Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Послідовність створення фотокниги





Створення сторінки фотокниги

Створити нового документа у растровому графічному редакторі Photoshop можна декількома способами:

1. Меню Файл → Создать

2. За допомогою гарячих клавіш Ctrl + N.

Налаштування параметрів робочого аркуша за допомогою діалогово вікна створення нового документа.

Після створення нового документа, робоче середовище програми Photoshop виглядає наступним чином:

Створення шаблону візерункової заливки

1. Створюємо ще один новий документ з чорним фоном.

За допомогою інструмента Произвольная фигура створюємо в новому документі візерунок для заповнення фону.

Після цього необхідно зберегти картинку як узор. Для цього виконуємо команду меню Редактирование → Определить узор. Заватажується діалогове вікно Ім’я узора.

Створення градієнтної та візерункової заливки

У документі Сторінка 1 створюємо новий шар для градієнтної заливки. За допомогою інструмента Градієнтна заливка створюємо фон майбутньої сторінки фотокниги.

Наступним кроком буде створення нового шару для Візерункової заливки. Залити шар можна за допомогою команди меню Редактирование → Выполнить Заливку. З'являється діалогове вікно Заповнити, в якому треба вказати тип вмісту Регулярний і використати власноруч створений заказний узор.

В результаті отримуємо фон сторінки фотокниги.

Підготоване зображення вставляємо на готову сторінку на новий шар.

Створення оздоблювальних елементів

За допомогою інструмента Произвольная фигура створюємо два оздоблювальні елементи у вигляді неповної рамки з двох боків зображення. До фігур застосовуємо спеціальні ефекти, що будуть утворювати універсальний стиль шару.

Створення підпису ілюстрації

Спочатку створюємо текстовий шар і підписуємо ілюстрацію.

Для того щоб застосувати стиль до текстового шару, потрібно його растеризувати.

Після растеризації тексту до нього можна застосувати стиль. Для цього потрібно скопіювати стиль шару з фігурами оздоблення застовувати його до растеризованого (тобто вже простого) шару з текстом.


3. ОХОРОНА ПРАЦІ

3.1 Організація робочого місця оператора ПК

Робоче місце – це простір, в якому розташовані засоби відображення інформації, органи управління і допоміжне обладнання для виконання трудової діяльності оператора або групи операторів.

Конструкція робочого місця має забезпечувати: можливість оператора швидко зайняти його, змінити положення тулуба і кінцівок, прийняти зручну позу для відпочинку; відсутність постійного контакту життєво важливих частин тіла з корпусом, механізмами та агрегатами об’єкта, можливість надання першої допомоги пораненим, їх евакуації, швидкого залишення об’єкта в аварійних ситуаціях.

«Робоча поза» позначає типове положення тіла у просторі при виконанні трудових операцій. Як правило, перевага надається положенню оператора «сидячи», оскільки це вимагає меншого напруження різних груп м’язів і сприяє успішному перебігу процесів сприймання і переробки

Робоче сидіння є елементом робочого місця, яке забезпечує підтримку робочої пози оператора у положенні «сидячи». Робочі сидіння повинні забезпечувати: підтримку такого положення тіла у просторі, за якого навантаження на м’язи буде мінімальним; умови для зміни робочої пози з метою зняття статичної напруги м’язів спини; нормальне функціонування організму людини; зручність розміщення у кріслі і вставання з нього; вільне переміщення тулуба і кінцівок тіла у процесі роботи; повільне або ступеневе регулювання параметрів.

Робочі стільці та крісла розраховані на довготривале використання, і тому до їхньої конструкції належать сидіння, спинка, підтримувальні конструкції, підлокітник і підголівник (для крісел), підставка для ніг (рис. 3.1). У проектуванні робочих місць, розрахованих на робочу позу «сидячи-стоячи» або «стоячи», необхідно враховувати і відповідні антропометричні та психофізіологічні характеристики оператора.

Рисунок 3.1 Розріз і розміри робочого крісла оператора

Положення «стоячи» більше відповідає природному положенню тіла людини у просторі, хоча площа опори значно менша. В цьому положенні людина має сприятливіші умови для візуального огляду, переміщення тіла у просторі, виконання перцептивно-моторних рухів. Але тривале перебування в цій позі викликає підвищення тиску в судинах нижніх кінцівок, що призводить до розвитку різних патологічних захворювань.

3.2 Санітарні норми роботи з ПК







Дата добавления: 2015-12-04; просмотров: 110. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...


Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...


Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...


Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Задержки и неисправности пистолета Макарова 1.Что может произойти при стрельбе из пистолета, если загрязнятся пазы на рамке...

Вопрос. Отличие деятельности человека от поведения животных главные отличия деятельности человека от активности животных сводятся к следующему: 1...

Расчет концентрации титрованных растворов с помощью поправочного коэффициента При выполнении серийных анализов ГОСТ или ведомственная инструкция обычно предусматривают применение раствора заданной концентрации или заданного титра...

Способы тактических действий при проведении специальных операций Специальные операции проводятся с применением следующих основных тактических способов действий: охрана...

Искусство подбора персонала. Как оценить человека за час Искусство подбора персонала. Как оценить человека за час...

Этапы творческого процесса в изобразительной деятельности По мнению многих авторов, возникновение творческого начала в детской художественной практике носит такой же поэтапный характер, как и процесс творчества у мастеров искусства...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2025 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия