Студопедия Главная Случайная страница Задать вопрос

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Зауваження. - сегменти смуг не утворюють єдиного об'єкту;




- сегменти смуг не утворюють єдиного об'єкту;

- смуга як і полілінія може відображатися зафарбованою або тільки її контур (відображенням керує системна змінна FILLMODE чи команда FILL (див. розд. 2.8)).

Рис. 2.36. Побудова смуг

Наступна команда – SOLID (Фигура) – будує послідовно розташовані чотирикутники або трикутники (рис. 2.37). Вершини чотирикутника задаються точками:

Specify first point:

Первая точка:

Потім слідує запит другої точки:

Specify second point:

Вторая точка:

Далі: Specify third point:

Третья точка:

Третю точку чотирикутника потрібно вказати як точку, розташовану по діагоналі напроти другої (інакше фігура вийде перекрученою). Далі слідує запит про четверту точку. Якщо замість введення четвертої точки натиснути на клавішу <Enter>, то будується трикутна фігура.

Specify fourth point or <exit>:

Четвертая точка или <выход>:

Рис. 2.37. Побудова фігури

Потім знову повторюється запит третьої точки, оскільки першою і другою точкою чергового чотирикутника стають перша і друга точки попереднього. В той момент часу, коли ви замість того щоб ввести третью точку натиснете на клавішу <Enter>, виконання команди закінчиться.

Командою SKETCH (Ескіз) створюється ескізна лінія, як послідовність відрізків або як полілінія (рис. 2.38). Перший запит команди:

Record increment <1.0000>:

Перемещение курсора <1.0000>:

У відповідь необхідно натиснути клавішу <Enter> або завдати крок переміщення курсору. Наступне повідомлення:

Sketch. Pen eXit Quit Record Erase Connect .

<Pen down> <Pen up> 148 lines recorded.

Рис. 2.38. Побудова ескізної лінії

- Pen – піднімає або опускає перо;

- exit – записує тимчасовий сегмент та завершує виконання команди (пропуск або <Enter>);

- Quit – відміна побудови сегменту та вихід з команди;

- Record – записує побудований сегмент;

- Erase – видаляє тимчасовий сегмент лінії при переміщенні курсору над ним;

- Connect – з'єднує останній побудований сегмент.

Перше: натискаємо кнопку миші для початку побудови лінії, у командній строчці з'являється напис – <Pen down>.

Друге: малюємо довільну лінію, а потім натискаємо кнопку миші для переривання побудови лінії – <Pen up>.

Третє: натискаємо <Enter> для завершення побудови лінії – 148 lines recorded (кількість відрізків).







Дата добавления: 2014-11-10; просмотров: 150. Нарушение авторских прав

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2017 год . (0.029 сек.) русская версия | украинская версия