Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Контури





Контури – найпростіші об'єкти інструментального середовища AdobeFlash. Під контурами розуміються всі лінії і дуги, а також будь-які зв'язані їх комбінації – криві і ламані.

Інструмент Лінія

Інструмент Лінія служить для побудови прямих ліній. Побудова лінії проводиться за допомогою операції drag’n’drop.

Перемикач Магніт

Перемикач Магніт, розташований в області параметрів інструменту Чорна стрілка, відповідає за ”прилипання” контурів один до одного.

Це означає, що якщо Магніт включений я, то під час побудови лінії її кінець відхилятиметься у бік інших ліній, причому найсильніше – у бік їх кінців. Щоб включити/виключити магніт, необхідно клацнути по ньому мишею.

Інструмент Олівець

Інструмент Олівець корисний для створення складних кривих. Побудова кривої проводиться за допомогою операції drag’n’drop.

Оскільки олівцем важко намалювати що-небудь акуратно і рівно, в інструментальному середовищі AdobeFlash передбачені операції перетворення контурів, створених з його допомогою. Операція перетворення виконується завжди після закінчення малювання олівцем. Вибір операції перетворення краще здійснювати до початку малювання олівцем.

Вибрати операцію перетворення можна в області параметрів інструменту Олівець. Тут Straighten позначає операцію ”Випрямляння”, Smooth - ”Згладжування”, Ink - ”Мінімальне згладжування”.

Інструмент Еліпс

Інструмент Еліпс може бути корисний для створення еліпсів і кіл. Створення еліпса проводиться за допомогою операції drag’n’drop. Якщо при малюванні еліпса утримувати клавішу SHIFT, буде створений круг.

У інструментальному середовищі AdobeFlash еліпс створюється залитим усередині.

Інструмент Прямокутник

Дія інструменту Прямокутник аналогічно дії інструменту Еліпс.

Якщо при малюванні Прямокутника утримувати клавишу SHIFT, буде створений квадрат. Аналогічно еліпсу, для того, щоб отримати контур, необхідно видалити заливку попередньо виділивши її інструментом Чорна Стрілка.

За допомогою інструменту Прямокутник можна також створювати прямокутник із закругленими кутами.

Для цього необхідно задати радіус округлення у Вікні параметрів прямокутника. Це вікно можна викликати натисненням на кнопку в області параметрів інструменту Прямокутник.

Зміна контурів

За допомогою інструменту Чорна стрілка можна безпосередньо змінювати вже намальовані контури.

Щоб почати зміну кута, точки перетину ліній або кінця лінії, необхідно підвести курсор миші до потрібної частини контура так, щоб під ним з'явилося маленьке зображення кута. Після чого можна продовжити зміну контура за допомогою операції drag’n’drop. Для безпосереднього редагування доступні також і точки перегину, кінці дуг і злами.Аналогічним чином, якщо підвести курсор миші до лінії так, щоб під ним з'явилося маленьке зображення дуги, то можна буде безпосередньо задавати кривизну дуги за допомогою операції drag’n’drop.

 

Якщо в процесі зміни кривизни дуги утримувати клавішу CTRL, то в точці «захоплення» дуги буде утворено злам.

Виділення контурів

Одинарне клацання мишею по контуру дозволяє виділити одну дугу або лінію до найближчого зламу, точки перетину або перегину. Подвійне клацання миші по контуру зазвичай дозволяє виділити весь контур.

За допомогою інструменту Чорна стрілка можна також виділити частину контура, яка потрапляє в прямокутну область. Обкреслити прямокутну область можна за допомогою операції drag’n’drop.

Аналогічним чином інструмент Ласо дозволяє виділити все, що потрапляє в область довільної форми. Обрисувати область можна за допомогою операції drag’n’drop.

Після утворення нового виділення попереднє виділення автоматично знімається.

Якщо провести виділення, утримуючи клавішу SHIFT, попереднє виділення не буде знято. Таким чином можна провести виділення не зв'язаних між собою областей.

Щоб зняти виділення, необхідно вибрати Edit>DeselectAll або просто клацнути мишею по вільній області робочого поля.

Переміщення контурів

Перш ніж почати переміщення виділеного контура, необхідно підвести курсор миші до одного з виділених контурів так, щоб під ним з'явилося маленьке зображення пересічених, двонаправлених стрілок. Подальше переміщення здійснюється за допомогою операції drag’n’drop. Для точної підгонки можна використовувати переміщення контурів з маленьким кроком за допомогою стрілок клавіатури, а також утримуючи клавішу SHIFT - для середнього кроку.

При переміщенні контурів діють режими «прилипання» контурів один до одного і до вузлів сітки. Під час переміщення, контур буде ”липнути” до інших контурів і вузлів сітки тільки тією своєю частиною, за яку він був ”схоплений” для переміщення. На практиці ”прилипання” взагалі можливо лише для деяких умовних точок контура.Якщо при переміщенні контура утримувати клавішу ALT, переміщатиметься не сам контур, а його копія.

