Студопедия — ДБН В.2.2-16-2005
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

ДБН В.2.2-16-2005






В Индии есть старинная притча, она возникла много веков назад. Притча о кукле, высеченной из куска каменной соли.

Соляная кукла шла по дороге и пришла к берегу моря. Она никогда не видела моря и удивилась. Она спросила:

«Что это такое?»

Море ей ответило:

«Подойди поближе и узнаешь».

Соляная кукла приблизилась, но вид воды пугал её. Она окунула в море палец, а когда вынула, то увидела, что пальца нет: он растаял.

«Что это? - закричала кукла. - Ты отняло у меня палец!»

«Но зато ты начинаешь понимать», — был ответ.

Кукла входила всё дальше в воду, волны смывали с неё кристаллики соли, и кукле казалось, что вот сейчас она, наконец, поймёт, что такое море. И когда море растворило её всю целиком, кукла сказала:

«Я понимаю. Море - это я!»

Должно быть, эта легенда покажется странной. Между тем в ней заключён большой смысл. Чтобы узнать, что такое море, кукла отдала сначала палец, а потом и всю себя. Чтобы постигнуть истину, она пожертвовала собой.

Чтобы по-настоящему делать своё дело, надо слиться с ним. Надо отдать ему самого себя. Потому что истинное призвание — это такая вещь, за которую можно и нужно заплатить самой дорогой ценой.

Врач постигает сущность болезней благодаря своим зна­ниям. Он вооружён медицинской наукой, без неё ему не ступить ни шагу.

Источник: Шингарёв Г.М. Необыкновенный консилиум. Рассказы о профессии врача. – М., «Детская литература». – 1975. – с. 56-57.

 

 


[1] Задания, помеченные ***, выполняются устно.

ЗАКЛАДИ

ДБН В.2.2-16-2005

Видання офіційне

Держбуд України
Київ 2005


РОЗРОБЛЕНО:


ВАТ КиївЗНДІЕП

(д-р архіт. В.В. Куцевич – керівник; архітектори: І.І. Чернядьєва, О.М. Сахно, Н.М. Кир'янова, Б.М. Губов,

кіноінженер Й.Л. Верник)

Діпромісто

(архіт. Г.Д. Андреев, інженери:

А.Т. Лук'янчук, Е.М. Биков, Л.О. Чуйченко,

П.Т. Персухов, О.М. Ізраїлєв, А.Г. Павлов)

За участі:

УкрНДІПроцивільсільбуду

(кандидати архіт.: О.П. Чижевський, Г.І. Болотов; архіт. В.В. Жога)

УкрНДІ пожежної безпеки МНС України

(канд.техн.наук О.О. Сізіков,

інженери С.С. Солодка, В.Г. Сокол)

Головного санітарно-епідеміологічного управління МОЗ України

(інспектор-лікар А.П. Скрипник)

Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзеєва АМН України

(д-р мед. наук В.Я. Акіменко, канд. біолог, наук О.В. Яригін)


 


ВНЕСЕНО ТА ПІДГОТОВЛЕНО ДО ЗАТВЕРДЖЕННЯ:


Управлінням архітектурно-конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення Держбуду України


 


ЗАТВЕРДЖЕНО:


Наказом Держбуду України від 27.09.05 № 171 і надано чинності з 01.04.2006 р. Введено: «ИМЦ» (г. Киев, ул. М. Кривоноса, 2а; т/ф. 249-34-04)


Право власності на цей документ належить державі. Відтворювати, тиражувати і розповсюджувати цей документ повністю чи частково на будь-яких носіях інформації без офіційного дозволу Державного комітету України з будівництва та архітектури заборонено. Стосовно врегулювання прав власності звертатись до Державного комітету України з будівництва та архітектури

Офіційний видавець нормативних документі в у галузі будівництва

і промисловості будівельних матеріалів Держбуду України

Державне підприємство " Укрархбудінформ"

© Держбуд України, 2005


ДЕРЖАВНІ БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ УКРАЇНИ

 

Будинки і споруди. ДБН В.2.2-16-2005   Культурно-видовищні На заміну та дозвіллєві заклади ВСН 45-86/Госгражданстрой

Чинні від 2006-04-01

Ці Норми поширюються на проектування нових і реконструкцію існуючих однозальних і багатозальних будинків та споруд культурно-видовищних та дозвіллєвих закладів:

- кінотеатрів цілорічної та сезонної дії з кіно– та відеозалами, а також відеокомплексів;

- театрів драматичних, музично-драматичних, музичної комедії, опери та балету;

- клубів, центрів дозвілля.

