Студопедия — Практична робота № 7
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Практична робота № 7






Прочитати зміст роботи, коротко законспектувати. Підготувати відповіді на контрольні запитання. Враховуючи вказівки виконати завдання.

 

 

Порядок виконання практичної роботи:

Запустіть програму CorelDRAW і створіть новий файл

 

 

Завдання 1. Створення текстури для заливки

 

1. В CorelDRAW створіть бажаний малюнок, який ви плануєте використовувати для монохромного текстури. При малюванні використовуйте чорний і білий.

2. У верхньому меню виберіть Tools> Create> Pattern. У результаті з'явиться вікно Create Pattern. У ньому відзначте Two Color і натисніть ОК.

 

 

3. Курсор прийме вигляд двох перпендикулярних прямих, що обмежують область виділення. Інсталюйте це виділення навколо свого малюнка.

 

4.Натисніть ОК в з'явившомуся вікні

 

 

5. Щоб перевірити, чи правильно ви створили текстуру для заливки найпростішим способом, намалюйте прямокутник або будь-яку іншу фігуру. Не знімайте з неї виділення.

6. Візьміть інструмент Fill і в ньому Pattern Fill. У вікні відзначте 2-Color.

 

 

7. Натисніть ОК, щоб отримати результат заливки

 

 

8. Спосіб створення повнокольорової текстури відрізняється від описаного вище лише незначно.

9. Для повноколірної текстури створіть малюнок, використовуючи будь-які кольори.

 

10. Повторіть кроки 2-4 для монохромного текстури.

11. Повнокольорові текстури повинні бути збережені в папці Pattern програми CorelDRAW. Для того, щоб зберегти ваш малюнок таким чином, у вікні дайте ім'я своїй текстурі і натисніть ОК.

12. Потім повторіть кроки 5-7, щоб отримати результат.

 

 

Завдання 2: Створюємо апельсин

1. Малюємо дві прості фігури - прямокутник і коло.

 

2. Коло не чіпаємо. Прямокутник перетворюємо в криву і за допомогою інструмента Форма змінюємо до наступного результату.

 

3. Потім виділяємо спочатку окружність, потім перетворений прямокутник і натискаємо Обрізати.

 

 

Отримаємо наступне::

4. Заливаємо фігури:

 

5. В центрі кола рисуємо лінію

6. Виділяємо лінію, натискаємо на інструмент Живопись

 

 

Використовуємо такі настройки:

:

7. Тепер знову виділяємо лінію і в меню Компонувати вибираємо Розбити художні засоби на частини. Видаляємо лінію яку отримали залишається:

8. У центрі робимо маленький кружечок, заливаємо його так само як великий. Створюємо ще кілька таких же ліній і розташовуємо так:

9. Групуємо всі лінії і заливаємо групу радіальної заливкою.

10. Рисуємо довільну фігуру-блік.

11. Заливаємо її білим кольором, прибираємо контур і застосовуємо Інтерактивну прозорість

12. Додаємо тінь і все

 

 

 

Завдання для самостійної роботи:

Створіть свою фігуру, використовуючи знання попередніх прикладів

 

Контрольні питання:

 

1 Як виконати однородне заливання?

2 Як вибрати колір заливання з допомогою екранної

палітри?

3 Як вибрати колір заливання в діалоговому вікні Uniform Fill?

4 Як призначити колір однородного заливання з допомогою моделі

кольору?

5 Як призначити колір однородного заливання з допомогою змішувачів?

 

Практична робота № 7

 

Тема: «Стилістичне використання фразеологізмів ділової української мови».

Мета: навчити застосовувати теоретичні знання на практиці при визначенні сти-

лістичного використання фразеологізмів ділової української мови; з’ясу-

вати функціональні групи фразеологізмів; проаналізувати прийоми вве-

дення синонімів у фразеологізми; удосконалювати лексичні та граматичні

навички, необхідні для правильного редагування речень; виховувати ба-

жання глибоко пізнавати мовні закономірності; зацікавити студентів лек-

сикою української мови.

