Студопедия — РЕКЛАМНОГО ПРОЦЕСУ
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

РЕКЛАМНОГО ПРОЦЕСУ






1. Створення іміджу, розробка торгової марки, вигоди франчайзингу.

2. Конкретизація цілей рекламної комунікації підприємства.

3. Застосування механізму позиціонування товарів рекламодавця.

4. Дослідження цільової аудиторії та ставлення до рекламодавця та його товарів.

Створення іміджу, розробка торгової марки, вигоди франчайзингу. Складові створення іміджу. Методи позиціювання товару. Фірмовий стиль. Елементи фірмового стилю.

Поняття та види рекламодавців.

Організаційна структура рекламної служби. Основні завдання рекламної служби. Права рекламної служби.

Основні вимоги до рекламного повідомлення. Розробка ідеї. Текст, його види і структура (слоган, заголовок, основний рекламний текст, луна-фраза).

Психологія сприйняття. Поняття і види психологічного впливу. Залучення уваги і його утримання. Забезпечення вплив на поведінку. Прийоми збільшення ефективності повідомлення. Композиція і місце розташування тексту. Вибір і узгодження візуального ряду (шрифти, зображення).

Координація діяльності різних фахівців у ході створення рекламного повідомлення. Діяльність менеджера торгової марки і менеджера по рекламі при організації взаємодії.

 

Література: 1, 3 – 5, 9, 10, 15, 16, 18, 22, 23, 25, 26, 28, 30 - 36

Контрольні запитання до теми

  1. Хто такі рекламодавці?
  2. Від яких факторів залежить структура організаційної структури рекламної служби?
  3. Які функції виконує служба реклами?
  4. Основні завдання служби реклами.
  5. З яких етапів складається структура рекламного процесу.
  6. З яких складових створюється імідж?
  7. Назвіть методи позиціювання товару.
  8. Що таке фірмовий стиль.
  9. Основні принципи створення салогану.
  10. Що таке імідж?

Теми доповідей

1. Діяльність менеджера по рекламі при створенні рекламного повідомлення.

2. Планування рекламної діяльності організації.

3. Рекламна служба в організації: структура і функції.

4. Мотивація творчих працівників і оцінка їхньої праці.

5. Технічне завдання на розробку реклами.

6. Вимоги до макета.

7. Тестування й оцінка рекламних повідомлень.

 

Тестові завдання

1. Рекламодавці – це:

а) посередники, при здійсненні торгівельних операцій

б) приватні особи, приватні та державні фірми й організації, які використовують засоби масової інформації для досягнення цілей маркетингу

в) особи, які завдяки своєму авторитетові, соціальному стану, професії можуть справляти вирішальний вплив на придбання товару (послуг) іншими особами

г) окрема особа, торговельна організація або підприємство, що впродовж тривалого часу приносить дохід, який перевищує допустимі витрати із залучення їх, продажу товарів та послуг і їх після продажне обслуговування щодо повного циклу споживання

 

 

2. До методів позиціонування товару не відноситься метод:

а) метод «виріб – користувач»

б) використання символів культури

в) метод «ціна – якість»

г) метод «прямих оцінок»

 

3. Метод «виріб (продукт) – асортимент»:

а) передбачає асоціювання продукції з її використанням або зі способом користування

б) асоціює продукцію з користувачем або групою користувачів

в) передбачає асоціації за класом (категорією) продукції.

г) побудовано на використанні одного чи кількох конкурентів як орієнтир або еталон.

 

4. Метод «виріб - користувач»:

а) побудовано на використанні одного чи кількох конкурентів як орієнтир або еталон

б) передбачає асоціювання продукції з її використанням або зі способом користування

в) передбачає асоціації за класом (категорією) продукції.

г) асоціює продукцію з користувачем або групою користувачів

 

5. Фірмовий стиль – це:

а) оригінально сконструйований напис із повним або скороченим найменуванням фірми, товарної групи, що виробляється фірмою, або якогось конкретного продукту, що виготовляється нею

б) традиційне сполучення кількох елементів, що часто використовуються

в) сукупність постійних художніх, текстових та інших елементів (констант) у всіх рекламних розробках фірми й у засобах реклами

г) знак обслуговування, зареєстроване в установленому порядку оригінальне оформлене художнє зображення, яке використовується для виокремлювання товарів і послуг фірми та для реклами.

