Головна сторінка Випадкова сторінка КАТЕГОРІЇ: АвтомобіліБіологіяБудівництвоВідпочинок і туризмГеографіяДім і садЕкологіяЕкономікаЕлектронікаІноземні мовиІнформатикаІншеІсторіяКультураЛітератураМатематикаМедицинаМеталлургіяМеханікаОсвітаОхорона праціПедагогікаПолітикаПравоПсихологіяРелігіяСоціологіяСпортФізикаФілософіяФінансиХімія |
Визначення віку копитної дичини по зубахДата добавления: 2015-10-18; просмотров: 658
Комплект студійного обладнання на сьогодні: ü Студійні спалахи-моноблоки дж - ü Софтбокс з стільниками ü Софтбокс) ü Рефлектор ü Рефлектор стандартний для зонта ü Стільникові насадки ü Рефлектор "портретна тарілка" ü Стільникова насадка ü Фотозонт черно-білий ü Фотозонт білий "на просвіт" ü Фотозонт черно-білий. ü Лайт-диск 5 in 1. ü Стойки для освітлення ü Фотоштатив ü Підйомна система для фона ü Фон нейтрально-сірий, паперовий 2.70х11 м ü Фон тканевий сірий 2.70х5 м ü Фон чорний вельвет 2.70х3 м ü Система радіо-керування спалахами Для перегляду відзнятого матеріалу надається доступ до комп'ютерної системи, Для музичного супроводу фотосесії надається доступ до акустичної системи. До вище заначеного переліку обладнання обов'язково надається технічний асистент. При необхідності надаються послуги стиліста-візажиста (за окрему платню). Професійна фотозйомка неможлива без студийного світла, тому раніше чи пізніше, але багато фотографів захочуть створити власну фотостудію. В нашому інтернет-магазині Визможете придбати студійне освітлення (студійні спалахи, лампы для фотостудії), стойки для світла, софтбокси, фотозонти, відбивачі світла, розсіювачі, соти, студійні фони, тримачі фото фонів та інші аксессуари для фотозйомок в студії. В нашому асортименті як окремі комплектуючі фотостудій, так і готові комплети, або набори студійного світла (початковий ареснал для фотозйомок в студії). Широкий вибір спалахів та постійного фото світла, низькі ціни. Ми пропонуємо фото обладнаяння для студій таких відомих марок як ACE Hyundae Photonics, Falcon, Weifeng, Arsenal, Elinchrom. В арсенал фотостудії входить не тільки освітлювальне обладнання. Адже для зйомки моделі необхідно не тільки правильно її висвітлити.Найчастіше її треба ще кудись посадити, обіграти руки за допомогою будь-якого аксесуара і, звичайно ж, одягти. Тут мова йде вже про створення цілого образу, де кожна деталь несе своє смислове навантаження. Отже, що ж може нам тут запропонувати середньостатистична студія? Почнемо з простого. Фони. Фони – цей тут мінімум, який надає будь-яка фотостудія. Кількість і кольору фонів в арсеналі кожної фотостудії можуть варіюватися. Фони прийнято розрізняти за матеріалом, з якого вони виготовлені: * Паперові фони (одноразові), * Шовкографічним шпалери, * Тканинні фони (за допомогою таких фонів можна створювати художні складки), * Пластикові фони. Зазвичай в кожній фотостудії є фони мінімум чотирьох різних квітів, базисними з яких є чорний і білий (і плюс два інших кольору, наприклад, зелений, бордовий, рожевий, блакитний, сірий, бежевий і так далі). Існують також художні фони з різними красивими розводами, малюнками, що допомагають доповнити образ на фотографії. Наприклад, зараз дуже популярні імітація кам’яної кладки або цегляної стіни. Предмети інтер’єру. Тут, як правило, існує типовий для всіх фотостудій набір предметів, який доповнюється кількома ексклюзивними «фішками» даної конкретної фотостудії. В арсеналі будь-фотостудії ви напевно знайдете: табуретку, дерев’яний куб, низький квадратний стіл (з IKEA, різних кольорів), класичний барний стілець, стілець-трон, крісло, пуф, шезлонг, невеликий диванчик (м’який чи плетений), дитячий стілець і столик . Зазвичай користується популярністю шкіряні меблі. Що стосується «фішок» фотостудії, то це, як правило, ексклюзивна антикварні меблі: диван, лавка, стілець, крісло і так далі. Якщо студія велика, то окремі площі можуть бути стилізовані в певному стилі, тобто створені спеціальні декорації (наприклад, декорація у японському стилі). Всілякі аксесуари, які готові запропонувати сучасні фотостудії, можна перераховувати нескінченно, хоча і тут існують деякі стереотипи. По-перше, це різні капелюхи і капелюшки (ковбойські, шанте), тканинні драпіровки різних кольорів, шкури, біжутерія, парасольки, боа, рукавички (у тому числі і подовжені), краватки, мундштук, тростина. Також популярністю серед фотографів користується наступний реквізит: мотузки, канати, ланцюги, штучні квіти, вази, холодна зброя (мечі, кинджали), плетені кошики, келихи, гітара, а також іграшки (для дитячої зйомки). Останнім часом