Студопедия — Теоретичні відомості. ² Загальні відомості про графічний редактор Paint
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Теоретичні відомості. ² Загальні відомості про графічний редактор Paint






² Загальні відомості про графічний редактор Paint

Графічний редактор Paint – зручний і досить могутній засіб створення й обробки графічних зображень. За його допомогою можна також переглядати графічні файли і конвертувати їх формат.

З технічної точки зору процес малювання складається з вибору інструмента малювання, вказівки особливостей його використання (кольору, товщини лінії та ін.), застосування інструмента, заміни одного інструмента на інший тощо. Створений фрагмент малюнка можна обробити різними вбудованими засобами за допомогою команд (інвертувати, розтягнути, повернути тощо.)

Вікно графічного редактора Paint складається з таких елементів:

- рядка заголовка, де міститься назва створеного графічного файлу;

- рядка головного меню, що складається з таких пунктів: « Файл », « Правка », « Вид », « Рисунок », « Палитра », « Справка »;

- області малювання – прямокутної області на екрані, призначеної для розміщення малюнка. Розміри області малювання можна задавати і змінювати;

- палітри кольорів – набір кольорів, доступних для малювання в обраному режимі;

- набору інструментів – інструменти для малювання і виконання операцій над малюнком. Вибір інструмента здійснюється клацанням миші.

 

Довідкові дані по роботі з основними інструментами графічного редактора Paint

Малювання прямої лінії 1. У наборі інструментів виберіть кнопку для малювання прямої лінії. 2. Виберіть ширину лінії під набором інструментів. 3. Перемістивши покажчик в потрібне місце документа та натиснувши ліву кнопку миші намалюйте пряму лінію потрібної довжини. Примітка. Щоб намалювати горизонтальну чи вертикальну лінію або лінію з нахилом 45 градусів, утримуйте натиснутою клавішу SHIFT при переміщенні покажчика.
Малювання довільної лінії 1. У наборі інструментів виберіть Олівець. 2. Перемістивши покажчик в потрібне місце документа та натиснувши ліву кнопку миші намалюйте лінію потрібної довжини. Примітка. Користувач має можливість скасувати три останніх зміни, вибираючи в меню Правка команду Отменить для кожної зміни.
Малювання кривої 1. У наборі інструментів виберіть кнопку малювання кривої. 2. Виберіть ширину лінії під набором інструментів. 3. Щоб намалювати пряму лінію, необхідно, перемістивши покажчик в потрібне місце документа та натиснувши ліву кнопку миші, намалювати пряму лінію потрібної довжини. 4. Для перетворення прямої лінії в криву необхідно встановити покажчик у майбутню вершину дуги і, натиснувши ліву кнопку миші, змінити кривизну дуги, переміщуючи покажчик. Примітка. Кожна крива повинна складатися з однієї чи двох дуг.
  Малювання еліпса або кола 1. У наборі інструментів виберіть кнопку малювання еліпса або кола. 2. Перемістивши покажчик в потрібне місце документа та натиснувши ліву кнопку миші, перетягніть покажчик по діагоналі і отримаєте еліпс. 3. Щоб намалювати коло, утримуйте натиснутою клавішу SHIFT при переміщенні покажчика. Примітка. Для створення фігури з заливкою виберіть тип заповнення під набором інструментів. Колір фігури вибирають за допомогою лівої кнопки миші, а колір заливки за допомогою правої кнопки.  
  Малювання прямокутника, прямокутника зі округленими кутами або квадрата 1. У наборі інструментів виберіть інструмент для створення прямокутника або відповідний інструмент для створення прямокутника зі закругленими кутами. 2. Перемістивши покажчик у потрібне місце документа та натиснувши ліву кнопку миші, перетягніть покажчик по діагоналі і отримаєте відповідну фігуру. 3. Для створення квадрата переміщуйте покажчик, утримуючи натиснутою клавішу SHIFT. Примітка. Товщина границі прямокутника збігається з товщиною лінії, обраної в інструменті створення ліній. Щоб змінити товщину границі, виберіть у наборі інструментів лінію чи криву, а потім виберіть товщину лінії під набором інструментів.  
  Малювання багатокутника 1. У наборі інструментів виберіть кнопку для малювання багатокутника. 2. Перемістивши покажчик в потрібне місце документа, натисніть ліву кнопку миші у кожній вершині багатокутника. 3. В останній вершині натисніть ліву кнопку миші двічі. 4. Щоб багатокутник містив тільки кути по 45 і 90 градусів, утримуйте натиснутою клавішу SHIFT при переміщенні покажчика.  
       

 

Завдання:

1. Запустити графічний редактор Paint.

2. Використовуючи інструменти Лінія, Багатокутник і Гумка, намалювати ваш варіант малюнка. Для цього створіть файл "lab_Paint_1.gif" у графічному редакторі. Задайте в меню Рисунок→Атрибуты ширину малюнка 450 точок і висоту 300. При створенні малюнка використовуйте команди меню Правка.

3. Використовуючи інструменти Крива і Гумка, намалювати ваш варіант малюнка. Для цього створіть файл "lab_Paint_2.gif" у графічному редакторі. Задайте в меню Рисунок→Атрибуты ширину малюнка 450 точок і висоту 300. При створенні малюнка використовуйте команди меню Правка.

4. Використовуючи інструменти Еліпс і Гумка, намалювати ваш варіант малюнка. Для цього створіть файл "lab_Paint_3.gif" у графічному редакторі. Задайте в меню Рисунок→Атрибуты ширину малюнка 450 точок і висоту 300. При створенні малюнка використовуйте команди меню Правка.

5. За результатами роботи оформити звіт у редакторі WordPad, який повинен містити:

· титульний лист;

· зміст;

· тему и мету практичної роботи;

· завдання;

· результати виконання завдання;

· висновки;

· список використаних джерел.

6. Зберегти файл у власну папку з ім’ям „Прізвище_4.doc.

7. Підготуватися до захисту роботи у викладача.








Дата добавления: 2015-10-12; просмотров: 574. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...

Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Алгоритм выполнения манипуляции Приемы наружного акушерского исследования. Приемы Леопольда – Левицкого. Цель...

ИГРЫ НА ТАКТИЛЬНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ Методические рекомендации по проведению игр на тактильное взаимодействие...

Реформы П.А.Столыпина Сегодня уже никто не сомневается в том, что экономическая политика П...

Опухоли яичников в детском и подростковом возрасте Опухоли яичников занимают первое место в структуре опухолей половой системы у девочек и встречаются в возрасте 10 – 16 лет и в период полового созревания...

Способы тактических действий при проведении специальных операций Специальные операции проводятся с применением следующих основных тактических способов действий: охрана...

Искусство подбора персонала. Как оценить человека за час Искусство подбора персонала. Как оценить человека за час...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия