НЕИЗВЕСТНЫЙ КОБЭЙН
Для розрахунку штучного освітлення використовують, в основному, три методи: світлового потоку (коефіцієнта використання), точковий та питомої потужності. Фл = ESk3Z/Nnŋ, (2.20) де Е — нормована освітленість, лк; S — площа освітлюваного приміщеня, м2; k — коефіцієнт запасу, що враховує зниження освітленості в результаті забруднення та старіння ламп (k3= 1,3—1,8); Z — коефіцієнт нерівномірності освітлення (Z = 1,1 —1,1,5); N — кількість світильників; п — кількість ламп у світильнику; ŋ — коефіцієнт використання світлового потоку. Коефіцієнт ŋ визначається за світлотехнічними таблицями залежно від показника приміщення і, коефіцієнтів відбиття стін та стелі. Показник приміщення і знаходять за формулою: де аіЬ — довжина і ширина приміщення, м h — висота світильника над робочою поверхнею, м. Порахувавши світловий потік лампи Фл, за таблицею вибирають найближчу стандартну лампу і визначають електричну потужність всієї освітлювальної установки.
(2.22) де — сила світла в напрямку від джерела на задану точку робочої поверхні, кд\ а — кут' падіння світлових променів, тобто кут між променем та перпендикуляром до освітлюваної поверхні; г — відстань від світильника до заданої точки. Для практичного використання в формулу підставляють коефіцієнт запасу kз та значення r = hр /cosа (рис. 2.22), тоді (2.23) Метод питомої потужності вважається найбільш простим, однак і найменш точним, тому його застосовують лише при наближених розрахунках. Цей метод дозволяє визначити потужність кожного світильника (лампи) Рсв, Вт для створення в приміщенні нормованої освітленості Рсв = pS/N, (2.24) де р — питома потужність, Вт/м2 (приймається за довідниками для приміщень даної галузі); S — площа приміщення, м2; N — кількість світильників у приміщенні. Експлутація освітлювальних установок 6.2 РОЗРАХУНОК ШТУЧНОГО ОСВІТЛЕННЯ ДЛЯ ДРУКАРСЬКОГО ЦЕХУ ПрАТ “Артсервіс” Розміри приміщення: довжина а=12м, ширина b=5м,висота H=3,2м. Приміщення має світлу побілку: коефіцієнт відбиття Рстелі=70%, Рстін=50%. Висота робочих поверхонь (столів) hр=0,7м. Для освітлення прийнято світильники типу УПМ-15,які підвішують до стелі; відстань від світильника до стелі hc=0,5м. Мінімальна освітленість за нормами Е=200лк. Визначаємо висоту підвісу світильників над підлогою h0=H-hc=3,2-0,5=2,7м Для світильників загального освітлення з лампами розжарювання потужністю до 200Вт. Мінімальна висота підвісу над підлогою відповідно до СНиП ІІ-4-79 повинна бути 2,5-4,0м,залежно від характеристики світильника. В нашому випадку h0 відповідає цій вимозі. Висота підвісу світильника над робочою поверхнею дорівнює h0=h0-hp=2,7-0,7=2,0м. Рівномірність освітлення досягає при відповідному співвідношенні відстані між світильниками L і висоти їх підвісу h. Визначаємо рекомендовану відстань між світильниками: L=0,7h=0,7*2=1,4м. Необхідна кількість світильників становить: Приймаємо 14 світильників, врахуючи розміри приміщення розміщуємо їх у два ряди по 7 штук Показник приміщення і становить:
Рис. Схема визначення висоти підвісу світильника
Рис. Схема розташування світильників УПМ-15 у приміщенні
Схема розташування світильників УПМ-15 у приміщенні знаходимо коефіцієнт використання n=0,58 для світильника УПМ-15 прк i=1,75,Р стелі=70%Р стін=50% Світловий потік одного світильника,а значить і лампи, оскільки за конструктивним виконанням у світильнику встановлюється лише одна лампа, дорівнює Фл= . Вибираємо лампу Б-150Вт потужністю 150Вт, світловий потік якої становить 2100лм. Хоча це значення на 5% менше розрахункового, однак не перевищує встановлену норму -10% < ∆Фл< +20% Cумарна електрична потужність усіх світильників,встановлених у приміщенні становить: ∑Pсв=PcвN=150*14=2100Вт
НЕИЗВЕСТНЫЙ КОБЭЙН (перевод Ольги Фёдоровой)
ОБЛОЖКА. За шесть лет профессиональной карьеры Курта Кобэйна и на концерте, и за кулисами были сделаны тысячи его фотографий - но основную их массу он ненавидел. Эта фотография, сделанная в легендарном «Crocodile Caf;» осенью 1992, была одним из немногих личных снимков, который, наверное, нравился Курту, раз он хранил его в собственном альбоме для газетных и журнальных вырезок.
ПРЕДЫДУЩИЙ [снимок]. Эта фотография, где Курт играет на гитаре, находилась в маленькой рамке типа медальона на тумбочке у постели Курта и Кортни. Кортни ссылается на неё как на одну из своих любимых фотографий, потому что ей нравилась форма и красота рук Курта.
СОДЕРЖАНИЕ
ПРОЛОГ: ТАЙНЫЙ МУЗЕЙ 4 1. СОЖЖЁННЫЕ ХИППИ 8 2. АМЕРИКАНСКАЯ ГОТИКА 17 3. КИШЕЧНАЯ БОМБА 24 4. ЛЮБОВНЫЙ ЗУММЕР 34 5. МОЩНАЯ КОМАНДА 42 6. ВИШНЁВЫЙ ПИРОГ 55 7. СТРАХ ПЕРЕД ЧИСЛОМ 13 - ФИГНЯ 62 8. ЛУЧШИЙ НАРКОТИК 71 9. ПРИВЛЕКАТЕЛЬНО ПОТЕРЯННЫЙ 81 10. АНТИЗВЕЗДА 99 11. ПОСЛЕДНИЙ КРИК 105 БЛАГОДАРНОСТИ 116 ОБ АВТОРЕ 118 СПИСОК ИЛЛЮСТРАЦИЙ 118
|