Розв’язання задачі. Дано координати вершин піраміди
,
,
,
. Візьмемо
, тоді координати вершин піраміди
будуть такі:
,
,
,
.
Побудуємо схематичний малюнок піраміди, не прив’язуючись до системи координат
.

1. Довільний вектор
можна записати в системі орт
за слідуючою формулою:
(1)
- проекції вектора
на координатні осі
,
та
;
- одиничні вектори, які направлені так, як направлені осі
,
та
. Якщо задані точки
та
, то проекції вектора
на координатні осі знаходяться за формулами:
(2)
Тоді:
(3)
Підставляючи в (3) координати точок
та
, одержимо вектор
:
.
Аналогічно, підставляючи в (3) координати точок
та
, знаходимо вектор
:
.
Підставляючи в (3) координати точок
та
, одержимо вектор
:
.
Отже знайдені вектори
,
,
мають такі координати:


.
Якщо вектор
задано формулою (1), або (3), то його модуль (довжина) обчислюється за формулою:

Застосовуючи цю формулу, обчислюємо модулі знайдених векторів
,
,
:

2. Так як скалярний добуток двох векторів
,
дорівнює добутку їх довжин, помноженому на косинус кута мім ними, тобто:
то косинус кута
між двома векторами
,
дорівнює скалярному добутку цих векторів, поділеному на добуток їх модулів:
(4)
Якщо координати векторів-співмножників відомі
, то їх скалярний добуток можна знайти за формулою:
(5)
Знаходимо скалярний добуток векторів
за формулою (5): 
Отже за формулою (4) дістанемо:

3. Проекція вектора
на
знаходиться за формулою:
звідки 

Отже проекція вектора
на
дорівнює скалярному добутку цих векторів, поділеному на модуль вектора
:
(лін. од.)
4. Площа грані
дорівнює половині площі паралелограма, побудованого на векторах
. Позначимо векторний добуток вектора
на вектор
через вектор
:
.

Тоді, виходячи з геометричного змісту модуля векторного добутку двох векторів, величина модуля вектора
чисельно дорівнює площі паралелограма, побудованого на векторах
, а площа грані
буде чисельно дорівнювати половині модуля вектора
: 
Знайдемо векторний добуток векторів
:

Таким чином,
, а його модуль дорівнює:
.
Отже
(кв. од.)
5. Об`єм паралелепіпеда, побудованого на трьох некомпланарних векторах чисельно дорівнює абсолютній величині їх мішаного добутку:
.
А об`єм піраміди дорівнює шостій частині від об`єму паралелепіпеда:
.
Обчислимо мішаний добуток:

Отже
паралелепіпеда дорівнює
куб. од., а об’єм піраміди
(куб. од.).
Тепер можна знайти висоту
піраміди
:
, звідки 
тому
(лін. од.).
Отже висота
заданої піраміди дорівнює
лін. одиниць.
Знайдемо кут
нахилу бічного ребра
до площини основи
.
З трикутника
:
, тому
.
Кут
- це кут між векторами
і вектором
, перпендикулярним до площини основи:
,
.

.
Знайдемо координати вектора
:
.
Тоді

Кут
нахилу площини бічної грані
до площини основи
буде дорівнювати куту між векторами
, що відповідно перпендикулярні до цих площин.
Для знаходження вектора
, в площині
знайдемо координати двох векторів, що лежать в цій площині:
,
.
Тоді
Тобто
.
Аналогічно, 
Значить,
.
Тоді за формулою
, маємо:
.