 

6. Товарний знак – це:

а) постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз

б) традиційне сполучення кількох елементів, що часто використовуються

в) знак обслуговування, зареєстроване в установленому порядку оригінальне оформлене художнє зображення, яке використовується для виокремлювання товарів і послуг фірми та для реклами

г) сукупність постійних художніх, текстових та інших елементів (констант) у всіх рекламних розробках фірми й у засобах реклами

 

7. Слоган – це:

а) оригінально сконструйований напис із повним або скороченим найменуванням фірми, товарної групи, що виробляється фірмою, або якогось конкретного продукту, що виготовляється нею

б) традиційне сполучення кількох елементів, що часто використовуються

в) постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз

г) музично оформлений текст гімну фірми, адреси, назви продукту тощо.

 

8. Фірмовий блок – це:

а) традиційне сполучення кількох елементів, що часто використовуються

б) оригінально сконструйований напис із повним або скороченим найменуванням фірми, товарної групи, що виробляється фірмою, або якогось конкретного продукту, що виготовляється нею

в) музично оформлений текст гімну фірми, адреси, назви продукту тощо.

г) постійно використовуваний фірмовий оригінальний девіз

 

Практичні заняття

Завдання 1. Проаналізувати фірмовий стиль підприємства:

а) виробника безалкогольних напоїв «Біола»

б) виробника миючих засобів «GALA»

в) виробника ковбасних виробів «Експрес»

г) на вибір студента

Завдання 2. Розробити фірмовий стиль (товарний знак, фірмовий шрифтовий напис, фірмовий блок, фірмовий салоган, фірмовий колір і т.д.) для підприємства (на вибір студента).

 

 

ТЕМА 10. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ

ДІЯЛЬНОСТІ РЕКЛАМОДАВЦЯ

 

1. Основні види реклами.

2. Етапи процесу планування.

3. Визначення показників ефективності рекламних кампаній

 

Розглянуто основні види реклами. Визначено та проаналізовано основні етапи процесу планування.

Визначені показники ефективності рекламних кампаній.

Література: 3 – 5, 7, 9, 10, 12, 15, 16, 18, 22, 23, 25, 26, 28

 

Контрольні запитання до теми

1. Назвіть основні види реклами.

2. З яких етапів складається процес планування?

3. Які показники характеризують ефективність рекламних кампаній?

4. Методика визначення показників, які характеризують ефективність рекламних кампаній.

5. Як формується рекламний бюджет?

6. Як здійснюється вибір цільової аудиторії?

7. Які мотиви використовуються у рекламі?

 

Теми доповідей

1. Вибір засобів поширення реклами

2. Альтернативні засоби розповсюдження реклами.

3. Складання графіку виходу реклами

4. Чуттєва або емоційна реклама

Тестові завдання

1. Реалізація рекламної програми складається з наступних етапів:

а). попереднє тестування підготовленої реклами, фактичне розміщення реклами

б) визначення та розробка цілей рекламної комунікації, визначення методу розрахунку бюджету на рекламування

в) охопленість, доступність, керованість

г) вибір засобів та носіїв реклами, конкретизація завдань рекламних звернень, контроль за ходом рекламної кампанії

 

2. Театральні тести – це:

а) членам групи споживачів (панелі) пропонують оцінити подану рекламу з огляду на ї привабливість

б) найскладніша форма попереднього тестування реклами. Споживачів запрошують до кінотеатру на перегляд нової телевізійної програми чи кінофільму, до яких включено рекламні оголошення

в) використовують для перевірки альтернативних варіантів реклами

г) безпосередня реалізація рекламної програми

 

3. Рентабельність реклами визначають за формулою:

а)

б)

в)

г)

 

4. Для розрахунку економічного ефекту рекламування використовують формулу:

а)

б)

в)

г)

 

5. Самплінг – це:

а) процес, за допомогою якого індивід відбирає та інтерпретує стимули та інформацію з метою формування у своїй свідомості цілісної картини навколишнього світу

б) розпродажі

в) постійний коефіцієнт, який залежить від характеру фактору, що впливає і одержувача впливу або сигналу

г) безкоштовне поширення зразків, пропозиція споживачам невеликої кількості товару на пробу.

 

6. Аромодегустації — це:

а) процес, за допомогою якого індивід відбирає та інтерпретує стимули та інформацію з метою формування у своїй свідомості цілісної картини навколишнього світу

б) вплив не тільки на зовнішню свідому реакцію споживача й на глибоко заховану, підсвідому, часом невідому самій людині

в) розпродажі

г) безкоштовне поширення зразків, пропозиція споживачам невеликої кількості товару на пробу

Практичні заняття

Завдання 1. Журнал має 10460 тис. читачів, які можуть розглядатись як цільова аудиторія. Рекламний тариф за кольорову шпальту ЗМІ (преса) дорівнює 42 тис. дол. США. Визначити ефективність медіа-реклами методами "витрати на тисячу" (СРМ) і "витрати на рейтинговий пункт" (СРR).

