ЗАДАЧА 9. Гра задається матрицею виграшів А
Гра задається матрицею виграшів А. За умови наявності сідлової точки розв’язати матричну гру в чистих стратегіях
9.1. 9.2. 9.3. 9.4.
9.5. 9.6.
9.7. 9.8.
9.9. 9.10.
ЗАДАЧА 10 Знайти розв’язок гри, що задається матрицею виграшів А. Дати графічну інтерпретацію розв’язку 10.1. 10.2.
10.3. 10.4.
10.5. 10.6. 10.7. 10.8.
10.9. 10.10.
ЗАДАЧА 11
Гра задається матрицею виграшів А. Перевірити наявність сідлової точки. Скласти пару подвійних задач лінійного програмування, еквівалентних даній грі. Розв’язати одну із задач та по її оптимальному розв’язку оцінити оптимальний розв’язок другої
11.1. 11.2.
11.3. 11.4.
11.5. 11.6.
11.7. 11.8.
11.9. 11.10.
ЗАДАЧА 12 Створити мережу мінімальної вартості, що з’єднує всі пункти заданої мережі 12.1 12.2
12.3 12.4
12.5
Визначити найкоротший шлях в мережі
12.6. 12.7.
12.8. 12.9.
12.10.
|