Студопедия — КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ






Оцінювання знань та вмінь студента здійснюється за наступними параметрами:

1. Знання історико-культурологічного матеріалу.

2. Оцінка соціокультурних умов розвитку музичного мистецтва на певному історичному етапі.

3. Вміння надати загальну панораму музичного мистецтва певного періоду.

4. Знання історії розвитку основних музичних жанрів.

5. Знання основних персоналій, подій і фактів історії музики в межах програми.

6. Знання музичних творів у межах програми.

7. Уміння порівнювати та узагальнювати музичні явища.

8. Володіння методикою музичного аналізу.

9. Уміння скласти логічний план відповіді.

10. Уміння продемонструвати фрагменти музичних творів.

 

Рівень «відмінно» («А» 89– 100; 10–12; 5):

1. Глибоке знання історико-культурологічного матеріалу.

2. Глибока оцінка соціокультурних умов розвитку музичного мистецтва на певному історичному етапі.

3. Відмінне вміння надати загальну панораму музичного мистецтва певного періоду.

4. Глибоке знання історії розвитку основних музичних жанрів

5. Глибоке знання основних персоналій, подій і фактів історії музики в межах програми.

6. Глибоке знання музичних творів у межах програми.

7. Відмінне вміння порівнювати та узагальнювати музичні явища.

8. Відмінне володіння методикою музичного аналізу.

9. Відмінне вміння скласти логічний план відповіді.

10. Відмінне вміння продемонструвати фрагменти музичних творів.

 

При відповідності відповіді всім перерахованим критеріям студент отримує бал 9 7 –100 ( 12 ). У випадку недостатнього (часткового) виконання однієї з вимог абітурієнт отримує бал93–96 ( 11 ). У випадку недостатнього (часткового) виконання двох вимог абітурієнт отримує бал 89–92 ( 10 ).

 

Рівень «дуже добре» («В» 81– 88; 9; 4); «добре» («С» 7 1–80; 7–8; 4): 1. Добре знання історико-культурологічного матеріалу.

2. Вірна оцінка соціокультурних умов розвитку музичного мистецтва на

певному історичному етапі.

1. Добре вміння надати загальну панораму музичного мистецтва певного періоду.

2. Добре знання історії розвитку основних музичних жанрів

3. Добре знання основних персоналій, подій і фактів історії музики в межах програми.

4. Добре знання музичних творів у межах програми.

5. Добре вміння порівнювати та узагальнювати музичні явища.

6. Добре володіння методикою музичного аналізу.

7. Добре вміння скласти логічний план відповіді.

8. Добре вміння продемонструвати фрагменти музичних творів.

 

При відповідності відповіді всім перерахованим критеріям студент отримує бал 81–88 (9). У випадку недостатнього (часткового) виконання однієї з вимог абітурієнт отримує бал 77 –80 ( 8 ). У випадку недостатнього (часткового) виконання двох вимог абітурієнт отримує бал 7 1–76 (7).

Рівень «задовільно» («D» 61–70; 5–6; 3):

1. Задовільне знання історико-культурологічного матеріалу.

2. Нестійка оцінка соціокультурних умов розвитку музичного мистецтва

на певному історичному етапі.

3.Певне вміння надати загальну панораму музичного мистецтва певного періоду.

4. Задовільне знання історії розвитку основних музичних жанрів

5.Задовільне знання основних персоналій, подій і фактів історії музики в межах програми.

6.Задовільне знання музичних творів у межах програми.

7. Задовільне вміння порівнювати та узагальнювати музичні явища.

8.Задовільне володіння методикою музичного аналізу.

9. Задовільне вміння скласти логічний план відповіді.

10. Задовільне вміння продемонструвати фрагменти музичних творів.

При відповідності відповіді всім визначеним критеріям абітурієнт отримує бал65–70 ( 6 ). У випадку недостатнього (часткового) виконання однієї з вимог абітурієнт отримує бал 61–64 (5).

 

Рівень «достатньо» («Е» 61–70; 4; 3):

1. Достатнє знання історико-культурологічного матеріалу.

2. Нестійка оцінка соціокультурних умов розвитку музичного мистецтва

на певному історичному етапі.

3. Достатнє вміння надати загальну панораму музичного мистецтва певного періоду.

4. Достатнє знання історії розвитку основних музичних жанрів

5. Достатнє знання основних персоналій, подій і фактів історії музики в межах програми.

6. Достатнє знання музичних творів у межах програми.

7. Достатнє вміння порівнювати та узагальнювати музичні явища.

8. Достатнє володіння методикою музичного аналізу.

9. Достатнє вміння скласти логічний план відповіді.

10. Достатнє вміння продемонструвати фрагменти музичних творів.

 

Рівень «незадовільно» («FX» 0–50; 3–2; 2):

1. Слабке знання історико-культурологічного матеріалу.

2. Відсутня оцінка соціокультурних умов розвитку музичного мистецтва

на певному історичному етапі.

3. Невміння надати загальну панораму музичного мистецтва певного періоду.

4. Незнання історії розвитку основних музичних жанрів

5. Незнання основних персоналій, подій і фактів історії музики в

межах програми.

6. Незнання музичних творів у межах програми.

7. Невміння порівнювати та узагальнювати музичні явища.

8. Не володіння методикою музичного аналізу.

9. Невміння скласти логічний план відповіді.

10. Невміння продемонструвати фрагменти музичних творів.







Дата добавления: 2015-08-27; просмотров: 420. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Логические цифровые микросхемы Более сложные элементы цифровой схемотехники (триггеры, мультиплексоры, декодеры и т.д.) не имеют...

Вопрос. Отличие деятельности человека от поведения животных главные отличия деятельности человека от активности животных сводятся к следующему: 1...

Расчет концентрации титрованных растворов с помощью поправочного коэффициента При выполнении серийных анализов ГОСТ или ведомственная инструкция обычно предусматривают применение раствора заданной концентрации или заданного титра...

Психолого-педагогическая характеристика студенческой группы   Характеристика группы составляется по 407 группе очного отделения зооинженерного факультета, бакалавриата по направлению «Биология» РГАУ-МСХА имени К...

Методика исследования периферических лимфатических узлов. Исследование периферических лимфатических узлов производится с помощью осмотра и пальпации...

Роль органов чувств в ориентировке слепых Процесс ориентации протекает на основе совместной, интегративной деятельности сохранных анализаторов, каждый из которых при определенных объективных условиях может выступать как ведущий...

Лечебно-охранительный режим, его элементы и значение.   Терапевтическое воздействие на пациента подразумевает не только использование всех видов лечения, но и применение лечебно-охранительного режима – соблюдение условий поведения, способствующих выздоровлению...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.007 сек.) русская версия | украинская версия