Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Комп'ютерні ігри: добре чи погано?





Пригадаймо, спочатку з'явилися звичайні прості ігри, які були створені задля розваги та відпочинку, але, крім цього, виконували ще розвиваючу функцію. Вони розвивали моторні навички, увагу, швидкість реакції тощо. Далі дитина починала цікавитися складнішими інтелектуальними іграми, наприклад проходження крізь лабіринти, що є гарним розумовим тренуванням і розвиває логічне мислення. Проте, їм на зміну прийшли ще складніші ігри – стратегічні, які вже досить суттєво відрізнялися від попередніх, адже моделювали реальність, в якій перебуває людина, точніше, вони задавали шлях, яким прямувала людина, створюючи цю реальність самостійно. Виходячи вже з назви, можна сказати, що такі ігри навчають стратегічному мисленню, плануванню, дуже гарно розвивають аналітичне мислення. Тому діти, які грають у комп'ютерні ігри, відрізняються широтою світогляду: в них розвиненіше уявлення про оточуючий світ, що більше відповідає світогляду дорослих людей. Такі "комп'ютерно розвинені" діти, зазвичай, випереджають своїх однолітків у психологічному розвитку, легше засвоюють навчальний матеріал, впевненіші у своїх силах.

Проте є й негативний бік захоплення комп'ютерними іграми. Взаємодія з комп'ютером чи ігровою приставкою може набути характеру заміщуюче-компенсаторної та гедонічно-мотивованої поведінки. Що це означає? Ігрова реальність стає для дитини реальністю життя, тобто відбувається заміна на рівні свідомості. Особливо яскраво це трапляється тоді, коли маленька людина переживає соціально невдалі контакти і занурюється в ігровий світ, де відчуває себе неподільним володарем. Саме в цьому примарному світі відчуття або передчуття перемоги підвищує самоповагу, компенсує занижену самооцінку та формує таку поведінку, коли єдиним сенсом життя стає задоволення від ігрових сеансів. Так, з'являється "комп'ютерна або ігрова" залежність. Таку залежність можна охарактеризувати як надмірне захоплення комп'ютерними іграми задля виходу з реальності, що призводить до деформацій (якісних змін) – як соціальних, особистісних, так і професійних, матеріальних та сімейних цінностей.

(based on: http://sergei-lutsk.narod.ru)

5. Read and translate the text:







Дата добавления: 2015-09-06; просмотров: 807. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...


Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...


Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...


Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Эффективность управления. Общие понятия о сущности и критериях эффективности. Эффективность управления – это экономическая категория, отражающая вклад управленческой деятельности в конечный результат работы организации...

Мотивационная сфера личности, ее структура. Потребности и мотивы. Потребности и мотивы, их роль в организации деятельности...

Классификация ИС по признаку структурированности задач Так как основное назначение ИС – автоматизировать информационные процессы для решения определенных задач, то одна из основных классификаций – это классификация ИС по степени структурированности задач...

Устройство рабочих органов мясорубки Независимо от марки мясорубки и её технических характеристик, все они имеют принципиально одинаковые устройства...

Ведение учета результатов боевой подготовки в роте и во взводе Содержание журнала учета боевой подготовки во взводе. Учет результатов боевой подготовки - есть отражение количественных и качественных показателей выполнения планов подготовки соединений...

Сравнительно-исторический метод в языкознании сравнительно-исторический метод в языкознании является одним из основных и представляет собой совокупность приёмов...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.01 сек.) русская версия | украинская версия