 

Для розрахунку "витрати на тисячу" (СРМ) необхідні: вартість одиниці рекламного звернення (сторінки в ЗМІ або 30 секунд ролика) і оцінка цільової аудиторії.

Економічна ефективність реклами по її опосередкованому впливу на розвиток товарообігу визначається за формулою:

,

де ТД додатковий товарообіг під впливом реклами, грн.;

Тс — середньоденний товарообіг до рекламного періоду, грн.;

П — приріст середньоденного товарообігу за рекламний і післярекламний періоди, %;

Д — кількість днів обліку товарообігу в рекламному і післярекламному періодах.

Для розрахунку економічного ефекту рекламування використовують формулу:

,

де Е — економічний ефект рекламування, грн.;

ТД додатковий товарообіг під впливом реклами, грн.;

НТ торгова надбавка на товар до ціни реалізації, %;

UР витрати на рекламу, грн.;

UД додаткові витрати по приросту товарообігу, грн..

Рентабельність реклами визначають за формулою:

,

де Р — рентабельність рекламування товару, %;

П — прибуток, отриманий від рекламування товару, грн.;

U — витрати на рекламу даного товару, грн.

Завдання 2. Телебачення має 92 тис. цільових глядачів. Вартість розміщення 30-секундного ролика в ньому складає 850 дол.

Рейтинг цільової аудиторії для програми "X" був 12,0, а вартість складала 850 дол. США.

Визначити ефективність медіа-реклами методами "витрати на тисячу" (СРМ) і "витрати на рейтинговий пункт" (СРR).

ТЕМА 11. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РЕКЛАМОДАВЦЯ

1.Основи створення та виготовлення рекламного звернення.

2.Творчі стилі.

3.Планування рекламної кампанії.

4.Основи розробки творчої ідеї.

5.Особливості роботи медіа-баєрів.

 

Основи створення та виготовлення рекламного звернення. Ефекти комунікації.

Споживацькі мотиви. Застосування механізму позиціювання товарів рекламодавця.

Дослідження цільової аудиторії та її ставлення до рекламодавця та його товарів. Додаткові фактори вибору цільової аудиторії. Рекламний важіль. Три типи відомості товарної марки.

Прийняття стратегічних рішень щодо вибору рекламоносіїв. Медіа – планування. Планування рекламної кампанії. Основи розробки творчої ідеї.

Стратегія формування ставлення до товарної марки.

Рекомендації щодо вибору рекламних засобів.

 

Література: 1, 2, 4 – 7, 12, 10 – 16, 19 – 22, 25, 27 – 30, 32

 

Контрольні запитання до теми

1. Що таке ефекти комунікації?

2. Що таке поінформованість про торгову марку?

3. Якими напрямками можна описати стан покупця за потреби в категорії?

4. Які споживацькі мотиви являються негативними, а які позитивними?

5. На основі чого побудовано мезомодель позиціювання?

6. Які існують творчі стилі?

7. Як визначається рекламний прибуток?

8. Що таке рекламний важіль?

9. Які існують методи для визначення розміру рекламного бюджету?

10. Що таке цільова аудиторія?

11. Хто такі медіа-баєри?

 

Теми доповідей

1. Ставлення до товарної марки споживачів

2. Складання бюджету реклами

3. Медіа-планування. Вибір мас-медіа.

4. Вибір цільової аудиторії.

5. Вибір рекламних засобів.

 

Тестові завдання

1. Ефекти комунікації – це:

а) порівняно міцні асоціації в думках потенційного споживача, пов’язані з певною торговою маркою

б) оцінка покупцем здатності торгової марки відповідати його поточному спонуканню

в) впевненість покупця в тому, що фактори маркетингу будуть сприяти купівлі

г) цілеспрямований інформативний вплив опосередкованого характеру на споживача з метою просування товарів та послуг на ринок

 

2. До креативних методик в рекламній творчості належать:

а) панельні, театральні, портфельні

б) підготовчі, асоціативні, колективні, шаблонні

в) метод «у відсотках до продажу», метод «з урахуванням цілей і задач», метод «за залишковими коштами»

г) тест на збут, метод дольової участі у ринку, метод з урахуванням практики конкуруючих фірм