Видалення контурів

Виділений контур або його частину можна видалити. Для цього необхідно вибрати Edit>Clear або просто натиснути клавішу DELETE.

Згладжування і випрямляння контурів

Операції згладжування і випрямляння, передбачені для перетворення намальованого олівцем, застосовуються одноразово.

З допомогою кнопок додаткового виправлення і згладжування до виділеного контура вказані операції можна виконувати багаторазово, поки не буде досягнуто необхідний результата

Поворот, зсув, масштабування контурів і симетричне віддзеркалення контурів

Поворот, зсув і масштабування контурів і їх частин здійснюються в режимі вільної трансформації об'єктів.

Перехід в режим вільної трансформації об‘єктів здійснбється з допомогою перемикача, що знаходиться в Панелі інструменті.

Всі перетворення здійснюються за допомогою операції drag’n’drop. Метод перетворення залежить від того, до якого маркера підводити курсор миші. Кожен вид перетворення володіє спеціальною формою курсора.

Положення центрального маркера можна змінювати безпосередньо, переміщаючи його за допомогою операції drag’n’drop.

Курсор повороту має форму закрученої стрілки і з'являється, якщо підвести курсор миші до одного з кутових маркерів. При обертанні центральний маркер буде використаний як точка обертання.

Якщо при повороті утримувати клавішу SHIFT, объект буде повернутий під кутом 45° або 90°. Якщо при повороті утримувати клавішу ALT, в якості точки повороту буде використано протилежний кутовий маркер.

Курсор зсуву має форму паралельних стрілок, направлених в різні боки, і з'являється, якщо навести курсор миші на область між двома сусідніми маркерами. Якщо під час зсуву утримувати клавішу ALT, зсув проводитиметься відносно центрального маркера. Курсор масштабування має форму стрілок, направлених в протилежні сторони, і з'являється при наведенні на будь-який з бічних або кутових маркерів. Якщо використовувати правий або лівий бічний маркер, то відбуватиметься зміна тільки ширини контура, якщо верхній або нижний, то – тільки висоти. Якщо використовувати кутовий маркер, то проводитиметься зміна і висоти, і ширини.

Якщо масштабувати, використовуючи кутовий маркер, і утримувати при цьому клавішу SHIFT, масштабування проводитиметься пропорційно по ширині і висоті. Якщо при масштабуванні утримувати клавішу ALT, масштабування проводитиметься відносно центрального маркера.

Для того, щоб симетрично відобразити контур по горизонталі, необхідно вибрати Modify>Transform>Flip Horizontal, по вертикалі – Modify>Transform>Flip Vertical.

Установка стилю, кольору і товщини ліній

Установка стилю, кольору і товщина ліній здійснюється в Панелі параметрів поточного об'єкту, розташованій під робочою областю.

У інструментальному середовищі Adobe Flash MX розрізняються 7 стилів ліній: напівлінія (hairline), суцільна лінія (solid), пунктирна, точкова, нерівна, розсипчаста і штрихована. Товщина лінії може бути встановлена в межах від 0,1 до 10 пікселів.

Панель параметрів поточного об'єкту показує стиль, колір і товщину ліній тільки виділеного в даний момент контура або його частин, тому перш ніж змінювати параметри лінії, контур або його частину необхідно виділити.







Дата добавления: 2015-10-12; просмотров: 524. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Картограммы и картодиаграммы Картограммы и картодиаграммы применяются для изображения географической характеристики изучаемых явлений...


Практические расчеты на срез и смятие При изучении темы обратите внимание на основные расчетные предпосылки и условности расчета...


Функция спроса населения на данный товар Функция спроса населения на данный товар: Qd=7-Р. Функция предложения: Qs= -5+2Р,где...


Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Приготовление дезинфицирующего рабочего раствора хлорамина Задача: рассчитать необходимое количество порошка хлорамина для приготовления 5-ти литров 3% раствора...

Дезинфекция предметов ухода, инструментов однократного и многократного использования   Дезинфекция изделий медицинского назначения проводится с целью уничтожения патогенных и условно-патогенных микроорганизмов - вирусов (в т...

Машины и механизмы для нарезки овощей В зависимости от назначения овощерезательные машины подразделяются на две группы: машины для нарезки сырых и вареных овощей...

Принципы и методы управления в таможенных органах Под принципами управления понимаются идеи, правила, основные положения и нормы поведения, которыми руководствуются общие, частные и организационно-технологические принципы...

ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМОВОСПИТАНИЕ И САМООБРАЗОВАНИЕ ПЕДАГОГА Воспитывать сегодня подрастающее поколение на со­временном уровне требований общества нельзя без по­стоянного обновления и обогащения своего профессио­нального педагогического потенциала...

Эффективность управления. Общие понятия о сущности и критериях эффективности. Эффективность управления – это экономическая категория, отражающая вклад управленческой деятельности в конечный результат работы организации...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2025 год . (0.013 сек.) русская версия | украинская версия