 

Хід роботи

 

1. Переписати текст, підкресливши фразеологічні засоби зв’язності офіційно-ділового тексту. З’ясувати, чи є фразеологія характерною ознакою офіційно-ділового стилю мовлення.

2. Пояснити лексичне значення фразеологізмів. Скласти речення з фразеоло-гізмами (5 на вибір).

3. Знайти українські відповідники до російських фразеологізмів.

4. Розподілити фразеологізми за стилями мовлення, в яких вони можуть вжи-ватися.

5. Виписати нормативні варіанти стійких словосполучень, часто вживаних у професійному мовленні.

6. Стійкі словосполучення (термінологічні, офіційно-ділові і фра­зеологічні) розподілити відповідно до класифікації.

7. Утворити стійкі словосполучення, дібравши до дієслів потрібні іменники. Користуючись довідкою.

8. Перекласти стійкі словосполучення українською мовою.

9. Записати фразеологізми у три колонки:

1) іменні,

2) дієслівні,
3) прислівникові.

10. Написати текст офіційно-ділового стилю мовлення, викори­ставши в ньому

запропоновані фразеологічні сполуки.

11. У поданих реченнях виправити помилки слововживання. Правильні варі-

анти записати.

 

Література:1. Дудик П.С. Стилістика української мови: Навч. посібник. – К.:

ВЦ «Академія», 2005. – С. 175 – 179.

2. Волкотруб Г.Й. Стилістика ділової мови: Навч. посібник. – К.:

МАУП, 2002. – С. 60 – 65.

3. Мацько Л.І. та ін. Стилістика української мови: Підручник. – К.:

Вища шк., 2003. – С. 38 – 40.

4. Пономарів О.Д. Стилістика сучасної української мови: Підруч-

ник. – 3-тє вид., перероб. і доповн. – Тернопіль: Навчальна кни-

га – Богдан, 2000. – С. 120 – 130.

 

 

Словники

1. Головащук С.І. Російсько-український словник сталих слово-

сполучень. – К.: Наук. думка, 2001. – 640 с.

2. Калашник В.С., Колоїд Ж.В. Словник фразеологічних антонімів

української мови. – К.: Довіра, 2004. – 284 с.

3. Олійник І.С., Сидоренко М.М. Українсько-російський і російсь-ко-український фразеологічний тлумачний словник. – К.: Рад. шк., 1991. – 400 с.

4. Словник фразеологізмів української мови/Уклад.: В.М. Білоно-женко та ін. – К.: Наук. думка, 2008. – 1104 с.

5. Тугаєнко-Сєряк С.М. Довідник службовця. – К.: А.С.К., 2000. –

С. 43 – 119.

 







Дата добавления: 2015-09-19; просмотров: 497. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...

Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Типы конфликтных личностей (Дж. Скотт) Дж. Г. Скотт опирается на типологию Р. М. Брансом, но дополняет её. Они убеждены в своей абсолютной правоте и хотят, чтобы...

Гносеологический оптимизм, скептицизм, агностицизм.разновидности агностицизма Позицию Агностицизм защищает и критический реализм. Один из главных представителей этого направления...

Функциональные обязанности медсестры отделения реанимации · Медсестра отделения реанимации обязана осуществлять лечебно-профилактический и гигиенический уход за пациентами...

Схема рефлекторной дуги условного слюноотделительного рефлекса При неоднократном сочетании действия предупреждающего сигнала и безусловного пищевого раздражителя формируются...

Уравнение волны. Уравнение плоской гармонической волны. Волновое уравнение. Уравнение сферической волны Уравнением упругой волны называют функцию , которая определяет смещение любой частицы среды с координатами относительно своего положения равновесия в произвольный момент времени t...

Медицинская документация родильного дома Учетные формы родильного дома № 111/у Индивидуальная карта беременной и родильницы № 113/у Обменная карта родильного дома...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.011 сек.) русская версия | украинская версия