Вимоги цих Норм є обов'язковими для фізичних і юридичних осіб – суб'єктів інвестиційної діяльності на території України незалежно від форм власності і відомчої належності.

Ці Норми не поширюються на культурно-видовищні та дозвіллєві заклади місткістю понад 1500 місць для глядачів, цирки, казино, спеціалізовані театри і кінотеатри.

Перелік нормативних документів, на які є посилання в цих Нормах, наведений у додатку А. Терміни та визначення понять, які використовуються у цих Нормах, наведені в додатку Б.

1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Містобудівні показники місткості будинків культурно-видовищних та дозвіллєвих закладів і
кількість місць у залах для глядачів слід приймати за розрахунком згідно з чинними містобудівними
нормами ДБН 360 з уточненням містобудівних показників у завданні на проектування. Рекомен­дований перелік будинків культурно-видовищного та дозвіллєвого призначення, що розміщуються
у міських і сільських поселеннях, їх місткість наведені у додатку В.

1.2 Місткість будинків кінотеатрів і театрів визначається кількістю місць у залах для глядачів, а
місткість будинків клубів, центрів дозвілля визначається двома показниками: кількістю місць у
залах для глядачів і кількістю відвідувачів клубної частини.

1.3 Проектування будинків і споруд культурно-видовищних та дозвіллєвих закладів місткістю
залів більше 1500 місць (відвідувачів), спеціалізованих типів будинків та приміщень у складі багато­функціональних комплексів або громадсько-культурних центрів, а також реконструкція зазначених
закладів здійснюється за завданням на проектування з урахуванням вимог цих Норм.

1.4 При проектуванні нового будівництва та реконструкції будинків культурно-видовищних і
дозвіллєвих закладів необхідно враховувати вимоги щодо забезпечення пересування інвалідів, що
користуються кріслами-колясками, а також інших маломобільних груп населення і доступності
для них усіх приміщень згідно з ВСН 62 та додатком Г цих Норм.

1.5 Меблі та обладнання (електротехнічне, світлотехнічне, лазерне тощо), а також матеріали, що
застосовуються для опорядження приміщень, повинні мати позитивний висновок санітарно-епідеміологічної служби відповідно до вимог чинного законодавства.

2 ВИМОГИ ДО ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК

2.1 Розміщення, розмір та склад земельних ділянок кінотеатрів, відеокомплексів, театрів, клубів, центрів дозвілля визначаються згідно з вимогами ДБН 360; ДБН Б.2.4-1; ДБН В.2.2-9 з урахуванням ДержСанПіН 173, СанПиН 2605, НРБУ і вимог цього розділу.


С. 2 ДБН В.2.2-16-2005

Розміри ділянок для будівництва рекомендується приймати з розрахунку:

- для кінотеатрів і відеокомплексів – 3-5 м на одне місце у залі для глядачів;

- для клубів, центрів дозвілля – 7-12 м2 на одного відвідувача.

Вибір земельної ділянки для будівництва театру та визначення його розмірів рекомендується здійснювати на основі передпроектних досліджень згідно з вимогами ДБН А.2.2-3.

2.2 На земельній ділянці кінотеатру, відеокомплексу, театру, клубу, центру дозвілля слід передбачати:

- майданчики перед входами і виходами (із розрахунку на одне місце в залі – 0, 2 м2, для
сезонних кінотеатрів і театрів – 0, 3 м2);

- місце для реклами та малі архітектурні форми;

- зелені насадження, майданчики для стоянок автомобілів, господарське подвір'я згідно з
вимогами ДБН 360.

Залежно від профілю закладу можливе розміщення сезонних споруд для клубної роботи і рекреації, майданчиків для спортивних ігор, дитячих майданчиків і відкритих майданчиків музейної експозиції.

2.3 На ділянці будинків і споруд культурно-видовищних та дозвіллєвих закладів, що проектуються та реконструюються, повинні бути передбачені індивідуальні автостоянки для інвалідів
за розрахунком, але не менше одного машино-місця і спеціальні пристрої (пандуси, підйомники,
поручні) для використання інвалідами всієї території і будинку згідно з вимогами ВСН 62.

3 ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНІ РІШЕННЯ БУДИНКІВ І ПРИМІЩЕНЬ

Загальні вимоги

3.1 Приміщення будинків кінотеатрів, відеокомплексів, театрів, клубів, центрів дозвілля поді­ляються на комплекси і групи:

- приміщення комплексу для глядачів;

- приміщення демонстраційного комплексу: зал для глядачів, сцена (естрада), приміщення технологічного забезпечення сцени (естради), приміщення технологічного забезпечення кіно-
показу;

- приміщення, що обслуговують сцену (естраду): приміщення для творчого і технічного персоналу, склади;

- адміністративно-господарські приміщення;

- виробничі приміщення;

- приміщення клубного комплексу: для відпочинку і розваг, лекційно-інформаційні, гуртково-студійні, фізкультурно-оздоровчого призначення.

Склад комплексів і груп приміщень театрів приймається відповідно до додатка Д цих Норм. Склад і місткість груп приміщень клубів і центрів дозвілля приймаються відповідно до додатка Е цих Норм.

Приміщення комплексу для глядачів

3.2 Площі приміщень комплексу для глядачів кінотеатрів, відеокомплексів, театрів, клубів,
центрів дозвілля визначаються відповідно до функціонального призначення кожного закладу (див.
кінотеатри і відеокомплекси – 4.1-4.3 та таблицю 3, театри – 5.2-5.4 та таблицю 6, клуби, центри
дозвілля – таблицю 13).

При проектуванні вестибюлів і гардеробних будинків і споруд культурно-видовищних та до­звіллєвих закладів повинні бути передбачені місця для людей, що супроводжують інвалідів, із розрахунку 0, 5 м на інваліда. Кількість місць для інвалідів на кріслах-колясках слід визначати з розрахунку 1-1, 5 % від загальної місткості, але не менше 2 місць у залах до 200 місць.


ДБН В.2.2-16-2005 С. 3

Приміщення демонстраційного комплексу

Зал для глядачів

3.3 Площі залів для глядачів слід приймати, м2 на одне місце, не менше, для:

- кінотеатрів цілорічної дії 1, 0-1, 2

- кінотеатрів сезонної дії 0, 9

- об'єктів відеопоказу:

загального призначення 1, 5

індивідуального призначення (відеокабіни). 2, 0-2, 5

- театрів 0, 7-0, 85

- клубів, центрів дозвілля:

з театрально-концертними залами 0, 65– 0, 8

з універсальними концертно-танцювальними залами 1, 0-1, 6

з кіноконцертними залами 1, 0-1, 2

Площу залу для глядачів (включаючи балкони, ложі і яруси) слід визначати в межах огороджувальних конструкцій: для кінотеатрів – включаючи естраду; для театрів, клубів, центрів дозвілля – до передньої межі естради (сцени, авансцени або бар'єра оркестрової ями).

3.4 Розташування місць у залах для глядачів кінотеатрів, театрів, клубів, центрів дозвілля слід
проектувати згідно з додатком Ж.

3.5 Вимоги до параметрів кіноекрана та залу для глядачів, обладнаного кіноустановкою, слід
приймати згідно з додатком К.

3.6 Висота залу для глядачів, а також лекційного залу (аудиторії), обладнаних кіноустановками,
визначається розрахунком залежно від призначення залу (аудиторії) і відповідних технологічних вимог.

У залі для глядачів за наявності ярусів чи балконів з кількістю рядів не більше трьох висоту від підлоги місць для глядачів до низу виступних конструкцій розташованих вище ярусів, балконів чи стелі залу для глядачів слід приймати не менше 2, 5 м*), а при більшій кількості рядів – не менше 3м. Висота бар'єрів балконів повинна бути не менше 0, 9 м**) на бар'єрах слід передбачати присто­сування, що запобігають падінню предметів з висоти.

3.7 Зали для глядачів слід проектувати з урахуванням встановлення в них крісел з відкидними
сидіннями.

У сезонних кінотеатрах, клубах, центрах дозвілля із залами для глядачів місткістю не більше 200 місць, малих залах театрів, а також у ложах та на балконах глибиною не більше двох рядів допускається встановлювати стільці або лави зі спинками.

3.8 Ширину крісел (між осями підлокітників) слід приймати не менше 0, 52 м, ширину стільців і
лав – не менше 0, 45 м. Глибина крісел, стільців і лав повинна забезпечувати ширину проходів між
рядами не менше 0, 45 м.

3.9 Відстань між спинками крісел (глибину ряду) слід передбачати не менше 0, 9 м, а між
спинками стільців чи лав – не менше 0, 85 м, у кінотеатрах – не менше 1, 0-1, 1 м.

Кількість неперервно встановлених місць у ряду слід приймати: за одностороннього виходу із ряду не більше 26, за двостороннього – не більше 50.

У разі перепаду висот сусідніх рядів більше 0, 25 м між рядами слід встановлювати огорожу. Висота огорожі визначається виходячи з побудови профілю залу, але не нижче 0, 7 м.

3.10 Відстань між передньою межею естради (сцени, авансцени чи бар'єра оркестрової ями) та
спинками сидінь першого ряду місць для глядачів слід приймати не менше 1, 5 м, а в залах для
глядачів місткістю до 300 місць – не менше 1, 2 м.

*) За винятком лож та ярусів, які знаходяться в одному рівні з приміщенням фронтального освітлення сцени, висота яких визначається розрахунком та технологічними вимогами.

**) В разі додержання умов видимості.


С.4 ДБН В.2.2-16-2005

Висоту рівня планшета естради (сцени, авансцени) над рівнем підлоги першого ряду місць для глядачів слід передбачати не більше 1 м, а в залах для глядачів місткістю до 500 місць – не більше 0, 8 м (з горизонтальною підлогою – не більше 1, 1 м).

3.11 У залах для глядачів уклон підлоги (пандуса) допускається не більше 1: 7. У разі влаштування в проходах східців висоту сходинок слід приймати не більше 0, 2 м.

3.12 Крісла, стільці, лави чи їх ланки в залах для глядачів (крім балконів і лож місткістю до 12
місць) слід передбачати з пристосуванням для кріплення до підлоги.

За місткості залів не більше 200 місць (за винятком залів для глядачів у кінотеатрах) до­пускається передбачати встановлення крісел, стільців і лав чи їх ланок без кріплення до підлоги, але з забезпеченням пристосувань, що запобігають їх перекиданню.

3.13 У залах для глядачів і лекційних залах місткістю більше 50 осіб, обладнаних фіксованими
сидячими місцями, необхідно передбачати не менше 4 % крісел із вмонтованими системами ін­дивідуального прослуховування. Ці місця слід розташовувати в зоні гарної видимості.

Місця для інвалідів на кріслах-колясках слід передбачати в першому або останньому ряду партеру або ложі і розміщувати на плоскій ділянці підлоги. Розміри місць для інвалідів на кріслах-колясках – 0, 9 х 1, 5 м, ширина під'їзду до місць повинна бути не менше 0, 9 м.







Дата добавления: 2014-10-22; просмотров: 812. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Логические цифровые микросхемы Более сложные элементы цифровой схемотехники (триггеры, мультиплексоры, декодеры и т.д.) не имеют...

Тема: Изучение приспособленности организмов к среде обитания Цель:выяснить механизм образования приспособлений к среде обитания и их относительный характер, сделать вывод о том, что приспособленность – результат действия естественного отбора...

Тема: Изучение фенотипов местных сортов растений Цель: расширить знания о задачах современной селекции. Оборудование:пакетики семян различных сортов томатов...

Тема: Составление цепи питания Цель: расширить знания о биотических факторах среды. Оборудование:гербарные растения...

Трамадол (Маброн, Плазадол, Трамал, Трамалин) Групповая принадлежность · Наркотический анальгетик со смешанным механизмом действия, агонист опиоидных рецепторов...

Мелоксикам (Мовалис) Групповая принадлежность · Нестероидное противовоспалительное средство, преимущественно селективный обратимый ингибитор циклооксигеназы (ЦОГ-2)...

Менадиона натрия бисульфит (Викасол) Групповая принадлежность •Синтетический аналог витамина K, жирорастворимый, коагулянт...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.008 сек.) русская версия | украинская версия