Студопедия Главная Случайная страница Обратная связь

Разделы: Автомобили Астрономия Биология География Дом и сад Другие языки Другое Информатика История Культура Литература Логика Математика Медицина Металлургия Механика Образование Охрана труда Педагогика Политика Право Психология Религия Риторика Социология Спорт Строительство Технология Туризм Физика Философия Финансы Химия Черчение Экология Экономика Электроника

Вересень 4 тиждень





 

 

Тема. Число і цифра 1. Довжина.

 

Мета:вчити порівнювати предмети за довжиною способом на- кладання; ознайомити з числом і цифрою 1; вчити спів- відносити кількість і число; розвивати вміння послідовно викладати три предмети за інструкцією дорослого; вихову- вати організованість і дисциплінованість.

 

Матеріали: демонстраційний: фланелеграф, ілюстрація «Парк» (ма- ють бути зображені клени, каштани та одна ялинка), різні за довжиною смужки паперу: червона — найдовша, жов- та — коротша за червону, зелена — найкоротша, фігурка ялинки, картка з цифрою 1;

роздавальний: різні за довжиною смужки паперу: черво- на — найдовша, жовта — коротша за червону, зелена — найкоротша, картка з цифрою 1, числові картки із зобра- женням різної кількості предметів.

 


 

 

1. Психогімнастика.


Хід заняття


 

2. Порівняння за довжиною. Гра «Кольорова доріжка».

Вихователь повідомляє дітям, що сьогодні вони вирушають у парк. Але, щоб дістатися парку, треба правильно викласти доріж- ку зі смужок. Вихователь викладає смужки на килимок. Скільки всього смужок, полічімо. Усього три смужки. Чи всі смужки од- накові за довжиною? (Ні, різні.) Спробуємо перевірити. Для цього

візьміть найдовшу й покладіть перед собою. На неї покладіть тріш- ки коротшу (вихователь показує на дошці). Якого кольору довша смужка? (Червоного.) А коротша? (Жовтого.) Покладіть на жов- ту смужку зелену. Яка смужка найдовша? (Червона.) Яка смуж- ка найкоротша? (Зелена.) Довжина смужок однакова чи різна? (Різна.) А зараз візьміть кожен свої смужки, і спробуємо виклас- ти доріжку на килимку. Спочатку треба покласти довгу смуж- ку, потім коротшу, потім найкоротшу. Починає Ганнуся. Будьте уважні! Якщо хтось помилиться, ми допоможемо, підкажемо, як треба робити. Ганнуся спочатку поклала довгу червону, потім ко- ротку жовту й нарешті — найкоротшу зелену смужку. Далі кладе Дмитрик. (Аналогічно кожна дитина викладає свої смужки, вся група рухається «доріжкою».)

 

3. Знайомство з числом і цифрою 1.

Вихователь пояснює матеріал, використовуючи фланелеграф, на якому вивішується ілюстрація «Парк».

— Розгляньте малюнок. Які дерева ростуть у парку? (Діти на- зивають дерева, які вони знають, вихователь називає решту.)

— Скільки дерев у парку? (Багато.)

— А листячок на деревах? (Багато.)


 

 

— Скільки ялинок у парку? (Одна.) Ось ця ялинка. Вихователь демонструє фігурку ялинки, де стовбур і одна

гілочка утворюють цифру 1.

— Серед її гілочок заховалася цифра «1». Цією цифрою по- значається число 1.

— Чи можемо ми позначити цифрою 1 усі дерева в лісі? (Ні.) Чому? (Бо дерев багато.)

— Візьміть кожен картку із цифрою 1, обведіть цифру паль- чиком, як я (вихователь показує на своїй картці). Спочатку ведіть пальчиком повільно, потім швидше. Спробуйте намалювати паль- чиком цифру 1 на столі, у повітрі.

 

4. Фізкультхвилинка.

 

Українська народна гра «Кіт і миша»

Один гравець «кіт», інші — «миші».

«Мишка» хоче пробратися (дві-три спроби) в «нірку» — роз- креслений квадрат; «кіт» намагається її схопити. «Мишка», яку спіймав «кіт», стає «котом». «Кіт» по черзі обирає «мишок».

(Діти хором.)

А до нори, Мишо, до нори, А до золотої комори. Ведмедик у нірку,

А котик за ніжку: Ходи сюди.

А що ж то за ведмедик — Не втече;

А що ж то за котик — Не дожене.

Ведмедик у нірку, А котик за ніжку:

Ходи сюди, ходи сюди.

— Молодці, діти, відпочили? Розім’яли м’язи?

 

5. Гра «Скільки?».

У кожної дитини на столі картка з цифрою 1 й по дві числові картки, наприклад, з однією квіткою, трьома метеликами, двома сонечками. Бажано, щоб у дітей, які сидять поруч, малюнки не повторювались.

— Розгляньте малюнки на картках і скажіть, що на них зображено.

— Чи можемо ми біля кожної картки покласти цифру 1? (Ні, бо не на всіх картках зображено один предмет.)

— Біля якої ви покладете картку з цифрою 1? Чому? (Біля картки з квіткою, тому що квітка одна.)

Можна запропонувати дітям помінятися картками й аналогіч- но виконати завдання.

 

6. Підсумок заняття.

— З якою цифрою ми сьогодні ознайомилися?

— На що схожа цифра 1?

— Що вона позначає?

 







Дата добавления: 2015-09-04; просмотров: 522. Нарушение авторских прав; Мы поможем в написании вашей работы!




Обзор компонентов Multisim Компоненты – это основа любой схемы, это все элементы, из которых она состоит. Multisim оперирует с двумя категориями...


Композиция из абстрактных геометрических фигур Данная композиция состоит из линий, штриховки, абстрактных геометрических форм...


Важнейшие способы обработки и анализа рядов динамики Не во всех случаях эмпирические данные рядов динамики позволяют определить тенденцию изменения явления во времени...


ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ МЕХАНИКА Статика является частью теоретической механики, изучающей условия, при ко­торых тело находится под действием заданной системы сил...

СИНТАКСИЧЕСКАЯ РАБОТА В СИСТЕМЕ РАЗВИТИЯ РЕЧИ УЧАЩИХСЯ В языке различаются уровни — уровень слова (лексический), уровень словосочетания и предложения (синтаксический) и уровень Словосочетание в этом смысле может рассматриваться как переходное звено от лексического уровня к синтаксическому...

Плейотропное действие генов. Примеры. Плейотропное действие генов - это зависимость нескольких признаков от одного гена, то есть множественное действие одного гена...

Методика обучения письму и письменной речи на иностранном языке в средней школе. Различают письмо и письменную речь. Письмо – объект овладения графической и орфографической системами иностранного языка для фиксации языкового и речевого материала...

Условия, необходимые для появления жизни История жизни и история Земли неотделимы друг от друга, так как именно в процессах развития нашей планеты как космического тела закладывались определенные физические и химические условия, необходимые для появления и развития жизни...

Метод архитекторов Этот метод является наиболее часто используемым и может применяться в трех модификациях: способ с двумя точками схода, способ с одной точкой схода, способ вертикальной плоскости и опущенного плана...

Примеры задач для самостоятельного решения. 1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P   1.Спрос и предложение на обеды в студенческой столовой описываются уравнениями: QD = 2400 – 100P; QS = 1000 + 250P...

Studopedia.info - Студопедия - 2014-2025 год . (0.01 сек.) русская версия | украинская версия