Коло і еліпс
Метод Ellipse викреслює еліпс або коло, залежно від значень параметрів. Інструкція виклику методу в загальному вигляді виглядає таким чином:
Об'єкт.Canvas.Ellipse(x1,y1, х2,у2)
де:
об'єкт — ім'я об'єкту (компоненту) на поверхні якого виконується викреслювання;
x1, y1, х2, у2 — координати прямокутника, усередині якого викреслюється еліпс або, якщо прямокутник є квадратом, коло.
Значення параметрів методу Ellipse визначають вид геометричної фігури Колір, товщина і стиль лінії еліпса визначаються значеннями властивості Pen, а колір і стиль заливки області усередині еліпса — значеннями властивості Brush поверхні (canvas).
Дуга
Викреслювання дуги виконує метод Arc, інструкція виклику якого в загальному вигляді виглядає таким чином:
Об'єкт.Canvas.Arc(x1,y1,х2,у2,х3,у3,х4,у4)
де:
x1, y1, х2, у2 — параметри, що визначають еліпс (коло), частиною якого є викреслювана дуга;
х3, у3 — параметри, що визначають початкову точку дуги;
х4, у4 — параметри, що визначають кінцеву точку дуги.
Початкова (кінцева) крапка — це точка перетину межі еліпса і прямої, проведеної з центру еліпса в крапку з координатами х3 і у3 (х4, у4). Дуга викреслюється проти годинникової стрілки від початкової крапки до кінцевої (мал. нижче).
Колір, товщина і стиль лінії, якій викреслюється дуга, визначаються значеннями властивості Pen поверхні (canvas).
Значення параметрів методу Arc визначають дугу як частину еліпса (кола)
|