3. Одним із основних ефектів рекламних комунікацій є:

а) економічна ефективність реклами

б) намір купити товар певної марки

в) сегментування ринку

г) вивчення поведінки споживачів

 

4. Сприяння купівлі – це:

а) оцінка покупцем здатності торгової марки відповідати його поточному спонуканню

б) здатність покупця ідентифікувати торгову марку даної товарної категорії в обсязі достатньому для здійснення покупки

в) рішення покупця придбати дану торгову марку або вдатися до певних дій, пов’язаних з можливою купівлею цього товару

г) впевненість покупця в тому, що фактори маркетингу будуть сприяти купівлі

5. Цільова поведінка – це:

а) неприємний емоційний стан, що відчувається при логічній непослідовності елементів

б) очікувана поведінка, яка має бути результатом проведення рекламної кампанії, що піддається спостереженню та вимірюванню

в) процес, за допомогою якого індивід відбирає та інтерпретує стимули та інформацію з метою формування у своїй свідомості цілісної картини навколишнього світу

г) внутрішній дефіцитний стан, що проявляється у вигляді почуття людини, виражений у відчутті нестачі чогось і супроводжується поняттям дискомфорту

 

6. Відомість упізнання – це:

а) коли раніше відома товарна марка зумовлює покупку цієї товарної марки

б) потреба у придбанні товару визначається тим, що купівлі товару певної категорії, передує потреба у виборі товарної марки

в) ставлення до торгової марки з боку покупця

г) поінформованість про торгову марку

 

7. Медіа-планування – це:

а) носій, що здатний самостійно та найбільш ефективно досягти намічених цілей рекламної комунікації та добиватися від потенційних споживачів очікуваної реакції

б) вибір окремих носіїв рекламної інформації, та їх комбінування в часі та просторі, визначення частоти появи кожного типу звернення фірми до потенційних споживачів

в) час протягом доби та конкретні передачі, що виходять у певні години

г) наявність вербального звернення для передачі ствердження про вигоди товарної марки

 

8. Основний рекламний носій – це:

а) носій, що здатний самостійно та найбільш ефективно досягти намічених цілей рекламної комунікації та добиватися від потенційних споживачів очікуваної реакції

б) посередник, який пропонує спеціалізовані послуги продавцям, щоб вони могли знайти своїх потенційних покупців

в) засіб представлення інформації рекламодавця споживачеві, який має конкретну форму

г) засіб, який допомагає розробити користі ідеї, або придумати відповідний текст, що його можна використати для реклами

 

9. До основних ефектів рекламних комунікацій відносяться:

а) ріст продажів; визначення цільової аудиторії; визначення чіткої ролі

б) створення образу престижності; знижка цін, інновації; зміна образу використання товару; збереження популярності товару

в) пошук факту; пошук ідеї; опрацювання ідеї

г) потреба в товарній категорії; поінформованість про дану товарну марку товару; ставлення до цієї торгової марки товару; намір купити товар певної марки; сприяння купівлі з боку продавця

 

10. Стратегія за різних форм ставлення споживача до товарної марки рекламодавця:

а) корпоративна, ділова, диверсифікації

б) формування ставлення до товарної марки

в) низька замученість, низька замученість за наявності стимулювальної пропозиції, висока замученість

г) функціональна, операційна

 

Практичні завдання

 

Завдання 1. Розробити медіа-план рекламної кампанії на підприємстві та здійснити і його обґрунтування (індивідуально кожному студенту).

Завдання 2. Провести дослідження цільової аудиторії та вивчити її ставлення до рекламодавця та його товару (кожному індивідуально).

 

МОДУЛЬ 3. РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ:

ПЛАНУВАННЯ І КОНТРОЛЬ

ТЕМА 12. РЕКЛАМНІ АГЕНТСТВА І ПЛАНУВАННЯ

РЕКЛАМНИХ КОМПАНІЙ

1. Мета та принципи організації рекламних агентств.

2. Планування роботи рекламних агентств.

3. Прогнозування результатів і контролювання проведення рекламних компаній.

 

Рекламне агентство як система. Роль і функції рекламних агентств. Види рекламних агентств. Персонал і організаційна структура рекламного агентства. Взаємини рекламодавця і рекламного агентства з позиції теорії керування. Оплата послуг. Залучення клієнтів. Керування кадрами в рекламному агентстві. Вибір рекламного агентства. Взаємодія рекламного агентства і рекламної служби підприємства.

