Студопедия — Підбір шрифтів для рекламно-графічного комплексу
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Підбір шрифтів для рекламно-графічного комплексу






При роботі над створенням фірмового стилю ми повинні визначитися з тим, які саме шрифти ми будемо використовувати для текстової частини, заголовної і для самого логотипу безпосередньо. Для цього нам необхідно знати загальні правила підбору шрифтів.

Розмір шрифта значно впливає на легкість для читання тексту. Всі рукописні шрифти (каліграфічні та вільні) краще роздруковувати відповідно з розміром літер, написаних від руки (14-18 пунктів). У дрібних кеглях прочитати такий текст виявиться непросто. Далеко не всі шрифти, навіть текстові, терплять зменшення до 6-7, тим паче менших кеглів. Малюнок шрифту повинен бути простим, ясним і звичним. [36, с. 55]

Революційні форми і дизайнерські вишукування недоречні. Шрифт повинен володіти збільшеним очком рядкових знаків і широкими пропорціями. Контраст відносно слабка, приблизно 3/4. Відкриті форми краще закритих. Зарубок або зовсім немає, або слід їх "посилити", надавши просту і навіть грубувату форму. Шрифт взагалі не повинен мати деталей, зникаючих при зменшенні. [36, с. 154]

Вибирати шрифт необхідно залежно від того, де його потрібно застосувати. Наприклад, рубаний шрифт в рекламі більш читабельний, ніж нова антиква, і краще за інших шрифтів підходить для виконання плакатів і гасел. І, навпаки, в почесних грамотах, порівняно з новою антиквою, рубаний шрифт виглядає невиразно. Через особливості накреслення рублених шрифтів (особливо малого розміру) літери зливаються один з одним. З цього випливає чіткий висновок. Рубані шрифти - тільки великого кегля і з збільшеним міжсимвольним інтервалом ідеально підходять для заголовків. Вони притягують до себе увагу і змушують читача кинути на них погляд.

Гарнітури із зарубками набагато більш функціональні. Завдяки саме своїм засічкам, вони дозволяють набирати тексти невеликого розміру (до 10-12 пунктів) з втратою читабельність рівною нулю. Але, на превеликий жаль, такі шрифти у своїй більшості не виразні. Для заголовка краще вибирати рубаний шрифт воліючи ділові, ясні і прості шрифти, наприклад, Arial, Bastion, Pragmatica, Futura або Gelvetica.

Колір шрифту

Чим контрастніше колір шрифту і фон, тим простіше читати текст.

Найбільш звичний для нас колір шрифту - чорний. При використанні темного шрифту фон обов'язково повинен бути світлим.

Психологія сприйняття шрифту в текстах.

Багато психологів і графологи стверджують, що за допомогою правильного підбору шрифтів, можна передати настрій, задати загальний настрій при читанні тексту. Якщо взяти до уваги, що форми (геометричні) мають певний психологічний і емоційний вплив на людину, то таке твердження не позбавлене підстави. Як відомо, різні шрифти мають різне написання, розмір і кернінг. Відповідно слово, набране одним шрифтом, буде істотно відрізнятися за формою від цього ж слова, набраного іншим шрифтом. [34, с. 55]

Людське око сприймає не окремі букви, а групи букв або слів. Це властивість очі, охоплювати групи букв, їх форму, а також певну довжину рядків є чинником, що прискорює або сповільнює читання. Тому, крім малюнка шрифту не менш важливо правильно вибрати його розмір, відстань між літерами, рядками, довжину рядків і розташування тексту на сторінці або аркуші друкованої продукції. За усталеній думці багатьох експертів, строгі прямолінійні шрифти, що володіють «машинними», «технічними» якостями, привабливішою для чоловіків, а у жінок фаворитами є більш округлі і пишні шрифти з вираженими «хвостиками».

Різні дослідження показали, що шрифти із зарубками читаються легше, так як зарубки допомагають погляду пересуватися від букви до букви, і букви при цьому не зливаються один з одним. З іншого боку, що букви без зарубок легше читати в шрифтах дуже великого або дуже малого розміру. Але встановити однакові правила дуже складно, так як крім накреслення, величезне значення має кегль шрифту, довжина рядків, інтерліньяж, вільний простір і навіть папір. [21, с. 67]

Шрифти без зарубок.

