Ctx.stroke ();
Другий рядок додав ctx.stroke ();, додає окремий штрих до кола. 7. Збережіть вашу роботу в текстовому редакторі і перейдіть на браузер для перегляду HTML-сторінок. Ваш малюнок буде виглядати наступним чином: Рисунок 8 – Чорний контур, зигзаг, і червоний круг 8. У створене вами коло, ви додали новий об'єкт, в даному випадку півколо. Додайте наступні рядки коду: ctx.beginPath (); ctx.arc (170, 170, 16, 0, Math.PI, правда); ctx.fill (); Наведений вище код визначає новий шлях, збереження цієї дуги залежить від попереднього кола. Значення 170 і 170 визначають центральну точку, значення 16 визначає радіус. Значення 0 означає startAngle і endAngle встановлений на π, який буде малювати тільки половину круга, або на 180 градусів, починаючи з 0. Значення «істина» для часового параметру, означає, що дуга буде повернена вгору. 9. Виберіть File> Save, а потім перегляньте HTML-сторінки в браузері. Рисунок 9 – Чорний контур, зигзаг, червоне коло і червоний півколо
|