Рекламна активність фірми. Порівняння можливостей рекламних агентств і рекламних служб організацій. Структура і функції рекламної служби.

 

Література: 1 – 5, 10. 12, 15 - 18, 20 – 25, 27 - 36

 

Контрольні запитання до теми

1.Дайте визначення поняття „ рекламні агентства”.

2.Мета створення асоціації рекламодавців.

3.Основна діяльність рекламні агенції?

4.Що таке рекламне звернення?

5.Що таке синектика?

6.Як здійснюється планування роботи в рекламних агентствах?

7.Які ви знаєте види рекламних агентств?

 

Теми доповідей

  1. Організаційна культура в рекламному підрозділі.
  2. Норми і цінності в рекламній діяльності.
  3. Проблеми мотивації діяльності в рекламі.
  4. Рекламна активність фірми.
  5. Порівняння можливостей рекламних агентств і рекламних служб організацій.
  6. Структура і функції рекламної служби.

 

Тестові завдання

1. Рекламні агенції – це:

а) вид соціальної діяльності для задоволення потреб у товарах, послугах та ідеях у процесі обміну на етапі встановлення зв'язків між споживачами та торгівцями, якими можуть бути виробники та посередники

б) створення такого рекламного продукту, доведення його до потенційних покупців у такий спосіб, щоб вони зрозуміли, чим саме товар, послуга або ідея позитивно відрізняються від подібних до них, а виробник зміг перетворити цю новацію в капітал.

в) фірма (організація, підприємство), що рекламує свою діяльність, свої товари, послуги чи ідеї

г) фабрики рекламних ідей

 

2. Основні функціональні підрозділи рекламних агенцій в Україні:

а) творчий, відділ виконання замовлень, відділ продажів

б) творчий, відділ виконання замовлень, виробничий, відділ маркетингу, фінансово-господарський відділ

в) фінансово-господарський відділ, відділ продаж

г) рекламний, збутовий

 

3. Рекламне звернення – це:

а) засіб, через який трансформується цілі рекламодавця

б) це складова маркетингу, що є не особистісним пред'явленням певній групі людей фактів щодо товарів, послуг та ідей у будь-якій формі. Ці послуги з рекламування мають бути оплаченими

в) будь-яка платна форма неособистого представлення організації, товару чи ідеї від імені конкретного замовника

г) публічне надання інформації про виробника, його товар і послуги та його торгових посередників за допомогою художніх, технічних і психологічних прийомів із метою стимулювання виникнення попиту на товари підприємства та послуги, що ним надаються, та здійснення задоволення споживачів у їхній потребі в цих товарах та послугах

 

 

ТЕМА 13. РОЗРОБЛЕННЯ ПЛАНУ

ВИКОРИСТАННЯ ЗМІ

  1. Принципи розробки плану використання засобів ЗМІ.
  2. Планування: основні засади.
  3. Оцінка мінімальної ефективної частоти опублікування рекламного звернення.
  4. Розробка графіків опублікування реклами у ЗМІ, фактори та принципи.

 

Особливості реклами в пресі. Порівняння рекламних можливостей газет і журналів. Специфіка рекламно-інформаційних видань.

Модульна реклама. Види й особливості друкованої реклами. Вимоги до оригіналу-макета.

Література: 1 – 5, 9, 10, 15, 16 - 19, 22, 23, 25 – 28, 33, 34

 

Контрольні запитання до теми

1. Як здійснюється оцінка мінімальної ефективної частоти опублікування рекламного звернення?

2. Як здійснюється розробка графіків опублікування реклами у ЗМІ?

3. Назвіть основні принципи розробки плану використання засобів ЗМІ.

ТЕМА 14. МЕДІА-ПЛАНУВАННЯ

  1. Принципи розробки плану використання засобів мас-медіа.
  2. Медіа-планування: основні засади.
  3. Оцінка мінімальної ефективної частоти опублікування рекламного звернення.
  4. Розробка графіків показу реклами у мас-медіа: фактори та принципи.

 

Принципи розробки плану використання засобів мас-медіа.

Основні функції засобів масової інформації. Оптимізація вибору способів поширення реклами.

Показники, що використовуються для вибору носіїв масової інформації: охоплення, частота та якість контакту між цільовою групою та рекламним зверненням, частотність.

Медіа-планування. Основні засади. Рейтинг. Сумарний рейтинг. Способи акумуляції аудиторії. Показники цін.

Оцінка мінімальної ефективної частоти опублікування рекламного звернення. Рекламний цикл. Ефективна частота.

Література: 1 – 5, 7, 9, 10, 15, 16 - 19, 22, 23, 25 – 28, 32 - 36

Контрольні запитання до теми

1. Назвіть основні функції засобів масової інформації.

2. Назвіть фактори, що визначають зміст рекламного звернення.

3. Що відноситься до засобів „мас-медіа”?

4. Назвіть показники, що використовуються для вибору носіїв масової інформації.

5. Що таке валовий оцінний коефіцієнт? Як він визначається?

6. Що таке частотність? Методика її визначення.

7. Що таке рейтинг?

8. Дайте визначення поняття «реципієнт».

9. Назвіть показники цін медіа-планування.

10. Які існують одиниці виміру ефективності рекламного звернення?

11. Що таке ефективна частота?

12. В чому суть принципу індивідуальної послідовності?

 

Теми доповідей

  1. Порівняльна характеристика засобів масової інформації.
  2. Схеми охоплення цільової аудиторії рекламним носієм.

 

Тестові завдання

1. Функція антени – це коли:

а) підсилюються процеси, що випливають із попередньої функції, поки явище не стане колективним, не охопить усе суспільство

б) засоби масової інформації, де ця функція домінує, є охоронцями певної соціальної структури, яку вони репрезентують, символами певного соціального порядку та його традицій

в) засоби інформації є не джерелом, а місцем, де фокусуються зміни соціокультурних течій

г) засоби масової інформації постачають суспільству таку інформацію про нововведення, яка поступово руйнує сталі традиції та норми

2. Функція фокуса – це коли:

а) підсилюються процеси, що випливають із попередньої функції, поки явище не стане колективним, не охопить усе суспільство

б) засоби масової інформації, де ця функція домінує, є охоронцями певної соціальної структури, яку вони репрезентують, символами певного соціального порядку та його традицій

в) засоби інформації є не джерелом, а місцем, де фокусуються зміни соціокультурних течій

г) засоби масової інформації постачають суспільству таку інформацію про нововведення, яка поступово руйнує сталі традиції та норми

 

3. Функція відлуння – це коли:

а) підсилюються процеси, що випливають із попередньої функції, поки явище не стане колективним, не охопить усе суспільство

б) засоби масової інформації постачають суспільству таку інформацію про нововведення, яка поступово руйнує сталі традиції та норми

в) засоби інформації є не джерелом, а місцем, де фокусуються зміни соціокультурних течій

г) засоби масової інформації, де ця функція домінує, є охоронцями певної соціальної структури, яку вони репрезентують, символами певного соціального порядку та його традицій

 

4. До факторів, які відзначають зміст рекламного звернення не відноситься:

а) фактор презентації

б) фактор інформації

в) фактор ідентифікації

г) фактор страху

 

5. Брутто охоплення – це:

а) частка охоплення цільової групи, яка досягається хоча б один раз за умови багаторазового розміщення рекламного звернення в одному носії реклами або за одноразового розміщенні в кількох носіях реклами

б) сумарне охоплення кількох носіїв реклами

в) відображення частоти читання даного засобу масової інформації колом потенційних покупців

г) середня кількість охоплень різних груп або окремих осіб у рамках конкретного графіка розміщення рекламного звернення протягом певного часу

 

6. Частотність – це:

а) сумарне охоплення кількох носіїв реклами

б) частка охоплення цільової групи, яка досягається хоча б один раз за умови багаторазового розміщення рекламного звернення в одному носії реклами або за одноразового розміщенні в кількох носіях реклами

в) середня кількість охоплень різних груп або окремих осіб у рамках конкретного графіка розміщення рекламного звернення протягом певного часу

г) відображення частоти читання даного засобу масової інформації колом потенційних покупців

7. Рейтинг – це:

а) визначення кількості рекламних циклів, їхньої тривалості та тиску реклами на кожному циклі

б) ціна, яку має сплатити рекламодавець, щоб забезпечити контакт із 1000 реципієнтами

в) розмір аудиторії, яка бачила (чула, читала) конкретну програму або інший засіб комерційної інформації в конкретний проміжок часу

г) сумарне охоплення кількох носіїв реклами

8. Розгортання рекламної кампанії в часі – це:

а) визначення кількості рекламних циклів, їхньої тривалості та тиску реклами на кожному циклі

б) ціна, яку має сплатити рекламодавець, щоб забезпечити контакт із 1000 реципієнтами

в) розмір аудиторії, яка бачила (чула, читала) конкретну програму або інший засіб комерційної інформації в конкретний проміжок часу

