Завдання 3. Для платіжних матриці визначити нижню і верхню ціни гри, мінімаксні стратегії гравців; знайти оптимальний розв’язок гри
Для платіжних матриці визначити нижню і верхню ціни гри, мінімаксні стратегії гравців; знайти оптимальний розв’язок гри, якщо існує сідлова точка: ; . Рекомендована література [2, 5, 7, 10] Змістовий модуль 2. Сучасні моделі і методи емпіричних досліджень і прогнозування в фінансовій діяльності підприємств та установ Тема 5. ARIMA-моделі та моделі лонгітюдних даних План вивчення теми 1. Використання в фінансовому аналізі ARIMA-моделей. 2. Застосування моделей панельних даних при дослідженні проблем фінансів.
Навчальні цілі Ознайомити студентів із застосуванням сучасних економетричних моделей у дослідженнях проблем фінансів.
|