Студопедия — ІІ семестр. .
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

ІІ семестр. .






№ лекції Назва лекції Кількість годин
лекції семінари самост. робота Інші форми контр.
Змістовий модуль 3
  Музична естетика класицизма: загальна характеристика. Віденська класична школа       Опит.
  К. В. Глюк та його оперна реформа. Опера «Орфей»       Опит.. пис. доп.
  К. В. Глюк та його опера «Альцеста»       Опит.
  Творча постать Й. Гайдна та його симфонічна спадщина.       Опит.
  Ораторії Й. Гайдна «Створення світу» та «Пори року»       Опит., сх., вікт.
  В. А. Моцарт та його місце в світовій музичній культурі: загальна характеристика творчості       Опит., сх.
  Симфонічна спадщина В. А. Моцарта та його фортепіанні твори       Опит., доп.
  Опера В. А. Моцарта «Дон Жуан»       Опит.
  Опера В. А. Моцарта «Чарівна флейта»       Мод. к..
Модульний контроль (контрольна робота, колоквіум)        
Змістовий модуль 4
  Життя та творчість Л. Бетховена: загальна характеристика творчості (симфонії 4, 5, 7, 9; фортепіанні /8, 17, 21, 23, 29, 32/ та скрипкові /9/ сонати; опера «Фіделіо»)       Опит., письм. доповідь
  Світ симфоній Л. Бетховена       Опит., доп.
  Вокальний цикл «До далекої коханої» та опера «Фіделіо» Л. Бетховен       Опит., схема
  Музичний романтизм: естетика та стиль. Творчий доробок Ф. Шуберта. Симфонічна спадщина (№ 4, 8, 9). Вокально-симфонічна (меси, Німецький реквієм) та фортепіанна творчість Ф. Шуберта       Опит., ессе
  Вокальні цикли «Прекрасна мірошничка» та «Зимовий шлях», збірка «Лебедина пісня» та деякі романси Ф. Шуберта         Опит., схема
  Німецька романтична опера першої половини ХІХ століття та її жанрові різновиди (творчість Е. Гофмана /«Ундіна»/, Л. Шпора /«Фауст»/, К. М. Вебера /«Вільний стрілець»/, Г. Маршнера /«Вампір»/), Ф. Шуберта       Опит.. реф., віктори-на
  Узагальнення отриманного досвіду       Мод. к..
Модульний контроль (контрольна робота, колоквіум)        
ВСЬОГО        

Загальний обсяг: 1 рік навчання – 172 год.,

в тому числі: ІІ семестр – 84 год.

Лекцій– 34 год.

Семінари/лабораторні, практичні 34 год.

Самостійна робота - 16 год.

ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ТЕМАМИ

Змістовий модуль І

Тема 1. Первісне музичне мистецтво. Загальна характеристика музичного мистецтва стародавніх цивілізацій (музика народів Азії та Сходу – шумерів /санг-нгигів/, єгиптян, іудеїв) (2 год.)

Лекція 1. Первісне музичне мистецтво. Загальна характеристика музичного мистецтва стародавніх цивілізацій (музика народів Азії та Сходу – шумерів /санг-нгигів/, єгиптян, іудеїв) (2 год.).

Музичне мистецтво стародавнини; непрямий характер свідоцтв про нього, таємниця походження музики. Синкретичний характер первісного мистецтва. Первісні музичні інструменти. Культова та церемоніальна музика шумерів та єгиптян. Музична культура землі Ханаанської.

 

Семінар № 1. Первісне музичне мистецтво. Загальна характеристика музичного мистецтва стародавніх цивілізацій (музика народів Азії та Сходу – шумерів /санг-нгигів/, єгиптян, іудеїв) (2 год.).

1. Первісна музична культура.

2. Музична культура Месопотамії.

3. Музична культура Єгипту.

4. Музична культура Палестини

Рекомендована література:

Грубер Р. Всеобщая история музыки / Р. Грубер. – М.: Музыка, 1965. – 484 с.;

Тайлор Э. Первобытная культура / Э. Тайлор. – М.: Политиздат, 1989. – 573 с.;

Розеншильд К. История зарубежной музыки / К. Розеншильд. – В. 1. – М.: Музгиз, 1963. – 488 с.;

Слухання музики:

папка вікторин № 1 –

1. Стилізація первісної музики (колектив японських тайко; композиція «Lion»).