г) вартість одиниці послуги рекламної агенції або засобів масової інформації, яку сплачує рекламодавець за показ своїх рекламних звернень до цільової аудиторії

9. Тариф – це:

а) визначення кількості рекламних циклів, їхньої тривалості та тиску реклами на кожному циклі

б) вартість одиниці послуги рекламної агенції або засобів масової інформації, яку сплачує рекламодавець за показ своїх рекламних звернень до цільової аудиторії

в) розмір аудиторії, яка бачила (чула, читала) конкретну програму або інший засіб комерційної інформації в конкретний проміжок часу

г) ціна, яку має сплатити рекламодавець, щоб забезпечити контакт із 1000 реципієнтами

10. Коефіцієнт контактів – це:

а) співвідношення людей, що чули про рекламу, і людей, охоплених цією рекламою

б) показ реклами цільовій аудиторії за певний період часу

в) поняття, що характеризує контакт цільової аудиторії з рекламою

г) визначення кількості рекламних циклів, їхньої тривалості та тиску реклами на кожному циклі

ТЕМА 15. ПЛАНУВАННЯ І КОНТРОЛЬ

РЕЗУЛЬТАТІВ РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ

  1. Прогнозування результатів, контроль і проведення рекламної компанії.
  2. Контроль ефективності рекламного звернення.
  3. Кількісне вимірювання ставлення до товару та поведінки споживачів на ринку.
  4. Визначення та контролювання ефективності використання мас-медіа.

 

Планування ефективності рекламної кампанії.

Основні етапи контролювання результатів рекламної кампанії. Основні завдання контролю. Основні методи аналізу даних щодо рекламної діяльності.

Прогнозування результатів і контролювання проведення рекламної кампанії. Контролювання ефективності рекламного звернення.

Кількісне вимірювання ставлення до товару та поведінки споживачів на ринку.

Визначення та контролювання ефективності використання мас-медіа. Розрахунок ефективності носіїв реклами.

 

Література: 1, 3 – 5, 7, 8, 10 – 15, 18 – 19, 22 – 23, 25 – 28, 32

 

Контрольні запитання до теми

  1. Основні цілі контролювання рекламної кампанії?
  2. Що є метою контролювання результатів діяльності фірми?
  3. В чому суть ревізії рекламної діяльності.
  4. Що таке статистичний банк та банк моделей?
  5. Які моделі використовуються для контролювання результатів реклами?
  6. В чому суть концепції поінформованості.

Теми доповідей

  1. Порівняльна характеристика засобів масової інформації.
  2. Прогнозування результатів і контролювання проведення рекламної кампанії.
  3. Контролювання ефективності рекламного звернення.

 

Практичні заняття

Завдання 1. Провести дослідження ринкового сегмента таких продуктів: а) зубної пасти; б) чорного шоколаду; в) фарби для волосся; г) кухонного комбайна.

Дослідження занести в таблицю 1.

 

Таблиця 1

Дослідження ринкового сегмента зубної пасти

Показник Характеристика
Сегмент, що віддає перевагу сенсорним показникам Сегмент, для якого важлива думка оточення Сегмент, заклопотаний власним здоров’ям Незалежний сегмент
Основні переваги, яких бажають досягти        
Демографічні показники        
Особливості поведінки        
Торгові марки, які мають найбільшу перевагу        
Особистісні характеристики        
Характеристики стилю життя        

 

Завдання 2. Дати оцінку ефективності реклами підприємства (на вибір студента).

Завдання 3. Провести рекламну кампанію на підприємстві. Скласти звіт про проведення рекламної кампанії.


ТЕМИ НА САМОСТІЙНЕ ОПРАЦЮВАННЯ

 

ТЕМА 1. ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОГО

ПРОЦЕСУ В МІЖНАРОДНОМУ КОНТЕКСТІ

ТА В УКРАЇНІ

(до лекції «Організація і структура рекламного

процесу»)

 

Кожна країна має свої унікальні особливості. Це природно: реклама цілком залежить від споживача, а у споживачів кожної нації – свій менталітет, свої звички, принципи й стереотипи.

ЯПОНІЯ. Японська реклама пронизана образністю. Найшвидше це пов'язано з особливостями символічного мислення жителів цієї маленької країни. Специфіка символічного мислення переноситься й на рекламний бізнес. Можна сказати, що орієнтованість японської реклами на продажі набагато нижча, ніж в інших країнах, але велика її іміджева роль. Японці використовують у рекламі багато барвистих пейзажів, чудових фотографій. Елементи реклами обов'язково є частиною цілісної філософської картини.

