Поступово удосконалювалася не тільки сама панель, а й алгоритми обробки сигналу: масштабування, прогресивного перетворення, компенсації рухів, придушення шумів, оптимізації цветосінтеза та ін. У кожного виробника плазми з'явився свій набір технологій, частково дублюючий чужі під іншими назвами, але частково і свої. Так, майже всі використовували алгоритми масштабування і адаптивного прогресивного перетворення DCDi Faroudja, в той час як деякі замовляли оригінальні розробки (наприклад, Vivix у Runco, Advanced Video Movement у Fujitsu, Dynamic HD Converter у Pioneer і т. Д.). З метою підвищення контрастності вносилися корективи в структуру керуючих імпульсів і напруг. Для збільшення яскравості в форму осередків вводилися додаткові перемички для збільшення покритої люмінофором поверхні і зниження засвічення сусідніх пікселів (Pioneer). Поступово зростала роль «інтелектуальних» алгоритмів обробки: вводилася покадровая оптимізація яскравості, система динамічного контрасту, просунуті технології цветосінтеза. Коригування у вихідний сигнал вносилися не тільки виходячи з характеристик самого сигналу (наскільки темним або світлим був поточний сюжет або наскільки швидко рухаються об'єкти), а й з рівня зовнішньої освітленості, який спостерігався за допомогою вбудованого фотосенсора. За допомогою просунутих алгоритмів обробки вдалося досягти просто фантастичних успіхів. Так, компанія Fujitsu шляхом интерполяционного алгоритму та відповідних доопрацювань процесу модуляції домоглася збільшення кількості градацій кольору в темних фрагментах до 1019, що набагато перевищує власні можливості екрану при традиційному підході і відповідає чутливості людського зорового апарату (технологія Low Brightness Multi Gradation Processing). Ця ж компанія розробила метод роздільної модуляції парних і непарних керуючих горизонтальних електродів (ALIS), який потім використовувався в моделях Hitachi, Loewe та ін. Метод давав підвищену чіткість і зменшував зубчатість похилих контурів навіть без додаткової обробки, у зв'язку, з чим у специфікаціях використовували його моделей плазми з'явився незвичайний показник дозволу 1024 × 1024. Такий дозвіл, звичайно, було віртуальним, але ефект виявився вельми вражаючим.