі «Московіада» Ю.Андруховича. Проблема цінностей за твором.

26. Метафізичне й міфологічне в романах «Перверзія», «Дванадцять обручів», «Таємниця» Ю.Андруховича. Особливості нарації («розповідання»).

27. Оксана Забужко в сучасному літературному процесі України. Грані творчого хисту, книги. Оцінка творчості критикою.

28. Екзистенціальна проблематика роману «Польові дослідження з українського сексу» Оксани Забужко. Художні особливості твору.

29. Психоаналітичний і феміністичний компонент у прозі Оксани Забужко («Інопланетянка», «Я – Мілена», «Дівчатка», ін.). Образ часу та людини у творах.

30. Олесь Ульяненко – «поет і містик». Відомості про життя і творчість письменника з Полтавщини, лауреата Шевченківської премії.

31. Роман «Сталінка» О. Ульяненка: картина українського буття у творі, символічний план тексту. Критика про роман.

32. Твори О. Ульяненка про «український Апокаліпсис» («Зимова повість», «Вогненне око», «Син тіні», «Знак Саваофа», ін.). Гуманістично-ренесансні ідеї, художній зміст романів.

33. Творчість В. Кордуна: збірки віршів «Сонцестояння», «Хрещата вісь», «Зимовий стук дятла», «Білі псалми». Культурологічна лінія в поезії.

34. М. Воробйов – поет і художник, представник Київської школи поезії. Основні мотиви творчості.

35. Метафорична поезія М. Григоріва: книги «Спорудження храму», «Сади Марії».

36. Поезія В. Голобородька: основні мотиви, особливості світобачення і образотворення.

37. Творчість А. Кокотюхи як розвиток кримінального жанру в українській літературі «Шлюбні ігрища жаб», «Лють жіноча», «Мати. Донька. Бандюган», ін.).

38. В. Шкляр – письменник, видавець, критик, творець українського бестселера (романи «Ключ», «Елементал», «Кров кажана»).

39. Сучасний молодіжний письменник Л. Дереш (романи «Культ», «Поклоніння ящірці», «Архе», «Намір!», «Трохи пітьми»). Проблема морально-етичних цінностей у творах.

40. Майстер епатажу і «гострого поетичного слова» С. Жадан: від «Рожевого дегенерата» до «Капіталу» та «Марадони». Прочитайте вірш напам’ять.

41. Ідейно-художня своєрідність прози С. Жадана («Депеш Мод», «Anarchy in the UKR», ін.). Критика про письменника.

42. «Психоаналітичні студії про «риторичний апокаліпсис»: романи Ю. Іздрика «Воццек», «Подвійний Леон», «Острів КРК», ін. Критика про письменника.

43. Сучасний український іронічно-еротичний роман: «Мальва Ланда» в контексті творчості Ю. Винничука.

44. Образ, цінності та проблеми молоді в сучасній українській літературі: М. Бриних, «Реальна ніжність вирваного серця»; А. Дністровий, «Пацики», ін.

45. Гра, іронія, інтертекст у романі «Очамимря» О. Ірванця.

46. Нью-Йоркська група в українській поезії. Творчість Б. Бойчука.

47. Інтелектуально-експериментальна творчість Емми Андієвської. Прочитайте вірш напам’ять.

48. Любовно-еротична лірика Марії Ревакович. Прочитайте вірш напам’ять.

49. І. Малкович – поет і видавець. Висока художня якість і громадянське звучання книги віршів «Із янголом на плечі».

50. І. Римарук – літератор, критик, видавець. Поетичні збірки, мотиви лірики.







Дата добавления: 2015-09-04; просмотров: 598. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Шрифт зодчего Шрифт зодчего состоит из прописных (заглавных), строчных букв и цифр...


Картограммы и картодиаграммы Картограммы и картодиаграммы применяются для изображения географической характеристики изучаемых явлений...


Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...


Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

МЕТОДИКА ИЗУЧЕНИЯ МОРФЕМНОГО СОСТАВА СЛОВА В НАЧАЛЬНЫХ КЛАССАХ В практике речевого общения широко известен следующий факт: как взрослые...

СИНТАКСИЧЕСКАЯ РАБОТА В СИСТЕМЕ РАЗВИТИЯ РЕЧИ УЧАЩИХСЯ В языке различаются уровни — уровень слова (лексический), уровень словосочетания и предложения (синтаксический) и уровень Словосочетание в этом смысле может рассматриваться как переходное звено от лексического уровня к синтаксическому...

Плейотропное действие генов. Примеры. Плейотропное действие генов - это зависимость нескольких признаков от одного гена, то есть множественное действие одного гена...

Различие эмпиризма и рационализма Родоначальником эмпиризма стал английский философ Ф. Бэкон. Основной тезис эмпиризма гласит: в разуме нет ничего такого...

Индекс гингивита (PMA) (Schour, Massler, 1948) Для оценки тяжести гингивита (а в последующем и ре­гистрации динамики процесса) используют папиллярно-маргинально-альвеолярный индекс (РМА)...

Методика исследования периферических лимфатических узлов. Исследование периферических лимфатических узлов производится с помощью осмотра и пальпации...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2025 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия