Студопедия — Після першого етапу формувального експерименту
Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Після першого етапу формувального експерименту






Стани ціннісної орієнтації Рівні художньо-графічних знань Групи учнів
Контрольні Експериментальні
Абс.ч. % Абс.ч. %
Стан високої ціннісної орієнтації Достатній рівень   44,8   21,6 22,9
Стан низької ціннісної орієнтації Середній рівень   55,2   28,4 31,8
Стан середньої ціннісної орієнтації Високий рівень – – – –   44,4

Високий діапазон ціннісної орієнтації на знання з графічного дизайну підтверджувався тим, що кожен учень мав змогу працювати в обраному виді роботи (переважаючий тип зображення за тестом «Дизайн-абетка»), вибір якої для цього учня є домінуючим.

Стан високої ціннісної орієнтації виявлено у 44% учнів контрольних груп. Стан середньої ціннісної орієнтації не зафіксовано в учнів контрольних груп. Прояви низької ціннісної орієнтації зафіксовані у 56% учнів контрольних груп.

Частина учнів експериментальних груп, яка виявила стан середньої ціннісної орієнтації, демонструвала показники високого рівня сформованості художньо-графічних умінь.

Група зі станом високої ціннісної орієнтації демонструвала показники достатнього рівня сформованості художньо-графічних умінь.

Група зі станом низької ціннісної орієнтації демонструвала показники середнього рівня сформованості художньо-графічних умінь.

Порівняно з показниками контрольних груп в експериментальних групах сталися деякі зміни завдяки впливу на учнів експериментальної методики навчання графічного дизайну. Так, помітно зменшилася кількість учнів зі станом високої ціннісної орієнтації і, відповідно, достатнього рівня сформованості художньо-графічних умінь (44% у контрольних і 21,6% в експериментальних групах). Порівняно з контрольними групами зменшилися також показники стану низької ціннісної орієнтації і, відповідно, середнього рівня сформованості художньо-графічних умінь (56% у контрольних і 28,4% в експериментальних групах). Стрімко зросли показники стану середньої ціннісної орієнтації (до 50% в експериментальних групах).

Згідно з цими даними, можна зробити висновок про те, що протягом першого етапу формувального експерименту намітилася динаміка у зростанні художньо-графічних умінь учнів експериментальних груп. Значна частина учнів, які відзначалися раніше достатнім і середнім рівнем, досягла високого рівня розвитку художньо-графічних умінь. Учні, які на етапі констатувального експерименту виявляли знання із графічного дизайну отримали більш сприятливе освітнє середовище у позашкільних навчальних закладах для реалізації цих отриманих знань у художньо-графічних проектах. Отримані учнями знання з різних видів графічного дизайну стали більш глибокими.

Учні, які виявили знання з різних видів графічного дизайну, мали подальшу потребу у створенні художньо-графічних проектів майбутніх виробів і використанні цих знань у самостійній дизайнерській творчості. Це сприяло проведенню наступного етапу експериментального дослідження.

Після проведення другого етапу формувального експерименту у частини учнів показники достатнього рівня складали 45,5 % у контрольних і 14,5 % в експериментальних групах.

Суттєве зниження показників достатнього рівня сформованості художньо-графічних умінь і навичок в учнів експериментальних груп пояснюється практичною спрямованістю їхньої графічної діяльності. Але зросли показники високого рівня сформованості художньо-графічних умінь і навичок. Тобто методика другого етапу формувального експерименту виявилася найефективнішою для групи учнів, які схильні до практичної художньо-графічної діяльності («майстрів-діячів»). Показники середнього рівня сформованості художньо-графічних умінь учнів після другого етапу експериментального процесу мало змінилися порівняно з показниками такого ж рівня після першого етапу формуючого експерименту (31,8 % після першого і 28,3 % після другого етапів). Отже, для учнів, які більш схильні до теоретичного засвоєння матеріалу і які є «мислителями-слухачами» (за модифікованим диференційованим діагностичним опитувальником Є. Климова «Улюблена професія»), експериментальна методика на другому етапі виявилася недостатньо ефективною.

Результати аналізу експериментального процесу показано у таблиці 3.3.2.

 

Таблиця 3.3.2.







Дата добавления: 2015-10-01; просмотров: 605. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!



Аальтернативная стоимость. Кривая производственных возможностей В экономике Буридании есть 100 ед. труда с производительностью 4 м ткани или 2 кг мяса...

Вычисление основной дактилоскопической формулы Вычислением основной дактоформулы обычно занимается следователь. Для этого все десять пальцев разбиваются на пять пар...

Расчетные и графические задания Равновесный объем - это объем, определяемый равенством спроса и предложения...

Кардиналистский и ординалистский подходы Кардиналистский (количественный подход) к анализу полезности основан на представлении о возможности измерения различных благ в условных единицах полезности...

ТРАНСПОРТНАЯ ИММОБИЛИЗАЦИЯ   Под транспортной иммобилизацией понимают мероприятия, направленные на обеспечение покоя в поврежденном участке тела и близлежащих к нему суставах на период перевозки пострадавшего в лечебное учреждение...

Кишечный шов (Ламбера, Альберта, Шмидена, Матешука) Кишечный шов– это способ соединения кишечной стенки. В основе кишечного шва лежит принцип футлярного строения кишечной стенки...

Принципы резекции желудка по типу Бильрот 1, Бильрот 2; операция Гофмейстера-Финстерера. Гастрэктомия Резекция желудка – удаление части желудка: а) дистальная – удаляют 2/3 желудка б) проксимальная – удаляют 95% желудка. Показания...

Значення творчості Г.Сковороди для розвитку української культури Важливий внесок в історію всієї духовної культури українського народу та її барокової літературно-філософської традиції зробив, зокрема, Григорій Савич Сковорода (1722—1794 pp...

Постинъекционные осложнения, оказать необходимую помощь пациенту I.ОСЛОЖНЕНИЕ: Инфильтрат (уплотнение). II.ПРИЗНАКИ ОСЛОЖНЕНИЯ: Уплотнение...

Приготовление дезинфицирующего рабочего раствора хлорамина Задача: рассчитать необходимое количество порошка хлорамина для приготовления 5-ти литров 3% раствора...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2024 год . (0.009 сек.) русская версия | украинская версия