Що таке телеконтент?
1. програми, новині випуски, передачі, музичні розважальні програми які передають за допомогою засобів мовлення - сигналів 2. передача яскравості та звуку 3. передача зображення на певну відстань 253. Телевізійне зображення є: 1. фотографічне 2. електронне 3. на плівці 253. До недоліків суспільних зв'язків не можна віднести: 1. маніпулювання за рахунок суспільних зв'язків свідомістю та підсвідомістю громадськості 2. визначення першочерговості подання матеріалів сторонніми особами – редакторами, продюсерами та ін. 3. відсутність гарантії в тому, що передані до засобів масової інформації матеріали висвітлюватимуться достатньо цікаво, ефективно або навіть правильно 254. Супутник безпосереднього телевізійного мовлення (БТМ) «Астра» розпочав свою роботу: 1. 1980 р. 2. 1985 р. 3. 1989 р. 255. Процес ефективного впливу на людей через телеекран: 1. комунікація 2. мотивація 3. організація 256. «Окінавська хартія»: 1. Договір про співпрацю ШОТ 2. концепція НАТО 3. договір про розвиток телекомунікаційних технологій в сфері інформатизації 257. Коли був заснований комерційний телеканал 1+1: 1. 1988 рік 2. 1995 рік 3. 1993 рік 258. Телевізійний комплекс складається із: 1. відділів, служб, структур, організацій 2. АВМ, АНМ, АТМ, АСБ, АСК, АВП 3. студії звукозапису та відтворення 259. Студійні комплекси бувають за розмірами: 1. від 40м2 – 100м2 2. від 20м2 – 300м2 3. від 20м2 – 4000м2 260. Фізичний принцип, який говорить, що білий колір є сумою основних кольорів: червоного, зеленого і синього (голубого) лежить в основі: 1. чорно-білого 2. кольорового телебачення 3. надуманий
Ключі до комплексної контрольної роботи з курсу «Технічні засоби виробництва»
Література для підготовки до комплексної контрольної роботи з курсу «Технічні засоби виробництва» Основна література 1. Брайс Р. Справочник по цифровому телевидению. – Жуковский: Эра, 2001. – 230 с. 1. Головин О. В. и др. Радиосвязь / под ред. О. В. Головина. – М.: Горячая линия-Телеком, 2001. – 288 с.: ил. 2. Голядкин Н. А. Краткий очерк становления и развития отечественного и зарубежного телевидения. – М., 2001. – Ч. 1. – 92 с.; Ч. 2. – 72 с. 3. Допечатные процессы: Хрестоматия по курсу «Техника и технология СМИ». – М.: Ф-т журн. / под ред. Э. А. Лазаревич. – М., 2002. – 158 с.
5. Комаров С. Техническая концепция информационной радиостанции: Технология производства информационной радиопрограммы // http://www.radiostation.ru 6. Лузин В. И. Основы телевизионной техники: учеб. пособие. – М.: СОЛОН-Пресс, 2003. – 432 с.: ил. 7. Миллерсон Дж. Телевизионное производство / пер. с англ. – М.: ГИТР: Флинта, 2004. – 568 с.: ил.
10. Никонов A. B. Звуковое оборудование радиодомов и телецентров. – М.: Радио и связь, 1986. – 152 с.
2007. – 536 с. 12. Олефиренко П. П. Техника и технология радиовещания. Жуковский: Эра, 2000. – 132 с. 13. Полянский Н. Н. Основы полиграфического производства. – 2-е изд., перераб. – М.: Книга, 1991. – 350 с. 14. Радиожурналистика: учебник / под ред А. А. Шереля. – М.: Изд-во МГУ, 2000. – С. 3 – 32; 130 – 134; 266 – 307. 15. Ситников В. П. Издательское дело: Основы. История. Взаимосвязь техники и технологии. – М.: Филол. о-во «СЛОВО»: АСТ, 2002. – 223 с.: илл., 16 цв. илл. 16. Ситников В. П. Техника и технология СМИ: печать, телевидение, радиовещание. – М.: Филол. о-во «Слово»: Эксмо, 2004. – 415 с.
19. Телевидение: учебник для вузов / В. Е. Джакония, А. А. Гоголь, Я. В. Друзин и др.; под ред. В. Е. Джаконии. – М.: Радио и связь, 2000. – 640 с.
|