Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Тема №3: Українська література пізнього Бароко





1. Літературна творчість І.Мазепи.

2. Київський період життя і творчості Ф.Прокоповича.

3. Російський період життя і діяльності Ф.Прокоповича.

4. Реформаторська діяльність Ф.Прокоповича.

5. Поезія Ф.Прокоповича, її характерні ознаки.

6. Феофан Прокопович як теоретик давньої драми.

7. Новаторство Ф.Прокоповича-драматурга.

8. Жанрова природа п’єси Ф.Прокоповича «Володимир».

9. Літописна основа та оригінальна інтерпретація історії хрещення Київської Русі у трагедокомедії Ф.Прокоповича «Володимир».

10. Панегіричний елемент трагедокомедії Ф.Прокоповича «Володимир».

11. Образна система трагедокомедії Ф.Прокоповича «Володимир». Образи жерців.

12. Засоби творення образу князя Володимира як мудрого правителя і просвітника у однойменній трагедокомедії Ф.Прокоповича.

13. Класицистичні елементи у трагедокомедії Ф.Прокоповича «Володимир».

14. Драма «Милість Божа» як перша драма про Богдана Хмельницького.

15. Бароковий характер драми «Милість Божа».

16. Алегоричні образи у драмі «Милість Божа».

17. Драма-мораліте Г.Кониського «Воскресіння мертвих»: особливості сюжету, композиція, система образів.

18. Поетична інтерпретація історії козацтва у «Розмові Великоросії з Малоросією» С.Дівовича.

19. Проблематика «Розмови Великоросії з Малоросією» С.Дівовича.

20. Образ Малоросії у «Розмові Великоросії з Малоросією» С.Дівовича.

21. Ідейно-тематичний зміст інтермедій до драм М.Довгалевського «Комічне дійство» і «Властотворний образ».

22. Образ козака-запорожця у інтермедіях до драм М.Довгалевського.

23. Використання біблійних мотивів у інтермедіях до драм М.Довгалевського.

24. Образ українського селянина у інтермедіях до драми Г.Кониського «Воскресіння мертвих».

25. І.Франко про значення інтермедій для розвитку української літератури.

26. Синтез літературної та фольклорної традиції у вертепній драмі.

27. Біблійна основа вертепної драми.

28. Світський елемент вертепної драми.

29. Будова вертепу та його театральна техніка.

30. Образна система вертепної драми.

31. Запорожець як центральна фігура вертепної вистави.

32. Образ Ірода, його інтерпретація у вертепній драмі.

33. Етнографізм інтермедійної частини вертепу.

34. Музичний елемент у структурі вертепної драми.

35. І.Франко як дослідник української вертепної драми.

36. Мандрівні дяки і західноєвропейські ваганти.

37. Бурлеск і травестія у творах мандрівних дяків.

38. Тема шкільної науки і методики у творах мандрівних дяків.

39. Вакхічна тема у творах мандрівних дяків.

40. Вірші-травестії на релігійні відправи як переклад традиційних сюжетів мовою народної культури.

41. Різдвяний та великодній тематичні цикли у творчості мандрівних дяків.

42. Відображення народних соціальних ідеалів у творчості мандрівних дяків.

43. Натуралістичні елементи у творах мандрівних дяків, їх естетичні функції.

44. Соціально-політичні обставини виникнення української сатири ХVІІІ ст. як окремого жанру.

45. Антиклерикальна сатира («Сатирична коляда», «Плач київських монахів»), утвердження в ній просвітницьких ідеалів і цінностей.

46. Прийом самовикриття персонажів у сатирі «Плач київських монахів».

47. Показ монастирського життя у сатирі «Плач київських монахів».

48. Соціальна сатира («Доказательства Хама Данилея Кукси потомственні»), відображення в ній політичних обставин часу.

49. Діалогічна форма та інтермедійний сюжет «Ярмарку» І.Некрашевича.

50. Образ ідеального священика, його стосунки з віруючими у віршах І.Некрашевича «Сповідь» та «Замисл на попа».

 







Дата добавления: 2014-12-06; просмотров: 2510. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...


Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...


Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...


Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРИЯ ЗАЩИТНЫХ МЕХАНИЗМОВ ЛИЧНОСТИ В современной психологической литературе встречаются различные термины, касающиеся феноменов защиты...

Этические проблемы проведения экспериментов на человеке и животных В настоящее время четко определены новые подходы и требования к биомедицинским исследованиям...

Классификация потерь населения в очагах поражения в военное время Ядерное, химическое и бактериологическое (биологическое) оружие является оружием массового поражения...

В теории государства и права выделяют два пути возникновения государства: восточный и западный Восточный путь возникновения государства представляет собой плавный переход, перерастание первобытного общества в государство...

Закон Гука при растяжении и сжатии   Напряжения и деформации при растяжении и сжатии связаны между собой зависимостью, которая называется законом Гука, по имени установившего этот закон английского физика Роберта Гука в 1678 году...

Характерные черты официально-делового стиля Наиболее характерными чертами официально-делового стиля являются: • лаконичность...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2025 год . (0.009 сек.) русская версия | украинская версия