все частіше стали обігравати різні раритетні речі: ретро друкарські машинки, самовари, грамофони, старовинні телефонні апарати, ретро-лампи, старовинний годинник і так далі. В описі однієї з московських фотостудій навіть зустрівся німецький ящик для снарядів. Додаткове обладнання. Для креативної фотозйомки часто використовують генератор диму (так звана дим-машина), разом з яким застосовуються різнокольорові фільтри на джерелах, а також вентилятор, що дає можливість створювати штучний повітряний потік (імітація вітру). Фотокамера — прилад для фіксації оптичного зображення на спеціальному носії (зазвичай фотоплівці або у формі комп'ютерного файлу на електронній карті пам'яті). Термін фотокамера походить від лат. camera, тобто «кімната». Найпершою формою фотокамери була саме така темна кімната (camera obscura) або прямокутна коробка з дуже маленьким отвором в одній зі стін. Завдяки цьому отвору, який виконував функції сучасного лінзового об'єктиву, camera obscura може формувати зображення (досить низької якості, як за сучасними стандартами) на протилежній стінці. Такі камери обскури існують і зараз у деяких освітніх закладах для ілюстрації базових оптичних принципів. В українській мові тривалий час єдиним прийнятним терміном вважався «фотоапарат» нім. fotoapparat, але, під впливом англомовної літератури, термін «фотокамера» англ. photocamera починає домінувати. Серед фотографів-професіоналів є тенденція ставитися до терміна «фотоапарат» зневажливо, як до старомодного і надто аматорського. Основним принципом роботи фотокамери є проекція оптичного зображення заданої інтенсивності світлового потоку на реєструючий елемент впродовж заданого інтервалу часу. Комбінація інтенсивності і часу зветься експозицією. При цьому інтервал часу експонування (реєстрації) зображення на реєстраторі називають витримкою. Оптична система, здатна створювати зображення об'єкта, що його фотографують, на світлочутливому елементі. Об'єктиви можуть бути як дуже простими (одна лінза або навіть невеликий отвір, як у камері-обскурі) так і надзвичайно складними оптичними приладами. Останні є здатними дуже ефективно виправляти різноманітні оптичні аберації, а також самостійно здійснювати фокусування на об'єкті зйомки, зменшувати вплив вібрації тощо. Окрім системи лінз, об'єктив зазвичай містить в собі механізм діафрагми, тобто отвору змінного діаметру, який регулює інтенсивність світлового потоку, що проходить крізь об'єктив. Іншою важливою функцією діафрагми є вплив на глибину фокусу. Оскільки у роботі фотокамери можна виділити два принципово окремих процеси — створення і фіксацію зображення, класифікацію фотокамер доцільно проводити саме за цими двома критеріями — тобто за типом оптичної схеми і за типом носія зображення. Існують реалізації майже всіх оптичних схем для різних типів носія. Деякі моделі фотокамер навіть мають можливість зміни типу носія (насамперед складні професійні та дослідницькі камери). Носії зображення. Фотоплівка є сучасним засобом хімічного способу фіксації оптичного зображення. Вона прийшла на зміну фотографічним пластинам — найпершому засобу хімічної фотографії. Хоча фотоплівка швидко втрачає популярність на користь електронних носіїв, у неї є досить багато гарячих прибічників. Деякі характеристики фотоплівки і зараз доступні тільки цифровим камерам найвищої цінової категорії, але ця дистанція стрімко зменшується. Фотоплівка може бути різноманітних форматів, але найпоширенішими на сучасному етапі розвитку фотографії є формати APS, формат 135 (звичний малоформатний фотокадр на перфорованій кіноплівці шириною 35 мм, зазвичай розмір кадру 24*36 мм) та 120 (так званий Середній формат, розмір кадру залежить від камери). Фотопластинка вважається застарілим засобом хімічного способу фіксації оптичного зображення, проте й досі використовується професіоналами й ентузіастами фотографії. Формати фотопластинок можуть бути різноманітними, як і фотоапаратів, що їх використовують. Придбати фотопластинки виробництва провідних виробників хімікатів для фотографії можна лише у спеціалізованих фотомагазинах, проте деякі ентузіасти виготовляють фотопластинки самостійно. Цифрова фототехніка пропонує принципово новий спосіб фіксації, обробки та зберігання оптичного зображення. Замість фотоплівки у цифрових фотокамерах використовується електронна світлочутлива матриця. Програма камери зчитує сигнал з такої матриці і зберігає цю інформацію у вигляді файлу даних. Традиційно цифрові камери працюють з форматами JPEG, TIFF і так званим RAW-форматом. Останній є