Сюжет реклами може бути щиро простий, наприклад: юнак і дівчина, він протягує їй годинника й говорить: «Маленький подарунок на подяку за те, що ти поруч зі мною». Інший юнак стоїть у центрі міста, чекаючи на дівчину. Він дивиться на годинник і зривається з місця, біжить, пробігаючи повз спортсменів, повз машини, пробігаючи повз будинок, де йде свято. На шляху стикається з іншим юнаком, але відштовхує його і стрімко мчить далі. Убігає до своєї квартири й умикає телевізор. Слоган: «Чудовий телевізор. Центральний японський канал художніх фільмів». Тут краса та витонченість, властиві японському менталітету, у деталях: у тому, як промені сонця красиво пронизують віадук, де чекає закоханий у дівчину юнак; у тому, як миттєво гаснуть свічки на святковому столі, коли дівчина пробігає поряд — так швидко вона біжить до телевізора. Подібні деталі додають японській рекламі багатошаровість і глибину.

ФРАНЦІЯ. Реклама цієї країни орієнтована на образи й вишуканий креатив (творчість), як кажуть, «із родзинкою». Багато креатив-директорів французьких рекламних агентств за фахом художники, у той час як у США — переважно лінгвісти та копірайтери. Мабуть, тому у французькій рекламі мало слів. Вона оперує візуальними образами, туманними й звабливими. Висока естетика, властива французькому мистецтву, знайшла відображення й у рекламі: вона красива, елегантна, витончена й досконала. Мабуть, для француза достатньою причиною для покупки рекламованого товару може бути задоволення, принесене рекламою.

ВЕЛИКОБРИТАНІЯ — країна прекрасної, яскравої, якісної, багатогранної реклами з чудовим креативом і тонким гумором. Англійці успішно сполучають рекламу, орієнтовану на вербалізм, з образною рекламою. У них багато сильних і яскравих слоганів, чудові рекламні тексти; з іншого боку, часто зустрічається реклама, побудована цілком на візуальних образах.

В англійців гарний смак. Велике значення надається традиціям, звичаям, етикету. Наприклад, у рекламі соусу «Aah! Bisto» бачимо таку картину: поважна англійська родина під час обіду в ресторані. Глава родини замовляє котлети й дивується, чому йому не принесли соус. Офіціантка відповідає, що до цих котлет соус додавати не прийнято. Джентльмен стрімко встає, роздягається й залишається лише в трусах. Усіх охоплює жах. «Ви думаєте, це прийнято?» — запитує він в офіціантки. Вона хитає головою. «Правильно. Неприйнятно,— відповідає він.— Людина повинн







Дата добавления: 2015-09-18; просмотров: 1819. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...

Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...

ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

Теория усилителей. Схема Основная масса современных аналоговых и аналого-цифровых электронных устройств выполняется на специализированных микросхемах...

Понятие и структура педагогической техники Педагогическая техника представляет собой важнейший инструмент педагогической технологии, поскольку обеспечивает учителю и воспитателю возможность добиться гармонии между содержанием профессиональной деятельности и ее внешним проявлением...

Репродуктивное здоровье, как составляющая часть здоровья человека и общества   Репродуктивное здоровье – это состояние полного физического, умственного и социального благополучия при отсутствии заболеваний репродуктивной системы на всех этапах жизни человека...

Случайной величины Плотностью распределения вероятностей непрерывной случайной величины Х называют функцию f(x) – первую производную от функции распределения F(x): Понятие плотность распределения вероятностей случайной величины Х для дискретной величины неприменима...

Условия приобретения статуса индивидуального предпринимателя. В соответствии с п. 1 ст. 23 ГК РФ гражданин вправе заниматься предпринимательской деятельностью без образования юридического лица с момента государственной регистрации в качестве индивидуального предпринимателя. Каковы же условия такой регистрации и...

Седалищно-прямокишечная ямка Седалищно-прямокишечная (анальная) ямка, fossa ischiorectalis (ischioanalis) – это парное углубление в области промежности, находящееся по бокам от конечного отдела прямой кишки и седалищных бугров, заполненное жировой клетчаткой, сосудами, нервами и...

Основные структурные физиотерапевтические подразделения Физиотерапевтическое подразделение является одним из структурных подразделений лечебно-профилактического учреждения, которое предназначено для оказания физиотерапевтической помощи...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.01 сек.) русская версия | украинская версия