Студопедия — Властивість TextOut Текст
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Властивість TextOut Текст






Об'єкт.Canvas.TextOut(x, у, Текст)

 

де:

- об'єкт — ім'я об'єкту, на поверхню якого виводиться текст;

- х, у — координати точки графічної поверхні, від якої виконується виведення тексту (мал. 3);

- Текст — змінна або константа символьного типа, значення якої визначає текст, що виводиться методом.

Рисунок 3 Координати області виведення тексту

 

Шрифт, який використовується для виведення тексту, визначається значенням властивості Font відповідного об'єкту canvas. Властивість Font є об'єктом типу TFont. У табл. 7 перераховані властивості об'єкту TFont, що дозволяють задати характеристики шрифту, використовуваного методами TextOut і TextRect для виведення тексту.

 

Властивості об'єкту TFont

Властивість Визначає
Name Використовуваний шрифт. Як значення слід використовувати назву шрифту, наприклад Arial
Size Розмір шрифту в пунктах (points). Пункт— це одиниця вимірювання розміру шрифту, використовувана в поліграфії. Один пункт рівний 1/72 дюйма
Style Стиль зображення символів. Можливо: нормальним, напівжирним, курсивним, підкресленим, перекресленим. Стиль задається за допомогою наступних констант: fsBold (напівжирний), fsltalic (курсив), f sUnderline (підкреслений), f sStrikeOut (перекреслений).
Style Властивість style є множиною, що дозволяє комбінувати необхідні стилі. Наприклад, інструкція програми, що встановлює стиль "напівжирний курсив", виглядає так:Объект. Canvas. Font: = [fsBold, fsItalic]
Color Колір символів. Як значення можна використовувати константу типу Tcolor
     

 

Методи

procedure Arc (XI, Yl, Х2, Y2, ХЗ, Y3, Х4, Y4: Integer); Метод малює сегмент еліпса. Еліпс визначається прямокутник­, що описує, (X1, Y1) -(X2, Y2); його розміри повинні лежати в діапазоні від 2 до 32767 точок. Початкова точка сегменту лежить на перетині еліпса і променя, проведеного з його центру через точку(X3.Y3). Кінцева точка сегменту лежить на перетині еліпса і променя, проведеного з його центру через точку(X4.Y4). Сегмент малюється проти годинникової стрілки.
procedure Chord(Xl, Yl, Х2, Y2, ХЗ, Y3, Х4, Y4: Integer); Малює хорду і заливає частину еліпса, що відсікається нею. Еліпс, початкова і кінцева точки визначаються, як в методі Arc.
procedure EllipsefXl, Yl, Х2, Y2: Integer); Малює і зафарбовує еліпс, вписаний в прямокутник(X1.Y1), -(X2.Y2).
procedure LineTo(X, Y: Integer); Проводить лінію поточним пером з поточної точки в(X, Y).
procedure MoveTo(X, Y: Integer); Переміщає поточне положення пера(властивість PenPos) в точку(X, Y).
procedure FillRect(const Rect: TRect); Робить заливку прямокутника(поточною кистю).
procedure FrameRectfconst Rect: TRect); Робить контур прямокутника кольором поточної кисті(без заповнення).
procedure Pie (XI, Yl, Х2, Y2, ХЗ, Y3, Х4, Y4: Integers- Малює сектор еліпса, що описується прямокутником(X1, Y1), -(X2, Y2). Сторони сектора лежать на променях, що проходять з центру еліпса через точки(X3.Y3) і(X4, Y4).
procedure Polygon(const Points: array of TPoint); Будує багатокутник, використовуючи масив координат точок Points. При цьому остання точка з'єднується з першою і внутрішня область зафарбовується.
procedure Polyline(const Points: array of TPoint); Будує ламану лінію, використовуючи масив координат точок Points.
procedure Rectangle(XI, Yl, Х2, Y2: Integer); Малює прямокутник з верхнім лівим кутом в(XI, Y1) і нижнім правим в(X2.Y2).
procedure RoundRect (XI, Yl, Х2, Y2, ХЗ, Y3: Integer); Малює прямокутник із закругленими кутами. Координати вершин — ті ж, що і в методі Rectangle. Закруглення малюються як сегменти еліпса з розмірами осей по горизонталі і вертикалі ХЗ і Y3.

Більше методів джерело http://www.cyberguru.ru/delphi/delphi-components-part1-page26.html

 

Зразок 1 програми малювання сніговика (без мітли J)

 

unit Unit4;

interface

 

uses

Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,

Dialogs, StdCtrls;

 

type

TForm1 = class(TForm)

btn1: TButton;

procedure btn1Click(Sender: TObject);

private

{ Private declarations }

public

{ Public declarations }

end;

 

var

Form1: TForm1;

 

implementation

 

{$R *.dfm}

procedure TForm1.btn1Click(Sender: TObject);

begin

canvas.Pen.Color:=claqua;

canvas.Brush.Color:=clAqua;

canvas.Ellipse(200,200,400,400);

canvas.Ellipse(250,100,350,200);

canvas.Ellipse(280,60,320,100);

canvas.Pen.Color:=clred;

canvas.Brush.Color:=clred;

canvas.Rectangle(280,30,320,60);

canvas.MoveTo(260,120);

canvas.LineTo(200,100);

canvas.MoveTo(340,120);

canvas.LineTo(400,100);

canvas.MoveTo(290,75);

canvas.LineTo(250,77);

canvas.LineTo(290,79);

canvas.LineTo(290,75);

canvas.FloodFill(285,77,clred,fsborder);

end;

 

end.

 







Дата добавления: 2015-09-07; просмотров: 407. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Правила наложения мягкой бинтовой повязки 1. Во время наложения повязки больному (раненому) следует придать удобное положение: он должен удобно сидеть или лежать...

ТЕХНИКА ПОСЕВА, МЕТОДЫ ВЫДЕЛЕНИЯ ЧИСТЫХ КУЛЬТУР И КУЛЬТУРАЛЬНЫЕ СВОЙСТВА МИКРООРГАНИЗМОВ. ОПРЕДЕЛЕНИЕ КОЛИЧЕСТВА БАКТЕРИЙ Цель занятия. Освоить технику посева микроорганизмов на плотные и жидкие питательные среды и методы выделения чис­тых бактериальных культур. Ознакомить студентов с основными культуральными характеристиками микроорганизмов и методами определения...

САНИТАРНО-МИКРОБИОЛОГИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ ВОДЫ, ВОЗДУХА И ПОЧВЫ Цель занятия.Ознакомить студентов с основными методами и показателями...

Дезинфекция предметов ухода, инструментов однократного и многократного использования   Дезинфекция изделий медицинского назначения проводится с целью уничтожения патогенных и условно-патогенных микроорганизмов - вирусов (в т...

Машины и механизмы для нарезки овощей В зависимости от назначения овощерезательные машины подразделяются на две группы: машины для нарезки сырых и вареных овощей...

Классификация и основные элементы конструкций теплового оборудования Многообразие способов тепловой обработки продуктов предопределяет широкую номенклатуру тепловых аппаратов...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.012 сек.) русская версия | украинская версия