найпридатнішим для подальшої роботи із зображенням, оскільки він містить чисту, необроблену (raw англійською — «сирий») інформацію, що її отримано від сенсорної матриці. Сучасні цифрові камери працюють з картами пам'яті різних форматів і ємностей а також, рідше — з дискетами або компакт-дисками. Тривалий час точиться дискусія щодо недоліків та переваг цифрової фотографії над хімічною. В цій дискусії є багато аспектів і кожна технологія має своїх палких прибічників. Однак, загальною є тенденція до переходу все більшої кількості фотографів до цифрової зйомки. Останні досягнення цифрової технології залишають все менше аргументів на користь традиційних методів. Тип оптичної схеми. В цих типах фотокамер існує два оптичні тракти — один для створення зображення на світлочутливому елементі, а інший для передачі приблизно того ж зображення в око фотографа. Двооб'єктивні камери з'явилися раніше інших типів. Вони є простішими за конструкцією, але мають суттєві недоліки, основним з яких є неповний збіг зображення, яке потрапляє на світлочутливий елемент з зображенням, яке бачить фотограф (так званий «паралакс»). В цих типах фотокамер існує два оптичні тракти — один для створення зображення на світлочутливому елементі через вбудований або змінний об'єктив, а інший для передачі приблизно того ж зображення в око фотографа. Другий тракт не містить об'єктива, і може бути оптичним видошукачем, чи простою рамкою для визначення границь кадру. Часто далекомірні фотоапарати містять видошукач суміщений з далекоміром, проте далекомір може бути й окремим. Прикладами далекомірних фотоапаратів є фотоапарати Лейка серії М та ФЕД. У дзеркальних камерах єдиний оптичний тракт створення зображення розділяється після об'єктиву за допомогою рухомого дзеркала. Коли дзеркало знаходиться у нижньому положенні, світловий потік проходить крізь об'єктив і пентапризму та створює зображення на матовому склі. Це зображення і бачить фотограф. В момент натискання на спуск дзеркало на короткий час підіймається у верхнє положення і зображення проектується на світлочутливий елемент. Важливо, що обидва зображення є майже ідентичними, що є найбільшою перевагою дзеркальної оптичної схеми. Фотограф має змогу отримувати на знімку саме той кадр, який він бачив у момент зйомки. На жаль, саме дзеркало і є найслабкішим елементом такої камери. По-перше, дзеркало має працювати швидко, тихо і передавати на корпус камери якнайменше вібрацій. По-друге, механізм підняття та опускання дзеркала має бути дуже надійним, а значить відносно важким. По-третє, наявність дзеркала не дозволяє суттєво зменшити розміри корпусу камери (хоча, для багатьох це не є недоліком, оскільки маленьку камеру нечітко фіксує долоня фотографа). Деякі виробники намагалися подолати недоліки дзеркала що рухається шляхом встановлення напівпрозорого скла або спеціальної подвійної призми, яка частку світлового потоку спрямовувало на плівку або матрицю, а іншу частку в око фотографу. Така конструкція не набула широкого вжитку через те, що вона ефективно знижувала чутливість фотокамери. На світлочутливий елемент потрапляла тільки близько половини всього світлового потоку, що призводило до збільшення «шуму» у цифровому варіанті і «зерна» на плівці. Прогрес у мікроелектроніці дозволив виготовити прийнятні за ціною цифрові камери, в яких зображення для фотографа виводиться на один або навіть два окремих мініатюрних рідкокристалічних дисплея. При цьому використовувється той самий сигнал з фотосенсору, що і для запису зображення у файл. Це одразу вирішило багато проблем — зникла необхідність у будь-яких ненадійних механічних елементах, насамперед дзеркала, зберігається весь світловий потік і око фотографа бачить картину абсолютно ідентичну тій, що записується. Однак, всеж-таки і цей дизайн не позбавлений суттєвих вад. Час реакції дисплеїв на зміну зображення і камери в цілому є досить великим і не є задовільним у багатьох ситуаціях. До того ж, якість зображення на міні-дисплеї гірша за ту, яку забезпечує чисто оптична схема. Розвиток цифрових технологій сильно розмив границі між типами фотокамер. Зараз фотокамери різної якості можна знайти у широкому спектрі пристроїв — від мобільних телефонів до портативних комп'ютерів і музичних плеєрів. Можна прогнозувати, що така інтеграція триватиме і надалі. Основне устаткування: Машина для проявки фотоплівок і друку фотокарток Frontier 525 -1 комп’ютер Pentium III - 2 Фотокамера та устаткування для фотосалону - 1 Слайд – сканер - 2 Допоміжне устаткування: принтер - 1 кондиціонер - 1 меблі
|