2. Палестина. Пісня пісень Соломона

3. Палестина. 23 Псалом

4. Палестина. Кол Нідре

5. Єгипет.Плач Ізіди (арабський варіант)

6. Єгипетська арфа

Тема 2. Загальна характеристика музичного мистецтва стародавніх цивілізацій (музика народів Сходу – індійців, китайців, японців; музика стародавніх європейців – кельтів, греків) (2 год.).

Лекція 2. Загальна характеристика музичного мистецтва стародавніх цивілізацій (музика народів Сходу – індійців, китайців, японців; музика стародавніх європейців – кельтів, греків) (2 год.).

Музичні жанри стародавньої Індії: раги, джатри, бхаджани, біджа-мантри. Давньокитайські пісні книги «Шицзін» та система «люй-люй». Народ Японії та його стародавня музична культура (жанри, інструментарій). Кельтські міфи про музику, музика в світоспогляданні друїдів. Старовинні музичні інструменти північних земель.

 

Семінар № 2. Загальна характеристика музичного мистецтва стародавніх цивілізацій (музика народів Сходу – індійців, китайців, японців; музика стародавніх європейців – кельтів, греків) (2 год.).

1. Музичне мистецтво Індії.

2. Музика стародавнього Китая.

3. Музичне мистецтво Японії.

4. Музична культура кельтів.

Рекомендована література:

Грубер Р. Всеобщая история музыки / Р. Грубер. – М.: Музыка, 1965. – 484 с.;

Розеншильд К. История зарубежной музыки / К. Розеншильд. – В. 1. – М.: Музгиз, 1963. – 488 с.;

Черкасова Н. Рага и ее место в индийской музыкальной культуре / Н. Черкасова. – М.: Конс., 1993. – 133 с.;

Подгорцева Т. Традиционная музыка Японии в ее современном звучании: курсовая работа по ИЗМ/ Т. Подгорцева. – Рукопись (архив ауд. 419). – Донецк, 2006. – 30 с.

Слухання музики:

папка вікторин № 1 –

7. Музика Індії. Рага

8. Індія. Сучасна пісня (збереження традицій) Dekha Hai

9. Китай. Сучасна обробка народної пісні

10. Японія. Імпровізація на сякухаті

11. Японія. Народна пісня «Сакура»

12. Музика Японії. Світська п’єса етенраку

15. Музика американських індейців «Асумаріто»

16. Європа. Сучасна оранжировка пісні вікінгів

17. Європа. «Кельтська» арфа. «Краса півночі»

Завдання для самостійної роботи (1 год.).

Скласти з «розібраних» за рядками гумористичних хоку нові вірши (мета – осягення есетики «велике в малому», характерної для давньояпонського мистецтва).

 







Дата добавления: 2015-08-27; просмотров: 526. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Тема 2: Анатомо-топографическое строение полостей зубов верхней и нижней челюстей. Полость зуба — это сложная система разветвлений, имеющая разнообразную конфигурацию...

Виды и жанры театрализованных представлений   Проживание бронируется и оплачивается слушателями самостоятельно...

Что происходит при встрече с близнецовым пламенем   Если встреча с родственной душой может произойти достаточно спокойно – то встреча с близнецовым пламенем всегда подобна вспышке...

Роль органов чувств в ориентировке слепых Процесс ориентации протекает на основе совместной, интегративной деятельности сохранных анализаторов, каждый из которых при определенных объективных условиях может выступать как ведущий...

Лечебно-охранительный режим, его элементы и значение.   Терапевтическое воздействие на пациента подразумевает не только использование всех видов лечения, но и применение лечебно-охранительного режима – соблюдение условий поведения, способствующих выздоровлению...

Тема: Кинематика поступательного и вращательного движения. 1. Твердое тело начинает вращаться вокруг оси Z с угловой скоростью, проекция которой изменяется со временем 1. Твердое тело начинает вращаться вокруг оси Z с угловой скоростью...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.009 сек.) русская версия | украинская версия