Мають малий емоційний заряд і асоціюються з практичністю і розсудливістю. Вони несуть у собі сучасне загальне початок і є надійним вибором для тих, хто жадає гармонії і не стурбований самовираженням допомогою шрифтового оформлення. Arial найбільш часто вибирається для особистого листування.

Шрифти із зарубками.

Вони поєднують в собі чоловічу авторитарність з органічним, гуманістичним стилем, більш притягальним для жінок. Різні дослідження показали, що шрифти із зарубками читаються легше, так як зарубки допомагають погляду пересуватися від букви до букви, і букви при цьому не зливаються один з одним.

Прямолінійні і незграбні шрифти.

Асоціюються з непохитністю, жорстокістю; вони характеризуються холодністю, безликістю і механістичністю. У термінах психоаналізу їх визначають такі вирази, як «емоційно-затиснутий» або «міцний заднім розумом».

Гарнітурні шрифти.

З великими круглими літерами «О» і «хвостиками» сприймаються як дружні і «людяні», можливо тому, що їх накреслення наслідує способу людського обличчя.

Декоративні шрифти.

Найчастіше їх використовують, щоб підкреслити новизну, яскравість, індивідуальність. Але, краще ніколи не використовувати їх в якості основного тексту, мало того, що вони неудобочітаеми, так ще й ефект пропадає. [21, с. 342]

Шрифти рукописного стилю.

Це спроба передати дружелюбність і близькі стосунки. У свій час ці шрифти використовувалися банками, охочими уникнути відчуття «казенності» шляхом імітації в листах «персональної підпис». Використовуючи рукописні стилі, великі корпорації ставлять завдання здаватися більш дружелюбними, «близькими до народу».

Для написання слова “ Read Fox”, яке входить до складу нашого логотипу ми вибрали шрифт Defton з подальшим авторським доопрацюванням.

У базовому написі «ресторан» нами використаний шрифт Defton. Цей шрифт легко читається в дрібних кеглях, і у нього зменшено очко, згладжені всі скруглення. З геометричної точки зору Defton можна розглядати як якийсь гібрид між класичними гротесками і модерн гротесками. Шрифт явно розроблений під впливом усіх сучасних тенденцій у шрифтовому дизайні.

Цей шрифт авторски доопрацьований, при використанні його в логотипі, але при використанні шрифту в текстовій частині він залишається не зворушеним.







Дата добавления: 2015-08-27; просмотров: 2129. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

Методика обучения письму и письменной речи на иностранном языке в средней школе. Различают письмо и письменную речь. Письмо – объект овладения графической и орфографической системами иностранного языка для фиксации языкового и речевого материала...

Классификация холодных блюд и закусок. Урок №2 Тема: Холодные блюда и закуски. Значение холодных блюд и закусок. Классификация холодных блюд и закусок. Кулинарная обработка продуктов...

ТЕРМОДИНАМИКА БИОЛОГИЧЕСКИХ СИСТЕМ. 1. Особенности термодинамического метода изучения биологических систем. Основные понятия термодинамики. Термодинамикой называется раздел физики...

Типовые примеры и методы их решения. Пример 2.5.1. На вклад начисляются сложные проценты: а) ежегодно; б) ежеквартально; в) ежемесячно Пример 2.5.1. На вклад начисляются сложные проценты: а) ежегодно; б) ежеквартально; в) ежемесячно. Какова должна быть годовая номинальная процентная ставка...

Выработка навыка зеркального письма (динамический стереотип) Цель работы: Проследить особенности образования любого навыка (динамического стереотипа) на примере выработки навыка зеркального письма...

Словарная работа в детском саду Словарная работа в детском саду — это планомерное расширение активного словаря детей за счет незнакомых или трудных слов, которое идет одновременно с ознакомлением с окружающей действительностью, воспитанием правильного отношения к окружающему...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия