Студопедия — Із пісні
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Із пісні






- образ Клода Фролло, Квазімодо, Феба де Шатопера;

- образ натовпу;

- образ Парижа;

- інші образи роману;

§ особливості змалювання боротьби добра і зла, гуманістичний пафос співчуття жертвам людської та соціальної несправедливості;

§ романтичне сприйняття зовнішнього світу в романі;

§ художньо-стилістичні і мовні засоби, використовувані у творі;

§ романтичний гротеск і його значення.

9.„Рюі Блаз” – вершина драматургії Гюго.

10. Політичне життя В.Гюго.

 

Запитання і завдання для самоконтролю:

1.Назвіть основні події життя і творчості Віктора Гюго.

2.Чому сам Гюго говорив, що він „дзвінка луна свого часу”? доведіть це фактами біографії митця.

3.Чому Е.Золя назвав В.Гюго „новим Прометеєм, колосом, що співав серед бурі”?

4.Розкрийте основні положення естетичної концепції Гюго, висловленої в передмові до драми „Кромвель”.

5.Доведіть на прикладах художніх творів, що В.Гюго був письменником-романтиком.

6.Коли й під впливом яких подій був написаний роман В.Гюго „Собор Паризької Богоматері”?

7.Як пов’язані перші фрази роману з концепцією історизму Гюго?

8.Що відбувається 6 січня 1482 р. і наскільки ця подія зв’язана з історією Франції? Чому автор роману звертає увагу на цей день?

9.Які суспільні групи показані в романі? Чим вони зайняті 6 січня 1482 р.? Яка роль відводиться королю Людовику ХІ (чим він займається, що його цікавить)? Чому автор детально описує обстановку, зовнішній вигляд і одяг короля?

10. Що входить до кола інтересів горожан? Як автор описує рух натовпу народу? Чому Гюго використовує образ водного потоку при зображенні народу?

11. Чому Двір чудес так називається? Хто його населяє? Чим займаються його жителі? Які його закони і хто там головує?

12. Як розважаються парижани того часу?

13. Доведіть, що образ Собору є провідним у творі.

14. Схарактеризуйте образ Клода Фролло.

15. Схарактеризуйте образ Есмеральди.

16. Складіть характеристику образу Квазімодо.

17. Схарактеризуйте Феба де Шатопера.

18. Схарактеризуйте шляхетне товариство Флор-де-Ліс де Гонделор’є. З якою метою Гюго вводить його до роману?

19. Чому автор неодноразово повторює грецьке слово ANAГNКН? Де автор побачив його? Кого, коли і чому він заставив у романі написати це слово?

20. Вільний вибір чи незнана випадковість (фатум) об’єднують Есмеральду, Клода Фролло, Квазімодо, Гренгуара і Гудулу?

21. Чи вільний Клод в своєму почутті до Есмеральди і сама Есмеральда у виникненні кохання до Феба? Чи вільне почуття Квазімодо?

22. Чи можна однозначно вирішити питання про главенство приречення (фатуму) чи свободи волі у розвитку роману? Які почуття чи події в більшій мірі підкоряються в романі фатальній приреченості? Коли проявляється свобода волі і чи завжди дає вона необхідний результат?

23. До якого типу (за Халізєвим) відноситься сюжет роману? Чому? Чи достатній він для розкриття теми фатуму, свободи волі, кохання-ненависті, характеристики вдач?

24. Як історія народу відображається в архітектурі Собору Паризької Богоматері? Кревська площа чи Собор є композиційним та ідейним центром роману?

25. Як будується сюжет (який принцип композиції)?

26. Дослідницьке завдання: „Проаналізуйте заголовки розділів роману. Яку роль вони відіграють у творі?”

27. Дослідницьке завдання: „Розкрийте роль портретних характеристик героїв у романі”.

28. Дослідницьке завдання: „Яку роль виконують пейзажі та інтер’єри в романі В.Гюго?”

29. Доведіть, що „Собор...” – це історичний роман.

30. Чи є в романі символи?

31. Яка роль контрасту, мальовничості, що автор розуміє під прекрасним? Які основні риси стилю Гюго?

32. Доведіть, що антитеза є провідним художнім засобом Гюго-романіста.

33. Як ви розумієте поняття „романтичний гротеск”? проілюструйте відповідь прикладами із тексту.

 

Література:

1. Ганич Н.І., Олексієнко О.Д. Віктор Гюго: „Собор Паризької Богоматері”: у пошуках методичних варіантів // Всесвітня література. – 2003. – № 2.

2. Гюго В. Последний день приговоренного к смерти. Собор Парижской Богоматери. – Харьков, 1994.

3. Далин В.М. Историки Франции ХІХ-ХХ веков. – М., 1981.

4. Живопись французского романтизма: Каталог. – М., 1968

5. История французской литературы / Под ред. Анисимова И.И., Данилина Ю.И. и др. Т.2 (1789-1870). – М., 1956. – С. 246-271.

6. Евнина Е.М. Виктор Гюго. – М., 1976.

7. Карлейль Т. Французская революция: История. – М., 1991.

8. Коломієць Л.А. „Гюго – це цілий світ” (О. де Бальзак). Вивчення біографії // Всесвітня література. – 1999. – № 12.

9. Куцевол О.М. Зарубіжна література. 9 кл. Розгорнуте планування уроків за програмою 2001 р. – К., 2002.

10. Логвин Г.П. Жорстокі закони Середньовіччя. Роман Віктора Гюго „Собор Паризької Богоматері” // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2000. – № 3. – С. 34-43.

11. Луков В.А. Гюго // Зарубежные писатели: Библиографический словарь. – М., 1997.

12. Мешкова И.В. Творчество Виктора Гюго. – Саратов, 1971.

13. Моруа А. Олімпіо, або Життя Віктора Гюго. – К., 1974.

14. Муравьева Н. Гюго. – М., 1961.

15. Назарець В.М. Кам’яна симфонія і кохання „короля блазнів”. Штрихи до аналізу образу Квазімодо, героя роману „Собор Паризької Богоматері” // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2000. – № 6. – С. 43-45.

16. Наливайко Д.С. Віктор Гюго: Життя і творчість. – К., 1976.

17. Наркирьер Ф. С. Творчество Виктора Гюго после 1848 г. // ИВЛ. – М., 1987. – Т. 7.

18. Николаев В. В.Гюґо. – М., 1955.

19. Обломиевский Д. Французский романтизм. – М., 1947.

20. Реизов Б.Г. Французский роман ХІХ века. – М., 1969.

21. Сисюк М. Розважаючись, розмірковувати: Урок РЗМ з елементами рольової гри за романом „Собор...” // Всесвітня літ-ра в середн. навч. закладах. – 1999. – № 12. – С. 23-24.

22. Трескунов М. Виктор Гюго: Очерк творчества. – М., 1954.

23. Саржевський С.В. Собор... без Бога. Що засвідчує компаративний аналіз творів В.Гюго, О.Гончара, І.Багряного // Всесвітня література. – 1999. – № 12.

24. Сисюк М. Розважаючись, розмірковувати: Урок РЗМ з елементами рольової гри за романом „Собор...” // Всесвітня література. – 1999. – № 12.

25. Хроменко І.А. Великий романтик: Вечір-портрет В.Гюго // Заруб. літ-ра в навч. закладах. – 2001. – № 1. – С. 55-62.

Чегодаев А.Д. Статьи об искусстве Франции, Англии, США 18-20 вв. – М., 1968.

 







Дата добавления: 2015-08-29; просмотров: 806. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Шрифт зодчего Шрифт зодчего состоит из прописных (заглавных), строчных букв и цифр...

Картограммы и картодиаграммы Картограммы и картодиаграммы применяются для изображения географической характеристики изучаемых явлений...

Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...

Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...

ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ ДЛЯ ИНЪЕКЦИЙ К лекарственным формам для инъекций относятся водные, спиртовые и масляные растворы, суспензии, эмульсии, ново­галеновые препараты, жидкие органопрепараты и жидкие экс­тракты, а также порошки и таблетки для имплантации...

Тема 5. Организационная структура управления гостиницей 1. Виды организационно – управленческих структур. 2. Организационно – управленческая структура современного ТГК...

Методы прогнозирования национальной экономики, их особенности, классификация В настоящее время по оценке специалистов насчитывается свыше 150 различных методов прогнозирования, но на практике, в качестве основных используется около 20 методов...

Именные части речи, их общие и отличительные признаки Именные части речи в русском языке — это имя существительное, имя прилагательное, имя числительное, местоимение...

Интуитивное мышление Мышление — это пси­хический процесс, обеспечивающий познание сущности предме­тов и явлений и самого субъекта...

Объект, субъект, предмет, цели и задачи управления персоналом Социальная система организации делится на две основные подсистемы: управляющую и управляемую...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.009 сек.) русская версия | украинская версия